Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dah daaaaah, Staff of natural fury = mine, all mine. 2.2k glods. :)

8131704[/snapback]

oh, den droppet i botanica, men selvfølgelig skal druiden neede =(

8132370[/snapback]

 

Noe annet hadde vært skrudd vel?

8132427[/snapback]

 

Folk er jo selvfølgelig av den oppfatningen at så lenge de tjener på det, gir de faen i om noen andre tjener mer på det. WoW-spilleren i gata i et nøtteskall.

Lenke til kommentar
Dah daaaaah, Staff of natural fury = mine, all mine. 2.2k glods. :)

8131704[/snapback]

oh, den droppet i botanica, men selvfølgelig skal druiden neede =(

8132370[/snapback]

 

Noe annet hadde vært skrudd vel?

8132427[/snapback]

 

Folk er jo selvfølgelig av den oppfatningen at så lenge de tjener på det, gir de faen i om noen andre tjener mer på det. WoW-spilleren i gata i et nøtteskall.

8132581[/snapback]

Stemmer. Spesielt irriterende når feks et epic pattern du kan bruke dropper og et eller annet brødhovve skriver "ALL NEED!!" og hamrer på terningene. Liker godt måten det er gjort med reciepes som +12 stam bracer og +40 SD wep, at kun enchantere ser droppet. Synd at de fortsatt har beholdt en del epic BoE patterns. )=

Lenke til kommentar

Ville jo vært litt dumt om ingen hadde proffesionet som patternet tilhørte og det var BoP. Men selvfølgelig, ser problemet med at mange ønsker lettjente gull på AH fremfor å gi det til den som faktisk kan bruke det i gruppa.

Endret av Tor-Gunnar
Lenke til kommentar
Ville jo vært litt dumt om ingen hadde proffesionet som patternet tilhørte og det var BoP. Men selvfølgelig, ser problemet med at mange ønsker lettjente gull på AH fremfor å gi det til den som faktisk kan bruke det i gruppa.

8132685[/snapback]

Et nødvendig onde. Sjeldne bop patterns er bedre ubrukt enn på AH for latterlig høye summer.

Lenke til kommentar
Ville jo vært litt dumt om ingen hadde proffesionet som patternet tilhørte og det var BoP. Men selvfølgelig, ser problemet med at mange ønsker lettjente gull på AH fremfor å gi det til den som faktisk kan bruke det i gruppa.

8132685[/snapback]

Et nødvendig onde. Sjeldne bop patterns er bedre ubrukt enn på AH for latterlig høye summer.

8132783[/snapback]

 

Problemet er også at BoP patterns ikke kan legges ut på AH...

Lenke til kommentar
Ville jo vært litt dumt om ingen hadde proffesionet som patternet tilhørte og det var BoP. Men selvfølgelig, ser problemet med at mange ønsker lettjente gull på AH fremfor å gi det til den som faktisk kan bruke det i gruppa.

8132685[/snapback]

Et nødvendig onde. Sjeldne bop patterns er bedre ubrukt enn på AH for latterlig høye summer.

8132783[/snapback]

 

Problemet er også at BoP patterns ikke kan legges ut på AH...

8132805[/snapback]

Mente selvsagt BoE, men etter ytterlige betraktning kunne det egentlig bare vært sløyfet.

 

Nytt forskøk: Sjeldne patterns er bedre ubrukt enn på AH for latterlig høye summer.

Lenke til kommentar
hurra, 350 tailoring og jeg kan begynne og sikle etter shadoweave :)

8137288[/snapback]

 

Ha ha, glad jeg er ferdig med det. 350-375 tailoring er et helvete/pengesluk uten like. Lite gøy å bruke 50g+ i mats på noe som kanskje gir en skillup, og som aldri selger på AH pga overflod.

 

Menmen, settet er kult nok.

8137499[/snapback]

:( . Får håpe flaskfarminga gir avkastning da :D

Lenke til kommentar
hurra, 350 tailoring og jeg kan begynne og sikle etter shadoweave :)

8137288[/snapback]

 

Ha ha, glad jeg er ferdig med det. 350-375 tailoring er et helvete/pengesluk uten like. Lite gøy å bruke 50g+ i mats på noe som kanskje gir en skillup, og som aldri selger på AH pga overflod.

 

Menmen, settet er kult nok.

8137499[/snapback]

er sinnsykt dyrt, ja. jeg mangler kun 100 arcanedusts så har jeg 375, men har brukt mye gull på det, jeg har hele 400g og har ikke epic mount :(

Lenke til kommentar
hurra, 350 tailoring og jeg kan begynne og sikle etter shadoweave :)

8137288[/snapback]

 

Ha ha, glad jeg er ferdig med det. 350-375 tailoring er et helvete/pengesluk uten like. Lite gøy å bruke 50g+ i mats på noe som kanskje gir en skillup, og som aldri selger på AH pga overflod.

 

Menmen, settet er kult nok.

8137499[/snapback]

er sinnsykt dyrt, ja. jeg mangler kun 100 arcanedusts så har jeg 375, men har brukt mye gull på det, jeg har hele 400g og har ikke epic mount :(

8138217[/snapback]

har du noen guide til 375? :O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...