Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig å endre rekkefølgen på characterne? Sånn at man har mainen øverst, deretter alt og helt på bånn banker? er litt dritt å ha alten på level 45 helt nederst under bankene..

 

Jeg mener rekkefølgen på folka når man logger inn på servern.. Er det mulig å endre den?

Lenke til kommentar
Er det mulig å endre rekkefølgen på characterne? Sånn at man har mainen øverst, deretter alt og helt på bånn banker? er litt dritt å ha alten på level 45 helt nederst under bankene..

 

Jeg mener rekkefølgen på folka når man logger inn på servern.. Er det mulig å endre den?

8067329[/snapback]

 

Jeg skjønner hva du mener, men det er såvidt jeg vet umulig. Har selv ønsket at jeg kunne gjøre dette, men eneste mulighet er å midlertidig slette bankene og opprette de på nytt igjen. En særdeles ugunstig måte :/

Lenke til kommentar
Er det mulig å endre rekkefølgen på characterne? Sånn at man har mainen øverst, deretter alt og helt på bånn banker? er litt dritt å ha alten på level 45 helt nederst under bankene..

 

Jeg mener rekkefølgen på folka når man logger inn på servern.. Er det mulig å endre den?

8067329[/snapback]

 

Jeg skjønner hva du mener, men det er såvidt jeg vet umulig. Har selv ønsket at jeg kunne gjøre dette, men eneste mulighet er å midlertidig slette bankene og opprette de på nytt igjen. En særdeles ugunstig måte :/

8067339[/snapback]

 

Plutselig en dag hadde twinken min havna øverst, istedet for main-char'en min, som forsåvidt var den første jeg lagde. Ikke noe stress, men litt irriterende :roll:

Lenke til kommentar
Er det mulig å endre rekkefølgen på characterne? Sånn at man har mainen øverst, deretter alt og helt på bånn banker? er litt dritt å ha alten på level 45 helt nederst under bankene..

 

Jeg mener rekkefølgen på folka når man logger inn på servern.. Er det mulig å endre den?

8067329[/snapback]

 

Jeg skjønner hva du mener, men det er såvidt jeg vet umulig. Har selv ønsket at jeg kunne gjøre dette, men eneste mulighet er å midlertidig slette bankene og opprette de på nytt igjen. En særdeles ugunstig måte :/

8067339[/snapback]

 

Plutselig en dag hadde twinken min havna øverst, istedet for main-char'en min, som forsåvidt var den første jeg lagde. Ikke noe stress, men litt irriterende :roll:

8067430[/snapback]

 

Så eneste mulighet er altså å slette bankene og opprette de på nytt?

Lenke til kommentar

Ehh du kommer jo automatisk på den charactern du spilte på sist gang, å det regner jeg med i de fleste tilfeller er Main charactern.

Men jeg syntes det er å ta det for langt å starte å slette osv, på grunn av et så lite irritasjonsmoment.

 

Tvangstanker:D

hehe

Lenke til kommentar

fant ut i dag tidlig (seff. en søndag...) at gamecardet hadde gått ut. Tenkte jeg skulle prøve å betale med mors kredittkort, men når man har oppgitt all informasjonen og fått spilletide (1 måned i mitt tilfelle) kan man bare ta cancel supscription da? for å hindre at de trekke på nytt igjen når den måneden har gått ut.

 

Det jeg tenkte var: Betal for 1 måned. Gå tilbake til account management og cancel supscription. Går det ann å gjøre det med en gang?

 

Hadde en venn som glemte det, og han ble trukket for ytligere 3 måneder etter at de første tre månedene var brukt opp. Morra blei ikke glad for å si det sånn:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...