Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

fant ut i dag tidlig (seff. en søndag...) at gamecardet hadde gått ut. Tenkte jeg skulle prøve å betale med mors kredittkort, men når man har oppgitt all informasjonen og fått spilletide (1 måned i mitt tilfelle) kan man bare ta cancel supscription da? for å hindre at de trekke på nytt igjen når den måneden har gått ut.

 

Det jeg tenkte var: Betal for 1 måned. Gå tilbake til account management og cancel supscription. Går det ann å gjøre det med en gang?

 

Hadde en venn som glemte det, og han ble trukket for ytligere 3 måneder etter at de første tre månedene var brukt opp. Morra blei ikke glad for å si det sånn:P

8073518[/snapback]

 

Noen som vet svaret på spørsmålet mitt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alle rapporter som påstår at boss'er scaler med level tilsier at de scaler basert på høyeste lvl i gruppen, altså er argumentet at dere hadde en 62 med dere irrelevant. selv har jeg ingen data som sier at de scaler, men dersom de scaler så er det kanskje en dårlig scaling, de er jo ikke et lvl egentlig, bossene, de har egne atributter programmert av blizzard, så selv om de kanskje er sterkere mot lvl 70 versus lvl 60 så er hun kanskje relativt svakere?

Lenke til kommentar
alle rapporter som påstår at boss'er scaler med level tilsier at de scaler basert på høyeste lvl i gruppen, altså er argumentet at dere hadde en 62 med dere irrelevant. selv har jeg ingen data som sier at de scaler, men dersom de scaler så er det kanskje en dårlig scaling, de er jo ikke et lvl egentlig, bossene, de har egne atributter programmert av blizzard, så selv om de kanskje er sterkere mot lvl 70 versus lvl 60 så er hun kanskje relativt svakere?

8074295[/snapback]

 

Gamle instancer og raids blir som de var før TBC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg og en annen fyr skal leie en warlock som spamme underwater breathing på oss i et vann der det er så dypt at det er umulig å komme seg til overflaten uten å dø.

Hvor i havet er det så dypt?

8074659[/snapback]

Tror ikke det er noen plasser det går.

Lenke til kommentar

Det vannet er ikke særlig dypt. Bare en laaang gang å svømme gjennom før du kommer inn til Coilfang Reservoir, men det er jo mange luftebobler på veien så man ikke skal trenge potions for å gjøre instancen.

 

Du har jo endel veldig dype plasser langs kysten i Barrens eller utenfor Booty Bay..men jeg vet ikke om det er dypt nok heller. Jeg er Undead så jeg sliter liksom aldri med luft.

Fort gjort å komme utenfor grensa og plutselig få Fatigue som raser nedover, så dauer du selv.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
finnes fjellklipper der du kan summone slik at han detter utenfor fjellet.. som f.eks i thunder bluff..

 

er du høy lvl? kanskje i vannet på vei in til instancen i zangaramarsh

8074872[/snapback]

Om han ikke drukner, så kommer level 65 mobsa og tar knekken på han uansett :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...