Loeve Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg ber alle som krever at jeg greeder på ting jeg sårt trenger, BoE eller ei, om å pent suge kuken min - no teeth. Makan til latterlig og grådig regel. Hadde forstått det om det gjaldt såpass trivielle og rævkjørte items som BoE epix i Azeroth, men ting som faktisk er -verdt- noe betyr mer enn gull imo. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Alle greed på BoE greier er helt hinsides. Need om du needer. Noe annet er idiotisk... Lenke til kommentar
akarno Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg ber alle som krever at jeg greeder på ting jeg sårt trenger, BoE eller ei, om å pent suge kuken min - no teeth. Makan til latterlig og grådig regel. Hadde forstått det om det gjaldt såpass trivielle og rævkjørte items som BoE epix i Azeroth, men ting som faktisk er -verdt- noe betyr mer enn gull imo. 8110769[/snapback] Forøvrig stakk disse to etterhvert.. De var visst 13 år (de som kalte meg ninja) og vi fikk erstattet de med 2 lvl 70s... og nå whiner han ene om å komme inn i gruppen for å få completet nå når vi har 70s... gå hem! Lenke til kommentar
Veta Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Fy flate så uflaks jeg skulle ha i går. Jeg var i EPL, så plutselig blir jeg invita til et party av en rogue som trengte hjelp med et quest. Jeg hjalp han jeg, og etter cirka 30 sec... gjett hva som dropper! DESTINY!! Det var andre gangen jeg hadde sett en epic droppe i det hele tatt, og begge greeda. Så tuslet jeg videre i EPL for å capture de tårnene, så får jeg øye på en lvl 60 rare non-elite. Jeg skulle drepe den da, men så måtte jeg fikse add først, og når jeg hadde gjort det, var raren bare borte -.- I det minste mangler jeg 3 bars til jeg kan gå til Outlands =) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hvem vant sverdet? Du eller Roguen? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Huff, har en 65 lock, 60 hunter, 52 rogue og en 50 rogue og har ALDRI sett en epic droppe worldrop -_- Uflaks eller vanlig? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Rimelig normalt. Jeg har en god del karakterer også, og har spilt siden April 2005. Kun opplevd et epic world drop. Fikk Myrmidons Signet i Silithus med min tredje lvl 60. Alt jeg har sett. Edit: Noen er heldige, andre ikke. Endret 9. mars 2007 av Darkrevan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Har en 70 og 2 chars på 60 og har kun fått Hurricane. Men det verste er at fra 60 til 70 har det faen meg ikke droppa en eneste blå.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hvor kan man traine portals hen som alliance mage? De fire vanlige byene + Shattrath, eller også Exodar? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hvor kan man traine portals hen som alliance mage?De fire vanlige byene + Shattrath, eller også Exodar? 8112783[/snapback] Det er portal trainer i Exodar og Shattrath også. Wowwiki Lenke til kommentar
kqwaiiiii Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Faen. Jeg får ikke startet wow. Hver gang jeg trykker på wow ikonet får jeg opp en feilmelding; ERROR #131 (0X85100083) File Corrupt Porgram: D:\Programfiler¨World of Warcraft\WoW-exe File: E:\build\buildwow\wow\source\client.cpp Line: 2146 G. Jeg har utrooolig lite lyst til å reinnstalere hele skiten. Neger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Må kanskje det ja. Prøv en restart hvis du ikke har gjort det. Hilsen Neger? Lenke til kommentar
Veta Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hvem vant sverdet? Du eller Roguen? 8112546[/snapback] ^^ glemte visst å si det. Så klart tapte jeg. Men, men.. den er vel ikke verdt like mye lenger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 hehe, nei. Tviler på at han får solgt det for noe særlig. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Har 2 kjappe spørspmål her.. Kan shoulder-slot enchant erstattast ? Og kan man gems fjernast frå sockets når dei først er plasert der? edit: leif Endret 9. mars 2007 av zero_time Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Du kan vel "overwrite" hvis du skjønner. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Du kan vel "overwrite" hvis du skjønner. 8115677[/snapback] Gjelder det med sockets også? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ja, men da forsvinner de du har der fra før. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg fikk solgt staff of jordan for 360g, ble jeg lurt? eller var det en bra pris ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå