DirtyBit Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) post nr 10 000 i denne tråden btw ;D Endret 5. mars 2007 av Darkey Lenke til kommentar
Lysestaken Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 strømforskyner har du lysestaken? 8085958[/snapback] Em, ja sånn ledning ja. Ikke le, jeg er IKKE flink med data. Har jo selvfølgelig strøm nok. Hurra for post nr. 1000! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) jævla satans mongo PUG's....Skulle til shadow lab for kara preq, og fikk med 2,5 mongoer, han ene var bare delvis... Og vi brukte 3-4 timer fra starten til Murmur før vi ga opp. Heldigvis fikk jeg gjort det satans questet! Møkkadag på wowsia 8085913[/snapback] Skulle nesten tro du spilte på Frostmane jo! 8085929[/snapback] nah haomarush. Official dramaserver of europe! Hadde en 13-årig svensk hunter som bragte 1200 piler og sa hele tia GJ GOOD JOB GUYS :p :D :D:D om vi klarte noe uten å whipe. Og hvis healern (druid - guildie) daua, som han gjorde 12 ganger så var det bare "to bad, run back :p ^^". shitkid av en furywarrior som ikke kunne tanke 2 mobs og skjønte ikke når druiden ble voldtatt. En halvmongo mage som gjorde god dps og var generelt god spiller, men uguildie = halvmongo. Kan nevne at warrioren hadde 10000 hp og armour og tok 2000 skade hvert slag på Murmur. huntern fikk jo den farlige dotten på seg og måtte løpe og hoppe foran healern så han ble silenca og så syta over at warrioren ikke fikk heal.... jaja, brenn! Kan nevnes at jeg ble 70 igår da, og guildet vil ikke hjelpe med kara attunement :S fordi de allerede har det og er jo beste guildet på servern og da må vi farme pots istedet for å ta vare på lesser members... Jaja, fikk ut en god del frustrasjon nå Endret 5. mars 2007 av chokke Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Haha.. Det som reddet meg fra en sikker SL død, var en helvettes god norsk prest. Han hadde faen meg skills i healing!! han reddet oss fra masse wipe. I tillegg hadde vi folk som whina om ninja før void bossen. 2 sek før gruppen ble oppløst. + en dum russer mage som ikke klarte å sheepe før vi hadde spamma /1 /p /s /y med sheep. Ja, vi lagde en sheep macro! Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 strømforskyner har du lysestaken? 8085958[/snapback] Em, ja sånn ledning ja. Ikke le, jeg er IKKE flink med data. Har jo selvfølgelig strøm nok. Hurra for post nr. 1000! 8086054[/snapback] watt har strømforskyneren din og ossen skjermkort har du? hadde samme problemet med min gamle pc.. skifte ut til bedre PSU hjalp Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Haha.. Det som reddet meg fra en sikker SL død, var en helvettes god norsk prest. Han hadde faen meg skills i healing!! han reddet oss fra masse wipe. I tillegg hadde vi folk som whina om ninja før void bossen. 2 sek før gruppen ble oppløst. + en dum russer mage som ikke klarte å sheepe før vi hadde spamma /1 /p /s /y med sheep. Ja, vi lagde en sheep macro! 8086118[/snapback] Um....kan jeg låne han en stund eller? ^^ og btw....noen som veit om en god og villing tank på Dentarg horde side?? vi har store mangler av de..Oo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Haha.. Det som reddet meg fra en sikker SL død, var en helvettes god norsk prest. Han hadde faen meg skills i healing!! han reddet oss fra masse wipe. I tillegg hadde vi folk som whina om ninja før void bossen. 2 sek før gruppen ble oppløst. + en dum russer mage som ikke klarte å sheepe før vi hadde spamma /1 /p /s /y med sheep. Ja, vi lagde en sheep macro! 8086118[/snapback] Um....kan jeg låne han en stund eller? ^^ og btw....noen som veit om en god og villing tank på Dentarg horde side?? vi har store mangler av de..Oo 8086178[/snapback] haha, ser ut til at det er mangel på (gode) tanks... Etter at alle druids og paladins gikk healspec så er det rett og slett mangelvare! Tror jeg havna i 4 eller 5 grupper med 4 mann hvor vi mangla tank før de disbanda. Var med healer og greier... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Vi har heldigvis noen tankevillige folk i guilden. Er som regel de som spør/starter en gruppe Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Gleder meg til warrioren min blir 70! Da blir det full protectionspecc igjen! Lenke til kommentar
Lysestaken Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 watt har strømforskyneren din og ossen skjermkort har du?hadde samme problemet med min gamle pc.. skifte ut til bedre PSU hjalp 8086162[/snapback] 65watt og skjermkortet er vel SiS M760GX (eh, mente du noe annet når det gjelder skjermkortet?). Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 har begynt ny warrior men burde jeg satse på Arms, Fury eller Protection med talent points`a? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) watt har strømforskyneren din og ossen skjermkort har du?hadde samme problemet med min gamle pc.. skifte ut til bedre PSU hjalp 8086162[/snapback] 65watt og skjermkortet er vel SiS M760GX (eh, mente du noe annet når det gjelder skjermkortet?). 8086378[/snapback] altså et onboard skjermkort? 65wat strømforskyner?!? uhm... Endret 6. mars 2007 av Darkey Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) watt har strømforskyneren din og ossen skjermkort har du?hadde samme problemet med min gamle pc.. skifte ut til bedre PSU hjalp 8086162[/snapback] 65watt og skjermkortet er vel SiS M760GX (eh, mente du noe annet når det gjelder skjermkortet?). 8086378[/snapback] altså et onboard skjermkort? 65wat strømforskyner?!? uhm... 8088179[/snapback] Øh les nå original posten hans da.. var en laptop han har installert på. Og @ Lysestaken Om du sier at maskinen dauer: (skjedde foresten før også...lenge før the Burning Crusade). så er det vell rimelig optimistisk å tro at maskinen skal magisk fungere mye bedre med TBC. Av og til må man bare inse at verktøyene en har å jobbe med er utdaterte og/eller ikke riktig. Endret 6. mars 2007 av Kenneth_S Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) 65wat strømforskyner... da er den laptopen passe gammel.. og der har du mest sannsyneligvis grunnen også, pcn er for gammel å når du kjører wow ..Det som sannsyneligvis skjer er at du overbelaster pcn som fører til at den blir for varm og sikkrets systemet kicker inn å slår av maskinen så den ikke brenner seg.. Endret 6. mars 2007 av Darkey Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 Høhø, fikk akkurat en morsom quest i Draenei-starter området. Først samle sammen en hul trestubbe + blader. Så skal man bruke dette som forkledning for å spionere på et møte. At ikke Blizzard kunne ha mere sånne moro-quester istedet for "Gå dit, drep x sånne" Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 Da har jeg sendt alt gullet til mine venner i WoW, slettet alle karakterer og gitt accounten til en kompis. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 Da har jeg sendt alt gullet til mine venner i WoW, slettet alle karakterer og gitt accounten til en kompis. 8091828[/snapback] Call the carepolice. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 Da har jeg sendt alt gullet til mine venner i WoW, slettet alle karakterer og gitt accounten til en kompis. 8091828[/snapback] Call the carepolice. 8091852[/snapback] Hvorfor sier du det? Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Da har jeg sendt alt gullet til mine venner i WoW, slettet alle karakterer og gitt accounten til en kompis. 8091828[/snapback] Kunne jo vært litt snill og latt kompisen din ha characters også :!: Endret 6. mars 2007 av cve Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 Uff, det suger å starte ny char når jeg ikke kan sende penger fra noen av de andre mine. Har bare horde-characters ellers..bleeeeh! Vil kjøpe gear! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå