Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt lite aktivitet i druidtråden. Hva syns dere om dette for tanking? :hmm: (Lett tilgjengelig gear)

http://ctprofiles.net/5204569

 

lanez-nor: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=723612&st=140

8158439[/snapback]

 

Bytt beltet med Minimal's Clutch. (mye bedre armor)

Bytt boots med Supple Leather Boots (mye bedre armor)

Bytt chest med Nickwinkle's Harness Experiment. (syk stamina) eller Jerkin of the Untamed Spirit. (bra armor)

 

Ellers var det ikke så dumt,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Litt lite aktivitet i druidtråden. Hva syns dere om dette for tanking? :hmm: (Lett tilgjengelig gear)

http://ctprofiles.net/5204569

8158439[/snapback]

 

Bytt beltet med Minimal's Clutch. (mye bedre armor)

Bytt boots med Supple Leather Boots (mye bedre armor)

Bytt chest med Nickwinkle's Harness Experiment. (syk stamina) eller Jerkin of the Untamed Spirit. (bra armor)

 

Ellers var det ikke så dumt,

8161405[/snapback]

Belte = tipper du mener Manimal's Cinch, det har jeg desverre solgt for ganske lenge siden, har ikke bestemt meg for hvilket annet jeg skal gå for.

 

Boots = solgt det også..

 

Chest = Jeg har faktisk Nickwinkle's Harness nå :p Men Jerkin'n har jeg solgt. Men Heavy Clefthoof Vest har to gule og en blå gemslot, så det gjør den litt bedre.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
sånn, nå har jeg funnet meg mål med wow for nå :) .

Skaffe meg fullt shadowweave og spellmend sett med de beste gems og enchants. Men hva er egentlig de beste gemmene for de? Affliction lock, ergo damage/sta/eventuelt hit?

8163947[/snapback]

 

+9spelldamage på alt.

Lenke til kommentar
sånn, nå har jeg funnet meg mål med wow for nå :) .

Skaffe meg fullt shadowweave og spellmend sett med de beste gems og enchants. Men hva er egentlig de beste gemmene for de? Affliction lock, ergo damage/sta/eventuelt hit?

8163947[/snapback]

 

+9spelldamage på alt.

8164387[/snapback]

linky linky?

Lenke til kommentar
sånn, nå har jeg funnet meg mål med wow for nå :) .

Skaffe meg fullt shadowweave og spellmend sett med de beste gems og enchants. Men hva er egentlig de beste gemmene for de? Affliction lock, ergo damage/sta/eventuelt hit?

8163947[/snapback]

 

+9spelldamage på alt.

8164387[/snapback]

linky linky?

8164627[/snapback]

 

Runed Living Ruby

Lenke til kommentar
Shame about the mangel på røde sockets på god cloth, da. Her, har du en liste over ting med røde sockets, det er ikke alt som er så fantastisk der.

8165244[/snapback]

 

Du MÅ jo ikke putte de sockets som står der da. Spellhit bonusene på shadowweave f.ex er max ubrukelige for affliction specc, og da er det bedre å peise røde sockets på.

 

Edit : Beste locken på min server - +1096 uten sockets på head..

 

Mer damage gir jo høyere Siphon Life ticks og Drain Life, så hp teller fint lite så sant du har 7-8k unbuffed.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Vet noen av dere om det fins noen gode 1h-boe-våpen for Shaman med bra spell og critstats?(dvs alt annet en swords)

 

Jeg har nesten gitt opp å tråle AH for det... Går rundt med en grønn dagger med 88damage, skulle så desperat hatt noe bedre enn det...

 

En eller annen blå dagger, mace eller no fra en quest hadde vært digg.

 

Har 15k rep igjen før jeg er exalted med LC også så det er ikke en opsjon det heller *sukk*

Endret av Netforce
Lenke til kommentar

Brukte LFG systemet i går for å ta en pug til Ramparts.

Det joina en warrior.

 

Meg (Druid): Greetings.

Tar en stund før fyren svarer.

Warrior: Im dps cant tank.

Meg: Im feral, and cant mainheal because i lack mana. But i can still backup heal, do dps, and even do decent tanking..

Warrior leaves group.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

takk for kampen i AB kl 9:30 i dag Zelda! Artig å møte forum folk i Xrealm BG'er :p

edit: og i WSG rett etter ;)

 

Wenon, Chromaggus jeg spillte på.

 

 

forresten, noen som har peiling på om man kan lure systemet til å lagre fler enn 100 av hver mark?

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...