Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Du kan lage teleport til de store byene for din side, f.eks. Undercity, Thunder Bluff, Shattrath (BC), Silvermoon for Horde ved lvl 20, 30 og 40. Du får ikke en generell teleport-spell som sender deg hvor du vil, bare til de spesielle byene. Også kan du lage Portal som kan bringe alle i gruppa di til samme byen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare være med på side 500 cuz im so kewl..=)

Spørs helt hva du er hvis du skal lære lockpicking. Er du alliance får du vel beskjed om og dra til Redrigde Mountains for og finne en fyr som gir deg thives tool så du kan skille pick locking ved altar hill/mill eller noe?

Horde vet jeg ikke=(

Correct me in im wrong=)

Lenke til kommentar

Se der ja, side 500 :p

Og jeg lever i en halvlykkelig illusjon hvor jeg nesten har klart å slutte med WoW innen videre.

 

Dette fordi jeg har vært syk og uten krefter og fordi Telenor hadde sperra portene mine så jeg ikke kunne spille på nettet, men :p

Nå som jeg er friskere og har fått portene åpna igjen, skal jeg se om jeg klarer meg uten litt lenger :)

Lenke til kommentar

Jeg har klart meg fint uten å bli addicted, for jeg har aldri blitt sugd inn i noen uberraid-guild som krever at jeg spiller 12 timer om dagen for å være med på uendelige raids i endgame-dungeons. Liker meg best for meg selv pluss queste eller prate skit med IRL-kompiser. Jeg spiller et par tre timer, blir lei og logger av uten å ha dårlig samvittighet for noenting.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Pardon me, men jeg lurer på noe. Unnskyld hvis jeg avbryter noe. :)

 

Bestemte meg for å installere WoW på laptop'en. Da jeg skulle installere the Burning Crusade fikk jeg en beskjed om at jeg ikke har nok RAM. Er det veldig veldig viktig, eller kan jeg bare trykke på "install anyway"? Er ikke så spesielt flink med data. ;)

Lenke til kommentar
jævla satans mongo PUG's....

Skulle til shadow lab for kara preq, og fikk med 2,5 mongoer, han ene var bare delvis... Og vi brukte 3-4 timer fra starten til Murmur før vi ga opp. Heldigvis fikk jeg gjort det satans questet! Møkkadag på wowsia

8085913[/snapback]

 

Skulle nesten tro du spilte på Frostmane jo!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...