Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

ÅH SERIØST!

Faen så lei jeg er av å levle. 65 Dwarf Rogue, drittlei av å queste i Nagrand.

Kom med tips til hvor jeg skal levle kjapt til 70. :)

8050812[/snapback]

 

 

Når jeg ble lei gikk jeg bare videre till nytt området. Og hoppet over steder som ikke falt i smak ;)

 

Etter å ha gjort alt i Hellfire og den meste i Zang. fant jeg ut at ting ble fort kjedelig, (sumpen i Zang. må være noe av det mørkeste kjedligste jeg har sett)

 

Så jeg startet litt i Ter.For. men det hjalp ikke. Så jeg dro til Nagrand hvor jeg syntes det var masse quest og samtidig lyst og åpent. Når ting ble kjedlig der dro jeg til Shadowmoon Valley.

 

Så sluttet av i Netherstorm, gikk fra 69 til 70 kun med quest fra det første området

 

Eneste jeg har sett av Blades Edge er veien til Netherstorm ;) men jeg holdt på å gå på veggen av all questingen. Selvom det er digg å vite at 10 quest = ca 100.000 XP ++

Endret av Exeter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først i går innså jeg hvor populære vi priests egentlig er, guildmessig. Jeg er 60, for å nevne det.

 

Vi fant ut at vi skulle bande guilden, for å luke ut alle tiggerne og idiotene. 10 mins etter at vi disbanda, ble jeg tilbudt av en fremmed å bli med i en annen 40+ PvP/PvE/RP guild :p

Lenke til kommentar
http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&...puA4&item=49091

 

Ser playx.no (dansk side) har WOW TBC for 189kr + 29kr frakt (som skal være det billigste)

 

Det vil være under den magiske 200kr grensa? og ikke være noe moms osv på det?

 

Spiller ingen rolle om man kjøper spillet fra danmark og ikke norge?

8053359[/snapback]

 

 

189 + 29 = 218?

8053434[/snapback]

 

Jo, men sto et annet sted at de 189kr var de som telte.. og ikke frakta.

Lenke til kommentar

Så lenge varen koster under 200 kr har ikke frakten noe å si.

 

Hvis det bestilles fra utlandet og spillet koster 199 kr, og frakten er på... 9000 kr er det ingen merverdiavgift fordi varen er ikke mer enn 200 kr.

 

Men hvis det bestilles fra utlandet og spillet koster 200 kr, og frakten er på 9000 kr, må man faktisk betale en merverdiavgift på 24% av 9200 kr.

Lenke til kommentar

Hm.

Jeg tror jeg har truffet veggen...

Jeg har plutselig ingen glede av WoW lengre :( Det begynte for noen dager siden.

Fra imorra kommer jeg til å leke meg litt på LOTRO beta (Hvis jeg får tak på key, da. Fikk en Vanguard trial- key her om dagen:::: Hold dere unna! Bad! Baaaad!) for å få ting på litt avstand.

Jeg kan jo ikke bare gi opp WoW sånn helt uten videre! Det er jo det beste MMPORG (?) vi har sett noen sinne :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

World server down >.< Moro å dø langt inni ei hule.

 

 

Mangler 2500g til 280%-mount. Hvordan får jeg skaffet det raskest mulig? :hmm: Har herbalism, så får vel fly rundt å herbe, men tenkte å bytte ut alchemy med mining. Men det er vel ikke så lurt siden jeg har herbalism fra før?

 

 

 

 

:!::

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-22560-1172840208_thumb.jpg
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...