akristina92 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Fanden. Ingen quester å gjøre, får ta meg en pause og levle på enten palaen eller hunteren. Lenke til kommentar
royale Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Gud, begynner å bli desperat! Fikk nettopp vite at det der Hallow's End sakene ang. Halloween er ute! Like før jeg går og rapper min fars kredittkort... Must....play....WoW! 5023574[/snapback] JEG OG!!! FAEN!! idag SKAL jeg skaffe meg et gamecard, ellers så rapper jeg kortet til faren min! Lenke til kommentar
-jH Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Syke syke folk.... 5023853[/snapback] Åhåhåha! du skulle bare visst! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Noen som har litt info om hva man kan gjøre nå som Hallow's End har startet? Har bare funnet den Trick or Treat fyren i IF hittil. Noen som vet om andre steder man kan gjøre ting? Takk. Lenke til kommentar
-jH Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) WoWNorge: When the decorations of Hallow's End light up Azeroth's cities, you know there's mischief afoot! Seek special vendors in Orgrimmar or Ironforge and get your hands on treats! Aid a sick orphan in a little trick-or-treating! Deathcaller Yanka, attending the Forsaken's Wickerman Festival, and Sergeant Hartman of Southshore are seeking your aid in keeping the enemy out of their holiday affairs -- are you up to the challenge? Endret 18. oktober 2005 av ObliVioN =] Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Noen som har litt info om hva man kan gjøre nå som Hallow's End har startet? Har bare funnet den Trick or Treat fyren i IF hittil. Noen som vet om andre steder man kan gjøre ting? Takk. 5024214[/snapback] Veit bare om horde, men kan hende det er det samme for alliance. Innkeeperen kan gi deg sånn trick or treat, han forvandler deg til et skjelett, en pirat eller en slags scourge fyr. Han kan også gi deg en pose med en kostyme ting i. Også er det en balje med epler i midt i innet, som du kna prøve å loote. Skal vist være et quest også, men det har eg ikkje funnet. Lenke til kommentar
-jH Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Noen som vet hvor lenge dette varer? har så sinnsykt lyst til å prøve! Jada, jeg liker å whine litt... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Må jeg som NE være Exhalted for og i det hele tatt kjøpe en vanlig mount i feks Stormwind? Altså en hest. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Du kan få epic mount i dropp, yes? Ok, vist jeg som UD fant en epic wolf, må jeg være exhalted i oggrimmar for og lære og kjøre den? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Du kan få epic mount i dropp, yes?Ok, vist jeg som UD fant en epic wolf, må jeg være exhalted i oggrimmar for og lære og kjøre den? 5024937[/snapback] Racial-mounts (deriblant orc-ulv) er Bind on Use, derfor kan den selges fritt, forsåvidt også til alliance. Problemet er at du må ha wolf riding for å bruke den, noe du kun kan få om du er exhalted med orcs. Er ikke helt sikker på hvordan det funker med drop-mounts, slik som f.eks. tiger/raptor i ZG og reward-mounten i AV, men tipper du slipper training eller får training uten å ha exhalted med en spesiell rase. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Æsk altså! Jeg greier aldri å bestemme meg for hvilken klasse jeg skal spille som! Er det noen som kan anbefale noen plasser med masse quests for en Priest i level 37? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Brum. Sylvanas er grusom nå. Var i AB som rogue, og jeg disconnectet etter et par minutter med superlagg. Så fikk jeg inn ett slag, og så vant vi. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Shadow Moon sliter også fælt (serverlagg, ikke noe med ISP. Hele forbanna guildet disconnecta) nå. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Skjedde det samme på Deathwing. Plutselig 2500-3000ms men etter 4-5 min så ga det seg. Desverre var dette midt i en instance sånn at vi ble wiped. Forbanna irriterende! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Mkay, er lvl 45 nå. Burde jeg grinde noe spesielt, kjøre ZF mange ganger eller noe annet? Føler at det går utrolig seigt akkurat nå. =/ Lenke til kommentar
royale Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Shadow Moon sliter også fælt (serverlagg, ikke noe med ISP. Hele forbanna guildet disconnecta) nå. 5025486[/snapback] Er du horde? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Shadow Moon sliter også fælt (serverlagg, ikke noe med ISP. Hele forbanna guildet disconnecta) nå. 5025486[/snapback] Er du horde? 5025662[/snapback] Jepp, Grindolf fra The Core Within. Lenke til kommentar
royale Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Shadow Moon sliter også fælt (serverlagg, ikke noe med ISP. Hele forbanna guildet disconnecta) nå. 5025486[/snapback] Er du horde? 5025662[/snapback] Jepp, Grindolf fra The Core Within. 5025737[/snapback] aah, Orgram fra Stoned Raiders, vi får ta en kopp kaffe en dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå