Rockna Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Finnes Bop enchanting recipes, feks +40 spell dmg on melee Lenke til kommentar
imastard Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Er ikke bestemt enda. GM's forandra navnet midlertidig til <Guild of Scully> (Scully er GM'en vår) 8095659[/snapback] Husker the moo mafia fra tiden eg spillte i Nexus. Håper dere finner et nytt stilig guildnavn. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Noen som har et mirror til 2.0.10? Møkka patchen henger seg på 86% hele tida, begynner å gå lei etter 4 forsøk nå. EDIT: Ja, kunne postet på "Server-og-patch-relater-jamring" men tenkte ikke over det. Unnskyld. Endret 7. mars 2007 av TheoB Lenke til kommentar
.V. Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 HerreGUD!. Guilden min på Sylvanas, er vel den eldste på serveren. Den heter "The Moo Mafia", og har hatt det navnet siden den ble startet, i overkant av 2 år siden.. Men nå har en eller annen retard rapportert oss, og vi må forandre navn pga "Type of violation: Organised Crime Reference". G fucking G Blizzard. Idioter. 8095330[/snapback] Moofia? =P Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 er Ashrbinger funnet nå? Nye kilder sier så på http://ashbringer.com/ :O Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Ja, dette høres jo SVÆRT autentisk ut.. "I've currently been unable to determine how or where this picture was taken, and by whom. The webmaster of that site is apparently a foreign exchange student who is currently in Spain and out of contact. " Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Helvete! Server disconnect like før sistebossen i Blood Furnace!! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Helvete! Server disconnect like før sistebossen i Blood Furnace!! 8101481[/snapback] Pwnd! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Hvorfor går serverne ned nå da? Måtte logge ut jeg også. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Boot eller hotfix, kanskje? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg syns da virkelig de burde spørre MEG om det er greit, ikke bare stenge ned. Hvis jeg svarer "Nope, I'm questing now" skulle de ha ventet et par timer til. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg syns da virkelig de burde spørre MEG om det er greit, ikke bare stenge ned. Hvis jeg svarer "Nope, I'm questing now" skulle de ha ventet et par timer til. 8101555[/snapback] En gang til? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Heisann. Jeg har lagt merke til flere med det utrolig gode skjoldet man får fra exalted med "The Sha'tar". Så lurte jeg på hvordan man reputation med de? Er det noe man kan grinde å levere inn, eller MÅ man i Tempest Keep hele veien til exalted? Blir jo litt verre om man må være avhengig av 4 andre spillere hele veien til exalted uten å kunne gjøre noe alene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Du må gjøre Tempest Keep ja. Sha'tar har jo også en veldig bra healing mace, så prøv å få med deg en druid, shaman, priest eller pala som main-healer som også trenger exalted og da skal alt gå ganske fort Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Er det noen nye 5-mans som krever at jeg har flying mount for å komme dit? Trenger jeg nøkkel til shadow labs non-heroic? Sorry, er ikke helt oppdatert på WoW lenger. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Er det noen nye 5-mans som krever at jeg har flying mount for å komme dit? Trenger jeg nøkkel til shadow labs non-heroic? Sorry, er ikke helt oppdatert på WoW lenger. 8102625[/snapback] Tempest Keep krever vel flying mount såvidt jeg vet. Shadow Labs aner jeg ikke, men tror evt. det holder med én key til å komme inn på non-heroic om man trenger key. Edit : Bare drep Ikiss(?) i Sethekk Halls og den er din. Endret 7. mars 2007 av Per-Stian Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Er det noen nye 5-mans som krever at jeg har flying mount for å komme dit? Trenger jeg nøkkel til shadow labs non-heroic? Sorry, er ikke helt oppdatert på WoW lenger. 8102625[/snapback] Du trenger flying mount får å fly opp til Tempest Keep instancene(Mechanar, Arcatraz, Botanica) og nei du trenger ikke nøkkelen til shadow labs, men noen bør ha en nøkkel så dere kommer dere inn døra(Scarlet cath og armory style) Nøkkelen til shadow labs kan du skaffe i sethekk halls, den dropper fra sistebossen Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 er Ashrbinger funnet nå?Nye kilder sier så på http://ashbringer.com/ :O 8099462[/snapback] Yeaøøh, 271 dps fra Maulgard meg opp i rompa. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå