Bytex Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Hirr, brukte 1,5 år på å få min første 60-char. Aldri vært i instances andre enn WC og SM. Nå er han snart 63 Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Kjøpte Icemail Jerkin for 50g til belfadinen min i dag. Er usikker om jeg bør bruke den eller selge den videre, men har enda 8 levler å bestemme meg på. Er min første epic btw. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 24 spirit er jo ok til levling, som paladin også. Du er Retribution? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Lycan, vet du at "varulv" skrives "Lycanthrope" ikke "-trophe"? Sånn til info, liksom Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Då var druiden blitt lvl 70 ( noken dager sida ) og epic flying mount skaffa 8049035[/snapback] Det finnes vel ingen epic flying mount enda, men swift. Rare mount altså. 8049741[/snapback] Ja, ok swift eg meinte sjølvsagt. Trur dei fleste forsto det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Lycan, vet du at "varulv" skrives "Lycanthrope" ikke "-trophe"?Sånn til info, liksom 8050171[/snapback] Fullstendig klar over det. Navnet har en historie som er litt... rar, men jeg har beholdt det sånn, så det har blitt en ganske stor signaturfaktor over det. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 24 spirit er jo ok til levling, som paladin også. Du er Retribution? 8050112[/snapback] Har 10 poeng i Holy for Divine Int. og Spiritual Focus, Resten går i Retribution. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) ÅH SERIØST! Faen så lei jeg er av å levle. 65 Dwarf Rogue, drittlei av å queste i Nagrand. Kom med tips til hvor jeg skal levle kjapt til 70. Endret 1. mars 2007 av Fisk1 Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 queste er jo den raskeste måten Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 Klarte SM arms i går solo med min 45 shaman! Ganske stolt av det. Måtte hive innpå en god del dop da, men alikevel... Og ikke nok med det, men fikk også tabarden! Ganske fornøyd da Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg regner med at du tok Herod ved å kite han rundt? Herod er vond for meg som Rogue. Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg regner med at du tok Herod ved å kite han rundt? Herod er vond for meg som Rogue. 8051793[/snapback] Faktisk ikke. Gikk bare meele på vanlig måte. Hver gang han tok det der virvelvind-trikset, sprang jeg vekk og healet meg selv. Tok litt tid, men med høy spirit holdt jeg meg på rundt 50% mana hele kampen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 Aha, stilig. Herod spiser meg. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 Yay, fikk endelig Hellforged Halberd og savagery enchant. 2k selvbuffa AP fåor de vinn. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Hvordan ser level 40 mount for Draenei Paladin ut? Den de får gratis av paladin trainer. EDIT: Mente DRAENEI PALADIN, unnskyld. Endret 1. mars 2007 av TheoB Lenke til kommentar
galskab Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 Hvordan ser level 40 mount for Draenei Shaman ut? Den de får gratis av paladin trainer. 8053029[/snapback] huh? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 Den er helt like som Human / Dorf sin. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 Hvordan ser level 40 mount for Draenei Shaman ut? Den de får gratis av paladin trainer. 8053029[/snapback] huh? 8053034[/snapback] ånei, jeg klarer ikke t enke på egenhånd! Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 Den er helt like som Human / Dorf sin. 8053094[/snapback] Så det er en stor feit Draenei ridenes rundt på en hest da? Må bare si; stakkars hest. Jeg hadde blodnekta å ha den store Draenei'en oppå meg Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 1. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Jeg trenger litt hjelp nå. Jeg dinget 36 på krigeren min igår. Og siden det er EVIGHETER siden jeg har levlet (under 60) husker jeg ikke hvor jeg skal gå nå. Jeg er en såkalt "twinked-out" warrior, selvom jeg ikke PvP'er, har jeg kjøpt godt gear til warrioren min i håp om at det skal gå litt fortere oppover i levlene. Jeg er en "grinde-type". Jeg grinder masse, quester lite. Selvsagt tar jeg quest og gjør det hvis de er lette, eller inngår i grindinga. Jeg har også en level 70 warrior som jeg kan bruke til å booste meg gjennom alle instancer opp til Maraudon og ZF, selvom det kan bli litt høyt for level 36. OT: Kan godt hende jeg "spammer" litt med to poster etterhverandre, men det var ikke hensikten. Så, gi meg noen tips nå da. (PS: Kan godt linke til guides som er lette å bruke/forstå. Stedet du evt. forteller meg om, bør helst ha et flyområde i nærheten så jeg ikke må løpe over halve Azeroth for å komme dit hver gang ) Endret 1. mars 2007 av TheoB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå