Loeve Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hvorfor mail-shoulders for level 30-karakterer som gir strength og spirit selger for mer enn shoulders med stamina og strength er et mysterie for min del. 1 Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 en ting jeg lenge har lurt på er: med scope og sånne ting som gir 7 mer damage (sniper scope f.eks) er det 7 dps det er snakk om eller er det vanlig damage (som at man f.eks tar 268 isteden for 261)?? hvis det er dps syns jeg d virker litt vel sykt, men d gjør meg ikke noe da Lenke til kommentar
.V. Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 en ting jeg lenge har lurt på er: med scope og sånne ting som gir 7 mer damage (sniper scope f.eks) er det 7 dps det er snakk om eller er det vanlig damage (som at man f.eks tar 268 isteden for 261)?? hvis det er dps syns jeg d virker litt vel sykt, men d gjør meg ikke noe da Damage per hit, du får altså mer ut av et scope med et kjapt våpen. Lenke til kommentar
Nordahl89 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 skal kjøpe meg wow i mårra kommer til å komme med noen noob spørsmål da kanche Lenke til kommentar
E.T Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 jeg (39 arns/fury specced warrior) og en venn (level 36 hoy priest) soloa SM cathedral Lenke til kommentar
Canute Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 jeg (39 arns/fury specced warrior) og en venn (level 36 hoy priest) soloa SM cathedral Hvordan klarte dere da dere fekk begge bossene på dere? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 jeg (39 arns/fury specced warrior) og en venn (level 36 hoy priest) soloa SM cathedral Dere soloet cathedral hver for dere da antar jeg? Eller var dere sammen Lenke til kommentar
E.T Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 solo'e noe = gjøre noe alene. Vi gjorde det alene =P Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Et lite spørsmål. Hvis en shaman setter opp windfury totem, og en rogue crit-ambusher/backstabber og ting proccer.. 3x crit? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Et lite spørsmål. Hvis en shaman setter opp windfury totem, og en rogue crit-ambusher/backstabber og ting proccer.. 3x crit? fikk 4x crit ut av regnetstykket fordi windfury totem gir sjanse for et ekstra slag. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Et lite spørsmål. Hvis en shaman setter opp windfury totem, og en rogue crit-ambusher/backstabber og ting proccer.. 3x crit? Det blir ambush + 2 normale slag. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Et lite spørsmål. Hvis en shaman setter opp windfury totem, og en rogue crit-ambusher/backstabber og ting proccer.. 3x crit? fikk 4x crit ut av regnetstykket fordi windfury totem gir sjanse for et ekstra slag. Ah, glemte at totem bare gir ett ekstra slag, i motsetning til enchantment som gir to. Er da wf-totem noe å hive ned i f.eks. battlegrounds, eller blir bare alle roguene sure? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 solo'e noe = gjøre noe alene. Vi gjorde det alene =P "any activity that is performed alone without assistance " http://www.google.no/search?hl=no&q=define%3A+solo&meta= Lenke til kommentar
.V. Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Et lite spørsmål. Hvis en shaman setter opp windfury totem, og en rogue crit-ambusher/backstabber og ting proccer.. 3x crit? fikk 4x crit ut av regnetstykket fordi windfury totem gir sjanse for et ekstra slag. Ah, glemte at totem bare gir ett ekstra slag, i motsetning til enchantment som gir to. Er da wf-totem noe å hive ned i f.eks. battlegrounds, eller blir bare alle roguene sure? Tja, du fjerner isåfall poisonen deres (tror jeg), så de ville kanskje ikke vært så veldig happy nei. Warriors og andre med trege våpen derimot.... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 jeg (39 arns/fury specced warrior) og en venn (level 36 hoy priest) soloa SM cathedral Det tror jeg -ikke- noe på. En level 36 priest har ikke nok mana til å holde én tank i live mot både High Inquisitor Whitemane OG Scarlet Commander Mograine. De er rett og slett for vanskelige for to på så lav level. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Et lite spørsmål. Hvis en shaman setter opp windfury totem, og en rogue crit-ambusher/backstabber og ting proccer.. 3x crit? fikk 4x crit ut av regnetstykket fordi windfury totem gir sjanse for et ekstra slag. Ah, glemte at totem bare gir ett ekstra slag, i motsetning til enchantment som gir to. Er da wf-totem noe å hive ned i f.eks. battlegrounds, eller blir bare alle roguene sure? Etter min erfaring med WF totem og min warrior, kan WF procce på hva som helst som regnes som et angrep (hamstring, MS, overpower, rend, osv), men ekstraslaget du får er et vanlig melee slag (autoattack). Om du critter på MS og proccer WF, får du ikke 2 MS-critter alså Du får derimot rage på alle ekstraslagene, så hiver du ut en WF totem for warriors, sliter de ikke mye med rage. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 jeg (39 arns/fury specced warrior) og en venn (level 36 hoy priest) soloa SM cathedral Yeah right.... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 jeg (39 arns/fury specced warrior) og en venn (level 36 hoy priest) soloa SM cathedral Det tror jeg -ikke- noe på. En level 36 priest har ikke nok mana til å holde én tank i live mot både High Inquisitor Whitemane OG Scarlet Commander Mograine. De er rett og slett for vanskelige for to på så lav level. tolka det som at han var level 50 og presten var level 36. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Du får derimot rage på alle ekstraslagene, så hiver du ut en WF totem for warriors, sliter de ikke mye med rage. Så, med andre ord, ingen rogue i nærheten = fritt frem for WF-totem. Dog, jeg lurer også på om totem overskriver enchanten? Altså, om jeg WF-er våpenet mitt, og så plonker ned en totem, får jeg den kjipe nedgraderte versjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå