Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
satan, la ut 1440 snøballer på AH og fikk solgt EN....

Måtte legge ut en hel stack, derfor det "mangler" 19 for å få plass til å delee de opp i inventoriet :)

8173288[/snapback]

Tenkte ikke på at du kunne lagt ut en stack på 10 eller 20 for den prisen? Kunne fått litt penger da. 23s for en snøball er litt mye..

Lenke til kommentar
satan, la ut 1440 snøballer på AH og fikk solgt EN....

Måtte legge ut en hel stack, derfor det "mangler" 19 for å få plass til å delee de opp i inventoriet :)

8173288[/snapback]

Tenkte ikke på at du kunne lagt ut en stack på 10 eller 20 for den prisen? Kunne fått litt penger da. 23s for en snøball er litt mye..

8173742[/snapback]

jeg solgte jo EN, så ligger i pluss :D .

Uansett det var veldig morro der og da :p

Lenke til kommentar
De brukes til å lage kvalm.

8173663[/snapback]

De måtte jo faktisk nerfes.. :!:

8173710[/snapback]

kan nok hende at jeg bidro litt til det :p loota AV snøballene. hadde 5 kamerater som sto og spamma alle som kom ut. tror det var 5-6 personer som klarte å komme gjennom oss :D var morro :p

Lenke til kommentar
De brukes til å lage kvalm.

8173663[/snapback]

De måtte jo faktisk nerfes.. :!:

8173710[/snapback]

kan nok hende at jeg bidro litt til det :p loota AV snøballene. hadde 5 kamerater som sto og spamma alle som kom ut. tror det var 5-6 personer som klarte å komme gjennom oss :D var morro :p

8173829[/snapback]

det er en annen type snøball, de jeg har ga før en liten stun på 0,5 sec. Morro i raids på bosser som chromagus på tanken :D . Generelt å stunne viktige personer var gøy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...