Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Samebob: Så en video om det der for ikke lenge siden. Jeg er feral spec og bruker å være dps i instancer, tanker av og til men liker ikke det noe særlig. Skal begynne å raide litt nå og de i guildet sier jeg skal specce balance :S Men kan være feral hvis jeg heller vil det. ^^ Lenke til kommentar
samebob Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 her er det gjort;) "Summoned people to drown" hvorfor vil guilden din at du skal være balance:O? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Moonkin Aura kanskje? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Er det blitt et must? Helt sikkert bra, men jeg syns nå Leader of the pack + imp leader of the pack gir mer til et raid en 5 spell crit. + at druids som er feral får da muligheten til å tanke/offtanke Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Hohooooooo endelig ferdig med den pokkers Zangarmarsh! Terokkar here we come Er litt lei den myra kan man si. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Hohooooooo endelig ferdig med den pokkers Zangarmarsh! Terokkar here we come Er litt lei den myra kan man si. 8075488[/snapback] Gratulerer, nå har nå forflyttet deg fra shitplace nr1 til shitplace nr2. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Shitplace nr1 var definitivt Hellfire. Minte meg altfor mye om Barrens *grøss* Nye omgivelser å queste i er alltid godt. Hvilke levels ligger Nagrand innenfor btw? Har hørt det er så fint der. Men hvis jeg er for lav lvl er det lite vits (63 nå) Endret 4. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg dro dit i lvl 65! Funka fett nok Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Dro dit i level 64. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) nagrand er perfekt for en 65 soloa alle quester utenom bach'lor og han svære slemme siklende fyren. Edit: Ojj og Ring of blood:P Endret 4. mars 2007 av samebob Lenke til kommentar
tmg Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Er i nagrand nå på 65, synes det sugde, stort, mye gåing og dritt quests Nå er jeg dritt lei quests og savner tiden jeg kunne lvle effektivt ved kun grinding Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Questing er bedre enn XP-grinding syns jeg. Grinda meg fra 55-58 i WPL og har aldri vært så lei et spill før. Var på nippet til å kutte ut når jeg bikka over 58 og kom meg til Outlands. Hadde bare Blizzard vært litt mere oppfinnsomme enn "I need 30 arakkoa feathers" eller "Get 8 basilisk eyes" så.. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Synes noen av questene i outlands er ganske oppfinnsomme jeg. De er ihvertfall helt anderledes enn Azeroth questene, hvor det kun er: "Drep x anntal mobs" Eller "Drep de og de mobsa for å få x anntal questitem" Lenke til kommentar
Minus Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Skriv ned et quest da. Har aldri sett et quest fra Outland, jeg. Endret 4. mars 2007 av KristianG Lenke til kommentar
samebob Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Likte questet i Blades edge der du skal summone en druid( I flyge form) som kommer og gir deg forskjellige oppdrag med ogres i området der og det slutter med at du skal beskytte den lasern som skal øddelegge en bygning Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Nåja..de 3 jeg holder på med nå er "Drep arakkoa-mobs for items" og "drep 30 basilisks" og "drep 30 edderkopper"..blizz synder fremdeles. Men det er greit nok når de er rundt din egen level så man får plenty med XP av å drepe dem. Men bombing run i Hellfire var festlig. Manglet bare Wagner-musikk mens man flyr rundt og kaster bomber. Endret 4. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Nåja..de 3 jeg holder på med nå er "Drep arakkoa-mobs for items" og "drep 30 basilisks" og "drep 30 edderkopper"..blizz synder fremdeles.Men det er greit nok når de er rundt din egen level så man får plenty med XP av å drepe dem. 8075908[/snapback] Ja, Terokkar forest suger. Men bombing run i Hellfire var festlig. Manglet bare Wagner-musikk mens man flyr rundt og kaster bomber. Hehe :!: Skriv ned et quest da. Har aldri sett et quest fra Outland, jeg. 8075871[/snapback] Denne questlinen er ganske morsom synes jeg. Edit: Den ender med at man skal mindcontrolle en npc, og bruke den til å beskjempe en elite. Endret 4. mars 2007 av Sindrelol Lenke til kommentar
akarno Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Kan noen forklare meg hva som har skjedd her? >her< Endret 4. mars 2007 av Akarno Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Kan noen forklare meg hva som har skjedd her?>her< 8076528[/snapback] Summoned Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Han fikk en summon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå