Olum Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 hihi, les signaturen hans, 8 lvl 60 (+?) og nå også palla 8153016[/snapback] LoL så ikke signaturen hans. Er så vant til <Navn, Race Class, Lvl, server> Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Såh, ding ding med paladinen. 8d7t /played, inkludert blacksmithing og mining til 300. 8152988[/snapback] GZ psilocybe. Er det din første char? Mener å huske at du har en warlock også. 8153001[/snapback] Les signaturene hans Edit: Deadbeat beat me Endret 14. mars 2007 av xanth0s Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 i has win teh psilorace! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Edit: Glem det så det nå Endret 14. mars 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Har skaffa meg cooking, men vher gang jeg prøver å lage noe mat så kommer det "requires cooking fire" hvordan lager jeg camp fire? hvor får jeg kjøpt mats? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Har skaffa meg cooking, men vher gang jeg prøver å lage noe mat så kommer det "requires cooking fire" hvordan lager jeg camp fire? hvor får jeg kjøpt mats? 8153452[/snapback] Bare dra til et inn. Du kan bruke cooking i peisen der. Eller kjøper Flint og tinder. Trur du får kjøpt det av de fleste genral-goods vendorer. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 orker ikke lage ny tråd. Ble motes gimpet nå? Før fikk jeg 7-8 primals i timen nå er jeg nede på 5 motes i timen plutselig. Folk sider det hat skiftet droprate, noen som vet? Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 har kanskje blitt spurt om tidligere, men jeg prøver likevel (da jeg ikke gidder å lese flere hundre sider) aldor eller scryer? hva er forskjelleng og hva bør man velge? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 http://www.wowwiki.com/Comparison_of_Aldor..._Scryer_rewards Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 hva bruker man motes til? f.eks fire motes? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) hva bruker man motes til? f.eks fire motes? 8156746[/snapback] Med ti motes kan du lage en Primal, som igjen blir brukt i professions. For eksempel, ti Mote of Fire blir til en Primal Fire. Endret 14. mars 2007 av henrik_s Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Såh, der var epic mount i boks. Tok vel en times tid å fikse med en 70-kompis, og kostet rundt 350-400g totalt. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Belf Pally mount ser alt for bra ut. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jepp, ingen urinfarget dunst rundt den heller. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Nå er jeg på jobb og tenker bare på WoW. Det kan ikke være bra. Hadde en hyggelig session i går kveld. Grindet en del i Badlands igjen og var på nikk (/nod) med halve alliansen. Jeg er fornøyd når et helt kobbel med alver bare løper rett forbi meg når jeg er står der med 50% HP og mana etter å ha bakset med 2-3 ulver. I mine rollespilløyne er jeg som undead noenlunde nøytral i krigen mellom horden og alliansen, jeg misliker begge like mye. Shurn tenker hvertfall slik. Han vil helst bare dø og komme seg ned i graven igjen, men like forbannet våkner han alltid som om ingenting var skjedd etter han har blitt slått ihjel. Det er en grufull skjebne, men mystisk nok skjer det tilsynelatende med de levende rasene også... Shurn forstår ingenting av det. Møtte en hyggelig kriger også i Orgrimmar på tampen av kvelden (visstnok flink med hendene, han kalte seg ingeniør). Han nektet å ta i mot mine hardt opptjente 5 gullmynter da han skulle lage en dings bare gnomer kan forstå nytten av. En vennlig gest. Shurn bukket og skrapte og så ned i bakken hele tiden foran denne mektige krigeren, han må ha vært full av medlidenhet og sympati for å gidde å snakke med en elendig, fillete trollmann som Shurn. Det å ta kontakt tok mye mot og krefter, det ble sporenstreks til et vertshus og rett i seng for å hvile seg for kveldens strabaser. Hadde det bare vært en kald og god krypt... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Godt skrevet! Ser situasjonen til undeads fra en annen vinkel enn det jeg er vant til. Tenke på noe som underholder deg når du kjeder deg(?) er vel ikke unormalt? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Tenke på noe som underholder deg når du kjeder deg(?) er vel ikke unormalt? 8158278[/snapback] Nei, jeg kunne nok ha tenkt på verre ting :!: Det er kjekt når spill engasjerer. Det skjer ikke så ofte nå som da jeg var 18, f.eks. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hei, lurer på en ting anngående arena. Vi tre kamerater som er i lvl 64 nå alle sammen. Så i lvl 70 er det sånn at vi registrer oss som et team? Og noen som har no kommentar på hva de tipper om et team bestående av shaman, mage og warlock(meg)? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Er glad jeg ikke er like engasjert nå som da jeg var mindre. Sånn 10-12 årsalderen gikk det ut over inventar, vegger og høylytt hyling når jeg kræsja romskipet i veggen e.l. Mamma måtte henge et stort bilde på veggen der jeg hadde sittet med dataen først, for veggen var full av svarte merker og små søkk i tapeten etter jeg hadde denga joysticken i veggen mange ganger på rad. Jeg var en agressiv liten plugg Endret 15. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå