Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen forslag til hvor og hvordan en 59 Warrior kan boost levle en 16 hunter?

8106948[/snapback]

 

Alliance eller Horde?

Få den som skal boostes til å ta quester i The Barrens og WC (Horde)

Alliance - Westfall og DM.

Kjør han så gjennom. Burde få en del xp for questene der.

Lenke til kommentar
Noen forslag til hvor og hvordan en 59 Warrior kan boost levle en 16 hunter?

8106948[/snapback]

 

Det er ikke effektivt å powerlevle før hunteren kan pulle mobs som er grønne til warrioren, tror det er 8 levler lavere. Hvis dere prøver på grå mobs så får hunteren veldig lite XP.

Endret av PyroCX
Lenke til kommentar
Noen forslag til hvor og hvordan en 59 Warrior kan boost levle en 16 hunter?

8106948[/snapback]

 

Det er ikke effektivt å powerlevle før hunteren kan pulle mobs som er grønne til warrioren, tror det er 8 levler lavere. Hvis dere prøver på grå mobs så får hunteren veldig lite XP.

8107005[/snapback]

zoooooooooooooooooooooooom gjennom instnacer som deadmines og wailing caverns, så kan dere øke i gradene etterhvert.

Lenke til kommentar

Så lenge den som aggroer alt sammen er 50 leveler høyere enn den som er med i gruppa, får han nesten null XP.

 

Har gjort det med et par starter-chars selv. Får kanskje 10-20xp for hver kill selv om de er elite-mobber, når highlevel-karen aggroer og dreper alt. Men man får mye bra loot til å selge på AH, evt. bruke selv.

 

En mulighet vil kanskje være å ikke ha gruppe, bare ha highlevel-karen bak som tar aggro når du aggroer monstrene? Men det er temmelig risky siden de ofte aggroer i større grupper i instances.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Så lenge den som aggroer alt sammen er 50 leveler høyere enn den som er med i gruppa, får han nesten null XP.

 

Har gjort det med et par starter-chars selv. Får kanskje 10-20xp for hver kill selv om de er elite-mobber, når highlevel-karen aggroer og dreper alt. Men man får mye bra loot til å selge på AH, evt. bruke selv.

 

En mulighet vil kanskje være å ikke ha gruppe, bare ha highlevel-karen bak som tar aggro når du aggroer monstrene? Men det er temmelig risky siden de ofte aggroer i større grupper i instances.

8107832[/snapback]

so?

I deadmines er det veldig mange mobs, warrioren tar ikke for mye skade og dreper de sykt fort. Så xp/hour er veldig høy. Og en god del gull, tror meste jeg tjente på et DM run var 15 g, ingen blå twinkitems.

Lenke til kommentar
Jaha.

 

Da ble jeg kalt ninja fordi jeg needet på http://www.wowhead.com/?item=31149 når jeg har http://www.wowhead.com/?item=25503

 

Grunnen var vistnok at det kunne selges for monies på AH og at alle burde greedet.

 

Latterligste jeg har vert med på (eller egentlig ikke men rimelig tragisk)

8110418[/snapback]

drit i det... Så lenge du bruker hanskene da.

Folk skal som regel gjøre det som kun gagner de og gir langt f. i alt annet...

Lenke til kommentar

Minner litt om instance i går. Random gruppe, men vi var 3 guild medlemma der. Paladinen i gruppa mente vi skulle ha greed på alle random drops. Latterligaste eg hadde høyrt på lenge, og hørte ikkje på han. Droppa ikkje noke bra for meg men.

Trenger man eit items, har man all rett til å ta det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...