Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Etter nesten to ukers pause fra WoW var det herlig å komme i gang igjen!

Med masse rested og guiden foran meg gikk jeg fra 40-42 på en kveld, og nå snart 43! Har merket litt flere guild invite spams etterhvert som jeg levler opp, og mas om jeg kan ta folk gjennom instances og slikt, men Shurn er så folkesky at han mumler bistert "Uh...Hnng.. No.. " og blinker vekk bare folk sier hei til ham.

Jeg tror folk har tatt ham for å være en bot også i Badlands, for han har ofte sett alvesvin stå og studere ham mens han brenner ulver og tigre, som om de vurderte evnen hans eller noe slikt.. Vanligvis lar de ham være i fred, slik de får være i fred fra ham, men av og til støter han på mennesker som, blinde av raseri, hugger løs på ham, skyter piler og forhekser ham til døde. I går ble han forfulgt i flere minutter av en gal sjaman før han til slutt ble lurt inn i et bakholdsangrep av sjamanens venn, jegeren. Da er det ikke annet å gjøre enn å la slagene hagle og så bittert sluntre unna og finne seg en annen plass å trene. Å få til den perfekte ildkulen krever full konsentrasjon, og da kan en ikke drive å titte over skulderen sin hele tiden.

 

Gleder meg til i kveld :)

8150544[/snapback]

Tro om du spiller på RP server :p

Eneste erfaringen jeg har med RP servere er at det er cyb0ring overallt -_-

 

"I sloowly take off my shirt *giggle* You're turn : D "

 

Female BE 2 min etter jeg starta char på RP server >.< RP = kåte fjortisser xD

Var mine første og siste gang på en RP server...

8151186[/snapback]

 

Jeg spiller på Scarshield Legion som er en RP-PvP server. Det går fint ann å spille uten RP der. Hvis du har lyst til å spille litt RP, bli med i en RP-guild eller dra til Goldshire eller innet i Old Town i SW :D

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Rart hvis ingen andre har foreslått det før. :hmm:

 

Men har tenkt å skaffe meg litt arena rewards. Men hvor lang tid tar det å få ca. 1500 poeng?

Jeg er druid og spiller litt med en kamerat som er mage. (2vs2) Vi testa litt her en dag og endte opp på 1440 i rating etter 15 kamper :/

Når blir poengene delt ut?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Blir vel ca. 230 points tror jeg.

 

Vi spilte i en time eller to på mandag, og ble 6-9 til slutt (9 tap). Hadde veldig problem med grupper med warlock eller paladin. :/

 

Når på døgnet/hvilken dag er det mest noobs ute å spiller? :p

Lenke til kommentar

hehe, midt på natten spiller færest lag sannsynligvis, da er sjansene for at du blir matchet med et team med betydelig dårligere rating enn deg selv større enn i rushhour, på en annen side er sjansene for at du møter et lag med betydelig høyere rating også tilstedet. man matches jo etter rating så jo lavere rating du selv har, jo mer noobs møter man, og jo høyere rating man har, jo bedre møter man, dette vil balansere seg fort vet du ;)

 

i mine øyne ser det ut som det er best å prøver å pumpe ratng'en så høyt som mulig fort, også bare maintaine rating med å gjøre ideelt sett 10 wins i uken, punktum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...