Gloms Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 fant ut i dag tidlig (seff. en søndag...) at gamecardet hadde gått ut. Tenkte jeg skulle prøve å betale med mors kredittkort, men når man har oppgitt all informasjonen og fått spilletide (1 måned i mitt tilfelle) kan man bare ta cancel supscription da? for å hindre at de trekke på nytt igjen når den måneden har gått ut. Det jeg tenkte var: Betal for 1 måned. Gå tilbake til account management og cancel supscription. Går det ann å gjøre det med en gang? Hadde en venn som glemte det, og han ble trukket for ytligere 3 måneder etter at de første tre månedene var brukt opp. Morra blei ikke glad for å si det sånn:P 8073518[/snapback] Noen som vet svaret på spørsmålet mitt? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 jada, ikke noe problem å gjøre det sånn Gloms.. har gjort det selv flere ganger... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hahaha, vi kjedet oss så vi løp og tok onyxia. 12 stk, lett som faen Ikke alle var 70 heller.. Lenke til kommentar
storken Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hahaha, vi kjedet oss så vi løp og tok onyxia. 12 stk, lett som faen Ikke alle var 70 heller.. 8073806[/snapback] scaler ikke onyxia med level? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Nei? Dessuten var det en 62 med oss Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 alle rapporter som påstår at boss'er scaler med level tilsier at de scaler basert på høyeste lvl i gruppen, altså er argumentet at dere hadde en 62 med dere irrelevant. selv har jeg ingen data som sier at de scaler, men dersom de scaler så er det kanskje en dårlig scaling, de er jo ikke et lvl egentlig, bossene, de har egne atributter programmert av blizzard, så selv om de kanskje er sterkere mot lvl 70 versus lvl 60 så er hun kanskje relativt svakere? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Vet ikke jeg. Det gikk glatt som bare det. Men nå var vi jo såpass få at "Onyxia takes a deep breath" aldri kommer. Det gjør jo ting lettere. Tror vi var 1 lvl 62, 1 lvl 69 og resten 70. Vi bare kødda under hele bossen og Lenke til kommentar
samebob Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 husk at på lvl 70 har du bedre gear, talents, skills og spells det kan hende at det gjør det lettere Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Mulig det er sant, men guilden er fortsatt ikke ferdig med Kharazan eller noe. Lett var det i alle fall. Så en annen guild prøve Onyx forrige uke, med mange fler. De wipa med glans! Lenke til kommentar
samebob Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 kanskje idiotene sprang in til whelps og tok en "leeeeeeeeroy" eller sto med halen og backstabba? har jo så klart litt å si på gruppa og hvordan de spiller Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 alle rapporter som påstår at boss'er scaler med level tilsier at de scaler basert på høyeste lvl i gruppen, altså er argumentet at dere hadde en 62 med dere irrelevant. selv har jeg ingen data som sier at de scaler, men dersom de scaler så er det kanskje en dårlig scaling, de er jo ikke et lvl egentlig, bossene, de har egne atributter programmert av blizzard, så selv om de kanskje er sterkere mot lvl 70 versus lvl 60 så er hun kanskje relativt svakere? 8074295[/snapback] Gamle instancer og raids blir som de var før TBC. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg og en annen fyr skal leie en warlock som spamme underwater breathing på oss i et vann der det er så dypt at det er umulig å komme seg til overflaten uten å dø. Hvor i havet er det så dypt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg og en annen fyr skal leie en warlock som spamme underwater breathing på oss i et vann der det er så dypt at det er umulig å komme seg til overflaten uten å dø.Hvor i havet er det så dypt? 8074659[/snapback] Tror ikke det er noen plasser det går. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 det ender med at du får en debuff som heter "fatigue" og det blir det samme som ca som å drukne Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 det ender med at du får en debuff som heter "fatigue" og det blir det samme som ca som å drukne 8074730[/snapback] Nei nei, det må være noen steder det er dypt nok. Vi skal summone en fyr langt under vann så han dør der mens vi bare tar /laugh på ham. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Dere kan bruke dette, stedet. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) finnes fjellklipper der du kan summone slik at han detter utenfor fjellet.. som f.eks i thunder bluff.. er du høy lvl? kanskje i vannet på vei in til instancen i zangaramarsh Endret 4. mars 2007 av samebob Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Det vannet er ikke særlig dypt. Bare en laaang gang å svømme gjennom før du kommer inn til Coilfang Reservoir, men det er jo mange luftebobler på veien så man ikke skal trenge potions for å gjøre instancen. Du har jo endel veldig dype plasser langs kysten i Barrens eller utenfor Booty Bay..men jeg vet ikke om det er dypt nok heller. Jeg er Undead så jeg sliter liksom aldri med luft. Fort gjort å komme utenfor grensa og plutselig få Fatigue som raser nedover, så dauer du selv. Endret 4. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 var i shattered halls for første gang i går, og får daggern fra 2. bossen på første run. Begynner å hjelpe seg med gear nuh http://armory.wow-europe.com/character-she...Batol&n=Sinklol Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 finnes fjellklipper der du kan summone slik at han detter utenfor fjellet.. som f.eks i thunder bluff.. er du høy lvl? kanskje i vannet på vei in til instancen i zangaramarsh 8074872[/snapback] Om han ikke drukner, så kommer level 65 mobsa og tar knekken på han uansett :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå