Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Da har jeg sendt alt gullet til mine venner i WoW, slettet alle karakterer og gitt accounten til en kompis.  :cool:

8091828[/snapback]

 

Call the carepolice.

8091852[/snapback]

Hvorfor sier du det?

8091873[/snapback]

 

Delvis fordi jeg ikke ser poenget med å slette characters og delvis fordi jeg er lei folk som spammer WoW-delen av forumet med "zomg look at me, I r delete chars! me > you".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uff, det suger å starte ny char når jeg ikke kan sende penger fra noen av de andre mine. Har bare horde-characters ellers..bleeeeh! Vil kjøpe gear!

8091944[/snapback]

 

Jupp, startet en liten Female Gnome Warrior forrige torsdag og er level 30 nå. Var ganske kjedelig å levle med såpass dårlig gear i forhold til de charsene på main-server som alle har bra gear for deres level. Vurderer å bare forsette på UD warrioren(også lvl30), fordi det går mye raskere å levle som warrior når du har bra gear for ditt level. Men Gnome Warrior med rosa hår er så win :ermm:

Lenke til kommentar
Noen som kan liste opp hvor du får pre-quests til alle BC instanser som trenger pre-Q? Jeg har nemlig ingen anelse.

8092003[/snapback]

 

Er vel stort sett bare å søke etter de forskjellige instancene på wowhead?

8092027[/snapback]

Vel jeg vet bare om Karazhan Gruuls lair og Mount hyjal men vet at det er flere så er vanskelig og søke
Lenke til kommentar
Og @ Lysestaken

Om du sier at maskinen dauer:

(skjedde foresten før også...lenge før the Burning Crusade).
så er det vell rimelig optimistisk å tro at maskinen skal magisk fungere mye bedre med TBC.

Av og til må man bare inse at verktøyene en har å jobbe med er utdaterte og/eller ikke riktig.

8088235[/snapback]

65wat strømforskyner... da er den laptopen passe gammel..

og der har du mest sannsyneligvis grunnen også, pcn er for gammel å

når du kjører wow ..Det som sannsyneligvis skjer er at du overbelaster pcn som fører til at den blir for varm og sikkrets systemet kicker inn å slår av maskinen så den ikke brenner seg..

8088334[/snapback]

Hehe, fikk maskina for ett år siden. :)

Den her er kanskje ikke verdens beste (tror den var mest beregna for skolearbeid). ;)

Sukk, ikke noe å gjøre med det da. Får skaffe meg en bedre en senere...engang.

(Er foresten "henne", altså hunkjønn.)

Takk alle sammen (hvertfall Darkey og Kenneth_S) for god hjelp! :D

Endret av Lysestaken
Lenke til kommentar
Da har jeg sendt alt gullet til mine venner i WoW, slettet alle karakterer og gitt accounten til en kompis.  :cool:

8091828[/snapback]

 

Call the carepolice.

8091852[/snapback]

Hvorfor sier du det?

8091873[/snapback]

 

Delvis fordi jeg ikke ser poenget med å slette characters og delvis fordi jeg er lei folk som spammer WoW-delen av forumet med "zomg look at me, I r delete chars! me > you".

8091992[/snapback]

Og jeg er lei prepubertale sure unger for den saks skyld. Jeg ville bare si at jeg sluttet med WoW. Irreterer det deg kan du bare være stille. :)

Lenke til kommentar
Da har jeg sendt alt gullet til mine venner i WoW, slettet alle karakterer og gitt accounten til en kompis.  :cool:

8091828[/snapback]

 

Call the carepolice.

8091852[/snapback]

Hvorfor sier du det?

8091873[/snapback]

 

Delvis fordi jeg ikke ser poenget med å slette characters og delvis fordi jeg er lei folk som spammer WoW-delen av forumet med "zomg look at me, I r delete chars! me > you".

8091992[/snapback]

Og jeg er lei prepubertale sure unger for den saks skyld. Jeg ville bare si at jeg sluttet med WoW. Irreterer det deg kan du bare være stille. :)

8092903[/snapback]

 

Det er en del spillere som slutter med WoW hver dag, tviler på at alle lager et eget innlegg i en post for å "skryte" over det.

Lenke til kommentar
Da har jeg sendt alt gullet til mine venner i WoW, slettet alle karakterer og gitt accounten til en kompis.  :cool:

8091828[/snapback]

 

Call the carepolice.

8091852[/snapback]

Hvorfor sier du det?

8091873[/snapback]

 

Delvis fordi jeg ikke ser poenget med å slette characters og delvis fordi jeg er lei folk som spammer WoW-delen av forumet med "zomg look at me, I r delete chars! me > you".

8091992[/snapback]

Og jeg er lei prepubertale sure unger for den saks skyld. Jeg ville bare si at jeg sluttet med WoW. Irreterer det deg kan du bare være stille. :)

8092903[/snapback]

 

Det er en del spillere som slutter med WoW hver dag, tviler på at alle lager et eget innlegg i en post for å "skryte" over det.

8094062[/snapback]

Synes i det minste at folk kan la være å svare i stedet for å "kritisere" (mer gåseøynene) da. Forteller jo dette fordi de er stolte av at de endelig har slutta.

Lenke til kommentar

HerreGUD!.

 

Guilden min på Sylvanas, er vel den eldste på serveren. Den heter "The Moo Mafia", og har hatt det navnet siden den ble startet, i overkant av 2 år siden.. Men nå har en eller annen retard rapportert oss, og vi må forandre navn pga "Type of violation: Organised Crime Reference".

 

G fucking G Blizzard. Idioter.

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar
HerreGUD!.

 

Guilden min på Sylvanas, er vel den eldste på serveren. Den heter "The Moo Mafia", og har hatt det navnet siden den ble startet, i overkant av 2 år siden.. Men nå har en eller annen retard rapportert oss, og vi må forandre navn pga "Type of violation: Organised Crime Reference".

 

G fucking G Blizzard. Idioter.

8095330[/snapback]

 

Samme skjedde med en på serveren vår - han het Hornie, etter to år måtte han skifte (tror de fleste ser hvorfor) og heter nå Hornsley :> tauren btw.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...