Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Såh, ding ding med paladinen. 8d7t /played, inkludert blacksmithing og mining til 300.

8152988[/snapback]

 

GZ psilocybe. Er det din første char? Mener å huske at du har en warlock også.

8153001[/snapback]

 

Les signaturene hans :)

 

Edit: Deadbeat beat me :ph34r:

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar
Har skaffa meg cooking, men vher gang jeg prøver å lage noe mat så kommer det "requires cooking fire" hvordan lager jeg camp fire? hvor får jeg kjøpt mats?

8153452[/snapback]

 

Bare dra til et inn. Du kan bruke cooking i peisen der. Eller kjøper Flint og tinder. Trur du får kjøpt det av de fleste genral-goods vendorer.

Lenke til kommentar

Nå er jeg på jobb og tenker bare på WoW. Det kan ikke være bra.

 

Hadde en hyggelig session i går kveld. Grindet en del i Badlands igjen og var på nikk (/nod) med halve alliansen. Jeg er fornøyd når et helt kobbel med alver bare løper rett forbi meg når jeg er står der med 50% HP og mana etter å ha bakset med 2-3 ulver. I mine rollespilløyne er jeg som undead noenlunde nøytral i krigen mellom horden og alliansen, jeg misliker begge like mye. Shurn tenker hvertfall slik. Han vil helst bare dø og komme seg ned i graven igjen, men like forbannet våkner han alltid som om ingenting var skjedd etter han har blitt slått ihjel. Det er en grufull skjebne, men mystisk nok skjer det tilsynelatende med de levende rasene også... Shurn forstår ingenting av det.

 

Møtte en hyggelig kriger også i Orgrimmar på tampen av kvelden (visstnok flink med hendene, han kalte seg ingeniør). Han nektet å ta i mot mine hardt opptjente 5 gullmynter da han skulle lage en dings bare gnomer kan forstå nytten av. En vennlig gest. Shurn bukket og skrapte og så ned i bakken hele tiden foran denne mektige krigeren, han må ha vært full av medlidenhet og sympati for å gidde å snakke med en elendig, fillete trollmann som Shurn. Det å ta kontakt tok mye mot og krefter, det ble sporenstreks til et vertshus og rett i seng for å hvile seg for kveldens strabaser. Hadde det bare vært en kald og god krypt...

Lenke til kommentar

Er glad jeg ikke er like engasjert nå som da jeg var mindre. Sånn 10-12 årsalderen gikk det ut over inventar, vegger og høylytt hyling når jeg kræsja romskipet i veggen e.l.

 

Mamma måtte henge et stort bilde på veggen der jeg hadde sittet med dataen først, for veggen var full av svarte merker og små søkk i tapeten etter jeg hadde denga joysticken i veggen mange ganger på rad. Jeg var en agressiv liten plugg :)

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...