Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Ja, men da forsvinner de du har der fra før.

8115719[/snapback]

Var jo det jeg sa.

 

Jeg fikk solgt staff of jordan for 360g, ble jeg lurt? eller var det en bra pris ?:)

8115742[/snapback]

Jeg syns det var en bra pris. Jeg fikk 50g for Hurricane :/ (Epic bue)

Lenke til kommentar

Kjøpte meg nettopp Wow, men jeg kjøpte ikke game-card fordi jeg ble fortalt at det var med en måneds gratis sak.

 

Men når jeg skal regge meg på wow-europe.com så blir jeg bedt om å skrive inn enten game-card kode eller kredittkort, jeg har ikke noe av det! Hva skal jeg gjøre? får jeg ikke spilt før jeg kjøper gamecard?

Lenke til kommentar
Kjøpte meg nettopp Wow, men jeg kjøpte ikke game-card fordi jeg ble fortalt at det var med en måneds gratis sak.

 

Men når jeg skal regge meg på wow-europe.com så blir jeg bedt om å skrive inn enten game-card kode eller kredittkort, jeg har ikke noe av det! Hva skal jeg gjøre? får jeg ikke spilt før jeg kjøper gamecard?

8117233[/snapback]

det fungerer med gamecard også :) du må ikke fylle inn Visa, bare kjøp et gamecard. så får du 60 dager + den gratismåneden

Endret av Spazz
Lenke til kommentar

Problemet med Wowhead er vel gjerne at en quest ikke har noen kommentarer, og man gjerne er like langt.

 

På thottbot drukner en i alt mulig mas, selvom man tilnærmet alltid får et eller annet svar. Bruker selv WH, men har TB i bakhånd.

 

Antar egentlig at TB har flere brukere og derfor er mer presis. Men siden/kommentarene er jo som en bilulykke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...