Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jævla satans mongo PUG's....

Skulle til shadow lab for kara preq, og fikk med 2,5 mongoer, han ene var bare delvis... Og vi brukte 3-4 timer fra starten til Murmur før vi ga opp. Heldigvis fikk jeg gjort det satans questet! Møkkadag på wowsia

8085913[/snapback]

 

Skulle nesten tro du spilte på Frostmane jo!

8085929[/snapback]

nah haomarush.

Official dramaserver of europe!

 

Hadde en 13-årig svensk hunter som bragte 1200 piler og sa hele tia GJ GOOD JOB GUYS :p :p :p:D :D :D:D:D om vi klarte noe uten å whipe. Og hvis healern (druid - guildie) daua, som han gjorde 12 ganger så var det bare "to bad, run back :p :p ^^".

shitkid av en furywarrior som ikke kunne tanke 2 mobs og skjønte ikke når druiden ble voldtatt. En halvmongo mage som gjorde god dps og var generelt god spiller, men uguildie = halvmongo.

Kan nevne at warrioren hadde 10000 hp og armour og tok 2000 skade hvert slag på Murmur. huntern fikk jo den farlige dotten på seg og måtte løpe og hoppe foran healern så han ble silenca og så syta over at warrioren ikke fikk heal.... jaja, brenn!

 

 

Kan nevnes at jeg ble 70 igår da, og guildet vil ikke hjelpe med kara attunement :S fordi de allerede har det og er jo beste guildet på servern og da må vi farme pots istedet for å ta vare på lesser members...

 

Jaja, fikk ut en god del frustrasjon nå ;)

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Haha.. Det som reddet meg fra en sikker SL død, var en helvettes god norsk prest. Han hadde faen meg skills i healing!! han reddet oss fra masse wipe. I tillegg hadde vi folk som whina om ninja før void bossen. 2 sek før gruppen ble oppløst. + en dum russer mage som ikke klarte å sheepe før vi hadde spamma /1 /p /s /y med sheep. Ja, vi lagde en sheep macro!

Lenke til kommentar
strømforskyner har du lysestaken?

8085958[/snapback]

Em, ja sånn ledning ja. Ikke le, jeg er IKKE flink med data. :innocent:

Har jo selvfølgelig strøm nok. :)

 

Hurra for post nr. 1000! :w00t:

8086054[/snapback]

 

 

watt har strømforskyneren din og ossen skjermkort har du?

hadde samme problemet med min gamle pc.. skifte ut til bedre PSU hjalp

Lenke til kommentar
Haha.. Det som reddet meg fra en sikker SL død, var en helvettes god norsk prest. Han hadde faen meg skills i healing!! han reddet oss fra masse wipe. I tillegg hadde vi folk som whina om ninja før void bossen. 2 sek før gruppen ble oppløst. + en dum russer mage som ikke klarte å sheepe før vi hadde spamma /1 /p /s /y med sheep. Ja, vi lagde en sheep macro!

8086118[/snapback]

 

Um....kan jeg låne han en stund eller? ^^

 

og btw....noen som veit om en god og villing tank på Dentarg horde side??

vi har store mangler av de..Oo

Lenke til kommentar
Haha.. Det som reddet meg fra en sikker SL død, var en helvettes god norsk prest. Han hadde faen meg skills i healing!! han reddet oss fra masse wipe. I tillegg hadde vi folk som whina om ninja før void bossen. 2 sek før gruppen ble oppløst. + en dum russer mage som ikke klarte å sheepe før vi hadde spamma /1 /p /s /y med sheep. Ja, vi lagde en sheep macro!

8086118[/snapback]

 

Um....kan jeg låne han en stund eller? ^^

 

og btw....noen som veit om en god og villing tank på Dentarg horde side??

vi har store mangler av de..Oo

8086178[/snapback]

haha, ser ut til at det er mangel på (gode) tanks... Etter at alle druids og paladins gikk healspec så er det rett og slett mangelvare!

Tror jeg havna i 4 eller 5 grupper med 4 mann hvor vi mangla tank før de disbanda. Var med healer og greier...

Lenke til kommentar
watt har strømforskyneren din og ossen skjermkort har du?

hadde samme problemet med min gamle pc.. skifte ut til bedre PSU hjalp

8086162[/snapback]

65watt og skjermkortet er vel SiS M760GX (eh, mente du noe annet når det gjelder skjermkortet?). :)

8086378[/snapback]

 

 

altså et onboard skjermkort?

 

65wat strømforskyner?!? uhm...

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
watt har strømforskyneren din og ossen skjermkort har du?

hadde samme problemet med min gamle pc.. skifte ut til bedre PSU hjalp

8086162[/snapback]

65watt og skjermkortet er vel SiS M760GX (eh, mente du noe annet når det gjelder skjermkortet?). :)

8086378[/snapback]

 

 

altså et onboard skjermkort?

 

65wat strømforskyner?!? uhm...

8088179[/snapback]

 

Øh les nå original posten hans da.. var en laptop han har installert på.

 

Og @ Lysestaken

Om du sier at maskinen dauer:

(skjedde foresten før også...lenge før the Burning Crusade).
så er det vell rimelig optimistisk å tro at maskinen skal magisk fungere mye bedre med TBC.

Av og til må man bare inse at verktøyene en har å jobbe med er utdaterte og/eller ikke riktig.

Endret av Kenneth_S
Lenke til kommentar

65wat strømforskyner... da er den laptopen passe gammel..

og der har du mest sannsyneligvis grunnen også, pcn er for gammel å

når du kjører wow ..Det som sannsyneligvis skjer er at du overbelaster pcn som fører til at den blir for varm og sikkrets systemet kicker inn å slår av maskinen så den ikke brenner seg..

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

Høhø, fikk akkurat en morsom quest i Draenei-starter området. Først samle sammen en hul trestubbe + blader. Så skal man bruke dette som forkledning for å spionere på et møte. At ikke Blizzard kunne ha mere sånne moro-quester istedet for "Gå dit, drep x sånne"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...