Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kompis så en lvl 25 i Outlands. Det er jo egentlig ikke noe poeng i det, ettersom man ikke kan gå utenfor basen...

8076803[/snapback]

 

 

Min lvl6 mage gikk fra Shattrath til Cenarion-tingen i Blade's Edge Mountains.

 

En kan trygt si det ble mange corpse runs :D

 

Planen var opprinnelig å gå fra Shadowmoon til Netherstorm, men jeg finner ingen som gidder å summone meg til utgangspunktet. :/

 

Så skrik ut om du er warlock på Runetotem(H)

8079359[/snapback]

Tok selv alle flightpath'ene i outland på lvl 43! Ble faktisk ikke så alt for mange corpsrun som jeg hadde trodd, ghost wolf er bare helt genialt på slike turer.

Lenke til kommentar
Kompis så en lvl 25 i Outlands. Det er jo egentlig ikke noe poeng i det, ettersom man ikke kan gå utenfor basen...

8076803[/snapback]

 

 

Min lvl6 mage gikk fra Shattrath til Cenarion-tingen i Blade's Edge Mountains.

 

En kan trygt si det ble mange corpse runs :D

 

Planen var opprinnelig å gå fra Shadowmoon til Netherstorm, men jeg finner ingen som gidder å summone meg til utgangspunktet. :/

 

Så skrik ut om du er warlock på Runetotem(H)

8079359[/snapback]

Tok selv alle flightpath'ene i outland på lvl 43! Ble faktisk ikke så alt for mange corpsrun som jeg hadde trodd, ghost wolf er bare helt genialt på slike turer.

8080428[/snapback]

 

Høres vel rimelig utrolig ut at du henta alle flightpaths i outland på 43, men spørsmålet er hvorfor?

Lenke til kommentar

Vil til Outland med min 55 Druid for å få trent videre på LW og skinning.

Får prøve en ny mage i dag å tilby mere gull enn i går.

Trodde en portal rune, og 2gull var en grei deal for en portal til Shattrath, men tydeligvis ikke. Han svarte ikke en gang.

Selv hadde jeg lagd en om personen bare ga meg en rune.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Tja, synes det er gøy å utforske nye områder. Så i steden for å grinde etter 247 basselisk eyes til et eller annet quest, drog jeg til outland et par kvelder og fant alle fp'ene.

8080467[/snapback]

 

 

Fikk du mye restedbonus da? :green:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Tror du vil slite kolossalt i Outlands på lvl 55. Det er bare mobs over lvl 60 der.

58 var akkurat så det gikk greit for en frostmage som meg, og jeg questa meg opp til 60 på noen dager (spiller ikke 10 timer dagen)

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Tror du vil slite kolossalt i Outlands på lvl 55. Det er bare mobs over lvl 60 der.

58 var akkurat så det gikk greit for en frostmage som meg, og jeg questa meg opp til 60 på noen dager (spiller ikke 10 timer dagen)

8081172[/snapback]

 

 

58 til 60 i Outlands er de raskeste 2 levlene jeg har levlet. ca 200.000 xp per level, 600 xp per mob, 10.000 xp per quest.

:love:

Lenke til kommentar
65 Hadde kanskje vært greit (ikke 100% sikker dog) og ta deg noen turer i Ramparts og Blood Furnace, god trening og gode tank drops. Særlig av siste bossen i Ramparts.

 

Happy Tanking!

8082032[/snapback]

heisann. takk for svar. Håper jeg kan gå dit før 65 for jeg har farmet/tanket ræva av meg i Ramparts og Furnace i helga :)

Lenke til kommentar

har hørt at det er en kar som skal gi deg en quest sånn at du kan lære lock picking fordi jeg er rogue men hvor er han duden? er level 20 nå, skulle sikkert prøvd å finne han før men men

 

edit: tenkte å begynne en ny fyr på en annen server men hvilket slag var det som kunne lage sånn teleport greie igjen?

Endret av hemi-cuda
Lenke til kommentar
Tror du vil slite kolossalt i Outlands på lvl 55. Det er bare mobs over lvl 60 der.

58 var akkurat så det gikk greit for en frostmage som meg, og jeg questa meg opp til 60 på noen dager (spiller ikke 10 timer dagen)

8081172[/snapback]

Grisene øst for Thrallmar er ikke så vanskelige. Jeg gikk fra 55-60 i Outlands.

Lenke til kommentar
har hørt at det er en kar som skal gi deg en quest sånn at du kan lære lock picking fordi jeg er rogue men hvor er han duden? er level 20 nå, skulle sikkert prøvd å finne han før men men

 

edit: tenkte å begynne en ny fyr på en annen server men hvilket slag var det som kunne lage sånn teleport greie igjen?

8083025[/snapback]

Mage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...