Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg regner med at du tok Herod ved å kite han rundt? Herod er vond for meg som Rogue.

8051793[/snapback]

Faktisk ikke. Gikk bare meele på vanlig måte. Hver gang han tok det der virvelvind-trikset, sprang jeg vekk og healet meg selv. Tok litt tid, men med høy spirit holdt jeg meg på rundt 50% mana hele kampen.

Lenke til kommentar

Jeg trenger litt hjelp nå.

Jeg dinget 36 på krigeren min igår. Og siden det er EVIGHETER siden jeg har levlet (under 60) husker jeg ikke hvor jeg skal gå nå.

 

Jeg er en såkalt "twinked-out" warrior, selvom jeg ikke PvP'er, har jeg kjøpt godt gear til warrioren min i håp om at det skal gå litt fortere oppover i levlene. Jeg er en "grinde-type". Jeg grinder masse, quester lite. Selvsagt tar jeg quest og gjør det hvis de er lette, eller inngår i grindinga. Jeg har også en level 70 warrior som jeg kan bruke til å booste meg gjennom alle instancer opp til Maraudon og ZF, selvom det kan bli litt høyt for level 36.

 

OT: Kan godt hende jeg "spammer" litt med to poster etterhverandre, men det var ikke hensikten.

 

Så, gi meg noen tips nå da. :D

 

(PS: Kan godt linke til guides som er lette å bruke/forstå. Stedet du evt. forteller meg om, bør helst ha et flyområde i nærheten så jeg ikke må løpe over halve Azeroth for å komme dit hver gang ;))

Endret av TheoB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...