Sindrelol Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Hehe den var fin Øyvind : ) On topic: Han brukte sword of a thousand truths selvfølgelig! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Er det noen som kan lage en liste over de... ca. 10 beste Europeiske guildene for tiden? Er ikke særlig oppdatert på det området og syns det var vanskelig å finne info om på nettet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Tipper Memento Mori på serveren min ligger ganske høyt.. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 http://www.worldofraids.com Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Er det mulig å endre rekkefølgen på characterne? Sånn at man har mainen øverst, deretter alt og helt på bånn banker? er litt dritt å ha alten på level 45 helt nederst under bankene.. Jeg mener rekkefølgen på folka når man logger inn på servern.. Er det mulig å endre den? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Er det mulig å endre rekkefølgen på characterne? Sånn at man har mainen øverst, deretter alt og helt på bånn banker? er litt dritt å ha alten på level 45 helt nederst under bankene.. Jeg mener rekkefølgen på folka når man logger inn på servern.. Er det mulig å endre den? 8067329[/snapback] Jeg skjønner hva du mener, men det er såvidt jeg vet umulig. Har selv ønsket at jeg kunne gjøre dette, men eneste mulighet er å midlertidig slette bankene og opprette de på nytt igjen. En særdeles ugunstig måte :/ Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Er det mulig å endre rekkefølgen på characterne? Sånn at man har mainen øverst, deretter alt og helt på bånn banker? er litt dritt å ha alten på level 45 helt nederst under bankene.. Jeg mener rekkefølgen på folka når man logger inn på servern.. Er det mulig å endre den? 8067329[/snapback] Jeg skjønner hva du mener, men det er såvidt jeg vet umulig. Har selv ønsket at jeg kunne gjøre dette, men eneste mulighet er å midlertidig slette bankene og opprette de på nytt igjen. En særdeles ugunstig måte :/ 8067339[/snapback] Plutselig en dag hadde twinken min havna øverst, istedet for main-char'en min, som forsåvidt var den første jeg lagde. Ikke noe stress, men litt irriterende Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Er det mulig å endre rekkefølgen på characterne? Sånn at man har mainen øverst, deretter alt og helt på bånn banker? er litt dritt å ha alten på level 45 helt nederst under bankene.. Jeg mener rekkefølgen på folka når man logger inn på servern.. Er det mulig å endre den? 8067329[/snapback] Jeg skjønner hva du mener, men det er såvidt jeg vet umulig. Har selv ønsket at jeg kunne gjøre dette, men eneste mulighet er å midlertidig slette bankene og opprette de på nytt igjen. En særdeles ugunstig måte :/ 8067339[/snapback] Plutselig en dag hadde twinken min havna øverst, istedet for main-char'en min, som forsåvidt var den første jeg lagde. Ikke noe stress, men litt irriterende 8067430[/snapback] Så eneste mulighet er altså å slette bankene og opprette de på nytt? Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Ehh du kommer jo automatisk på den charactern du spilte på sist gang, å det regner jeg med i de fleste tilfeller er Main charactern. Men jeg syntes det er å ta det for langt å starte å slette osv, på grunn av et så lite irritasjonsmoment. Tvangstanker:D hehe Lenke til kommentar
.V. Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Du kan bytte rekkefølge om du bytter server. Characters blir da listet opp i den rekkefølgen du overfører de i. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Gammle guildmastern sletta en twink verdt 500g, bare for å få en "fin" character-screen. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Huff så perfeksjonist noen folk kan bli:D Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Finnes det andre underwather breathing pots enn nagrand cherry og nogelfogger? Noen som varer i 15 min, 30 min eller 60 min? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Finnes det andre underwather breathing pots enn nagrand cherry og nogelfogger? Noen som varer i 15 min, 30 min eller 60 min? 8069342[/snapback] Elixir of Water Breathing Elixir of Greater Water Breathing Endret 3. mars 2007 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Warlock har buff som lar deg puste undervann i 10 min. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Guybrush Threepwood i Monkey Island-spillene kan holde pusten i 10 minutter. Tilfeldighet? Hardly. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Guybrush Threepwood i Monkey Island-spillene kan holde pusten i 10 minutter. Tilfeldighet? Hardly. 8070557[/snapback] I'm Guybrush Threepwood, a mighty pirate! Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 fant ut i dag tidlig (seff. en søndag...) at gamecardet hadde gått ut. Tenkte jeg skulle prøve å betale med mors kredittkort, men når man har oppgitt all informasjonen og fått spilletide (1 måned i mitt tilfelle) kan man bare ta cancel supscription da? for å hindre at de trekke på nytt igjen når den måneden har gått ut. Det jeg tenkte var: Betal for 1 måned. Gå tilbake til account management og cancel supscription. Går det ann å gjøre det med en gang? Hadde en venn som glemte det, og han ble trukket for ytligere 3 måneder etter at de første tre månedene var brukt opp. Morra blei ikke glad for å si det sånn:P Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Dæven, den Armory-greia er jo najs Min main Ja, speccen min er muligens litt sugen. Har tatt alt på sparket. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Den var jo litt bra den greia der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå