Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HerreGUD!.

 

Guilden min på Sylvanas, er vel den eldste på serveren. Den heter "The Moo Mafia", og har hatt det navnet siden den ble startet, i overkant av 2 år siden.. Men nå har en eller annen retard rapportert oss, og vi må forandre navn pga "Type of violation: Organised Crime Reference".

 

G fucking G Blizzard. Idioter.

8095330[/snapback]

 

Moofia? =P

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Jeg har lagt merke til flere med det utrolig gode skjoldet man får fra exalted med "The Sha'tar". Så lurte jeg på hvordan man reputation med de? Er det noe man kan grinde å levere inn, eller MÅ man i Tempest Keep hele veien til exalted?

 

Blir jo litt verre om man må være avhengig av 4 andre spillere hele veien til exalted uten å kunne gjøre noe alene. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284

Du må gjøre Tempest Keep ja. Sha'tar har jo også en veldig bra healing mace, så prøv å få med deg en druid, shaman, priest eller pala som main-healer som også trenger exalted og da skal alt gå ganske fort ;)

Lenke til kommentar
Er det noen nye 5-mans som krever at jeg har flying mount for å komme dit? Trenger jeg nøkkel til shadow labs non-heroic? Sorry, er ikke helt oppdatert på WoW lenger.

8102625[/snapback]

 

Tempest Keep krever vel flying mount såvidt jeg vet.

 

Shadow Labs aner jeg ikke, men tror evt. det holder med én key til å komme inn på non-heroic om man trenger key.

 

Edit : Bare drep Ikiss(?) i Sethekk Halls og den er din.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284
Er det noen nye 5-mans som krever at jeg har flying mount for å komme dit? Trenger jeg nøkkel til shadow labs non-heroic? Sorry, er ikke helt oppdatert på WoW lenger.

8102625[/snapback]

 

Du trenger flying mount får å fly opp til Tempest Keep instancene(Mechanar, Arcatraz, Botanica) og nei du trenger ikke nøkkelen til shadow labs, men noen bør ha en nøkkel så dere kommer dere inn døra(Scarlet cath og armory style)

 

Nøkkelen til shadow labs kan du skaffe i sethekk halls, den dropper fra sistebossen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...