Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

ok 2 spørsmål:

 

1:jeg var på AH og la ut en super dårlig øks til salgs som jeg tenkte jeg toppen kunne få 3 sølv på å når jeg logga inn var det noen som hadde kjøpt den for 24 sølv, hvorfor i all verden det?

 

2:hørte at det er en fisk du kan fange å spise så du ser ut som en pirat, hva heter den fisken og hvor kan jeg fange den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fisken heter Saviory Deviate Delight. Eller, retten som kokes heter det. Fisken heter Deviate Fish og kan fanges kun i innsjøen utenfor Wailing Caverns i Barrens. Tror du må ha 75 i fishing, og 75 i cooking for å lage recipen.

 

Hvis du spiser den rå får du en eller to rare effekter, men det er først når den kokes at den blir heftig. Da kan du bli ninja, pirat, skjelett, bitteliten, men kan ikke velge hva du blir.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

spiller på Argent dawn. ville oppleve litt Rp, men det ser som om jeg må jobbe litt for. var fullt av idioter... lagde en Gnome Warlock, level 10 atm, nettopp starta. hadde vært litt kult med en dialekt som passa til gnom, og kanskje muligheten for å snakke "Demonic", siden det er warlock...

Endret av Spazz
Lenke til kommentar

Er selv på Argent Dawn! Gliib, Zil og Binglesprozz. Angånde Lore. Skriv /lore list for en liste av språk og dialekter. /lore table språk for å legge til, /lore skill 0-100 for hvor god han skal være i språket. Jo dårligere jo flere ord blir feil.

 

Det er ganske basic, skriv /lore help for litt flere kommandoer.

Lenke til kommentar

hoppsann, tiden gikk fort da jeg og en kompis som endelig hadde blitt level 70 tok en tur i WSG.. utrolig moro å spille shadowpriest :)

 

warrior som følte at han måtte drepe meg tror jeg, så har poppa recklessness og swp ticka for 777 på han :) må ha vært det, for slike tall får jeg ikke vanligvis.

Lenke til kommentar
regelen er jo at jo lettere det er å få tak i et materiale, jo lavere blir prisen. så du må gå for mengde, slik at du skal få noe utbytte for det. finn svake mobs som kan skinnes som pettet ditt lvler på og drep i hopetall ;)

8126698[/snapback]

 

Var det jeg mente, men hvor finner jeg en stor samling av low levels som kan skinnes i outlands?

Lenke til kommentar
regelen er jo at jo lettere det er å få tak i et materiale, jo lavere blir prisen. så du må gå for mengde, slik at du skal få noe utbytte for det. finn svake mobs som kan skinnes som pettet ditt lvler på og drep i hopetall ;)

8126698[/snapback]

 

Var det jeg mente, men hvor finner jeg en stor samling av low levels som kan skinnes i outlands?

8126863[/snapback]

Hvor mye skill har du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...