hemi-cuda Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 ok 2 spørsmål: 1:jeg var på AH og la ut en super dårlig øks til salgs som jeg tenkte jeg toppen kunne få 3 sølv på å når jeg logga inn var det noen som hadde kjøpt den for 24 sølv, hvorfor i all verden det? 2:hørte at det er en fisk du kan fange å spise så du ser ut som en pirat, hva heter den fisken og hvor kan jeg fange den? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Fisken heter Saviory Deviate Delight. Eller, retten som kokes heter det. Fisken heter Deviate Fish og kan fanges kun i innsjøen utenfor Wailing Caverns i Barrens. Tror du må ha 75 i fishing, og 75 i cooking for å lage recipen. Hvis du spiser den rå får du en eller to rare effekter, men det er først når den kokes at den blir heftig. Da kan du bli ninja, pirat, skjelett, bitteliten, men kan ikke velge hva du blir. Endret 10. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
samebob Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Linke øksa vist du husker navnet? Kan være flere grunner De ville disenchante den. Den var litt bra. Du la den altfor lavt og den som kjøpte den fikk solgt den for mer en de kjøpte den for. Noen dreit seg å trykket feil. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 kunne noen gitt meg en kjapp innføring i Lore-addonen? jeg har begynt på Rp-server, og i motsetning til mange andre vil jeg prøve å være litt seriøs når jeg spiller på en Rp-server. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 *tenke* Lore, var det den som lot deg snakke forskjellige språk? Altså andre enn de Blizzard orginalt har lagt til. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 *tenke* Lore, var det den som lot deg snakke forskjellige språk? Altså andre enn de Blizzard orginalt har lagt til. 8125472[/snapback] ja, og dialekter. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Tror ikke jeg kan hjelpe med så mye mer en det som står her: http://wow-en.curse-gaming.com/files/details/620/lore/ Er lenge siden jeg brukte addonen, da det ikke var menyer, men bare tekst kommandoer. Skal laste ned å fikle litt å se om det er noe jeg kan hjelpe med. Hvilken server er du på forresten, hvis du ikke har noe i mot at jeg spør? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) spiller på Argent dawn. ville oppleve litt Rp, men det ser som om jeg må jobbe litt for. var fullt av idioter... lagde en Gnome Warlock, level 10 atm, nettopp starta. hadde vært litt kult med en dialekt som passa til gnom, og kanskje muligheten for å snakke "Demonic", siden det er warlock... Endret 10. mars 2007 av Spazz Lenke til kommentar
samebob Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Ravenholdt (RP-PVP) gidde meg et fint førsteinntrykk for rp'ing Men har bare lvlet til 28 der da Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Er selv på Argent Dawn! Gliib, Zil og Binglesprozz. Angånde Lore. Skriv /lore list for en liste av språk og dialekter. /lore table språk for å legge til, /lore skill 0-100 for hvor god han skal være i språket. Jo dårligere jo flere ord blir feil. Det er ganske basic, skriv /lore help for litt flere kommandoer. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 hvordan får jeg til dialekt, ikke det språket bare gnomer forstår? hvis det er mulig... Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Ravenholdt (RP-PVP) gidde meg et fint førsteinntrykk for rp'ingMen har bare lvlet til 28 der da 8125620[/snapback] Slutta på Ravenholdt rett før TBC fordi var lei alle 14issene som spamma IF/SW. PUGs kan du bare drite i hvertfall, som regel fikk jeg FU tilbake når jeg skrev en pen melding om de kunne være med etc. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Kanskje jeg var heldig da:) Møtte hvertfall bare snille og ikke minst hjelpsomme Rp'ere Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 hoppsann, tiden gikk fort da jeg og en kompis som endelig hadde blitt level 70 tok en tur i WSG.. utrolig moro å spille shadowpriest warrior som følte at han måtte drepe meg tror jeg, så har poppa recklessness og swp ticka for 777 på han må ha vært det, for slike tall får jeg ikke vanligvis. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Hmm. Denne var ny Skulle logge inn, og så kommer det opp "Downloading" "Submitting non-personal information" "Confirming" "Recieving character list" Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Hvis man har lyst til å få mye skin (har skinning) hvor burdre jeg dra da? er ute etter å tjene penger på skin og samtidig levle pettet mitt.. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 regelen er jo at jo lettere det er å få tak i et materiale, jo lavere blir prisen. så du må gå for mengde, slik at du skal få noe utbytte for det. finn svake mobs som kan skinnes som pettet ditt lvler på og drep i hopetall Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 regelen er jo at jo lettere det er å få tak i et materiale, jo lavere blir prisen. så du må gå for mengde, slik at du skal få noe utbytte for det. finn svake mobs som kan skinnes som pettet ditt lvler på og drep i hopetall 8126698[/snapback] Var det jeg mente, men hvor finner jeg en stor samling av low levels som kan skinnes i outlands? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 dersom disse insektlignende sakene som huntere bruker som pet så mye i Hellfire er noe lett å mose så ville jeg begynt med de, er en fin samling av de i sør-vest hellfire, i den skogen som leder ned til terokkar.. Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 regelen er jo at jo lettere det er å få tak i et materiale, jo lavere blir prisen. så du må gå for mengde, slik at du skal få noe utbytte for det. finn svake mobs som kan skinnes som pettet ditt lvler på og drep i hopetall 8126698[/snapback] Var det jeg mente, men hvor finner jeg en stor samling av low levels som kan skinnes i outlands? 8126863[/snapback] Hvor mye skill har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå