Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Tempest Keep krever vel flying mount såvidt jeg vet.

Hvordan skal du komme deg dit da? :hmm: Leste nettopp at du ikke kunne summones opp dit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åh, jeg beklager så mye... En level 2 Belf i et guild som tilsynelatende består av 2 personer linker det, da må det jo være sant.

 

Grom'Ogh - øksen til Grom Hellscream - ble jo linka "ingame" og sett i dressing room på en lvl 60+ tauren, bare de ikke var like drøye med statsa som her.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284
Tempest Keep krever vel flying mount såvidt jeg vet.

Hvordan skal du komme deg dit da? :hmm: Leste nettopp at du ikke kunne summones opp dit.

8102961[/snapback]

 

Med flying mount? :hmm: Tempest Keep er i netherstorm

Lenke til kommentar
Åh, jeg beklager så mye... En level 2 Belf i et guild som tilsynelatende består av 2 personer linker det, da må det jo være sant.

 

Grom'Ogh - øksen til Grom Hellscream - ble jo linka "ingame" og sett i dressing room på en lvl 60+ tauren, bare de ikke var like drøye med statsa som her.

8102997[/snapback]

 

Der så du bare vinduet til dressingroom og et eget vidu med stats.

Lenke til kommentar
Åh, jeg beklager så mye... En level 2 Belf i et guild som tilsynelatende består av 2 personer linker det, da må det jo være sant.

 

Grom'Ogh - øksen til Grom Hellscream - ble jo linka "ingame" og sett i dressing room på en lvl 60+ tauren, bare de ikke var like drøye med statsa som her.

8102997[/snapback]

 

Der så du bare vinduet til dressingroom og et eget vidu med stats.

8103144[/snapback]

Or not:

http://forums.worldofwar.net/showthread.php?t=384442

 

Edit: Jeg sier ikke at dette itemet ikke finnes, men det er en særdeles kald dag i helvete hvis det itemet der er attainable i den nærmeste framtid. Kanskje det igjen er en liten tease fra Blizzard i game files - akkurat som gamle "Ashbringer".

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Tempest Keep krever vel flying mount såvidt jeg vet.

Hvordan skal du komme deg dit da? :hmm: Leste nettopp at du ikke kunne summones opp dit.

8102961[/snapback]

 

Med flying mount? :hmm: Tempest Keep er i netherstorm

8103113[/snapback]

-_- Her sitter jeg og leser "Tempest Keep krever vel ikke flying mount"

Lenke til kommentar
Åh, jeg beklager så mye... En level 2 Belf i et guild som tilsynelatende består av 2 personer linker det, da må det jo være sant.

 

Grom'Ogh - øksen til Grom Hellscream - ble jo linka "ingame" og sett i dressing room på en lvl 60+ tauren, bare de ikke var like drøye med statsa som her.

8102997[/snapback]

 

Der så du bare vinduet til dressingroom og et eget vidu med stats.

8103144[/snapback]

Or not:

http://forums.worldofwar.net/showthread.php?t=384442

 

Edit: Jeg sier ikke at dette itemet ikke finnes, men det er en særdeles kald dag i helvete hvis det itemet der er attainable i den nærmeste framtid. Kanskje det igjen er en liten tease fra Blizzard i game files - akkurat som gamle "Ashbringer".

8103316[/snapback]

Grom'ogh er fake, siden øksa til Grom Hellscream dropper ifra Prince Malchezaar i Karazhan og heter Gorehowl.

 

http://www.thottbot.com/?i=60007

Lenke til kommentar

Bare ta pachene som de kommer.. Husk å ta patchene etter du har installa tbc.. En kompis av meg brente seg ved å ta patchene til originale før tbc. Han skulle spare tid med å laste ned patchene siden han ikke hadde tbc cdene der og da. Det endte i at han måtte laste ned alle tbc patchene etterpå! xD

Lenke til kommentar
Åh, jeg beklager så mye... En level 2 Belf i et guild som tilsynelatende består av 2 personer linker det, da må det jo være sant.

 

Grom'Ogh - øksen til Grom Hellscream - ble jo linka "ingame" og sett i dressing room på en lvl 60+ tauren, bare de ikke var like drøye med statsa som her.

8102997[/snapback]

 

Der så du bare vinduet til dressingroom og et eget vidu med stats.

8103144[/snapback]

Or not:

http://forums.worldofwar.net/showthread.php?t=384442

 

Edit: Jeg sier ikke at dette itemet ikke finnes, men det er en særdeles kald dag i helvete hvis det itemet der er attainable i den nærmeste framtid. Kanskje det igjen er en liten tease fra Blizzard i game files - akkurat som gamle "Ashbringer".

8103316[/snapback]

Grom'ogh er fake, siden øksa til Grom Hellscream dropper ifra Prince Malchezaar i Karazhan og heter Gorehowl.

 

http://www.thottbot.com/?i=60007

8104974[/snapback]

Ja no shit, det var det som var hele poenget... Folk sier omg Ashbringer, fo real! Bare pga et bilde med en liten belf som "linker" og equipper den i dressing room. Men det var jo også saken med Grom'Ogh som er bevist fake - der var det også et bilde i omtrent nøyaktig samme stil.

Lenke til kommentar
Har formatert pcen og skal instalere WoW og TBC.

 

Skal jeg da bare instalere WoW og TBC, å så instalere patchene?

 

Og kan noen gi meg en link til en "Full Patch"?

8105433[/snapback]

elelr ta en kikk på file Front og se om du finner en bra evt ful patch der. Dette har jeg gjort og syns dette funker veldig bra.
Lenke til kommentar
Ja no shit, det var det som var hele poenget... Folk sier omg Ashbringer, fo real! Bare pga et bilde med en liten belf som "linker" og equipper den i dressing room. Men det var jo også saken med Grom'Ogh som er bevist fake - der var det også et bilde i omtrent nøyaktig samme stil.

8106060[/snapback]

Var ikke siktet mot deg, eller noen andre egentlig. Eller var vel siktet mot Heartbreak kid, uansett ville bare avklare all tvil osv. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...