Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ønsker meg en addon som lar meg kvele andre til døde gjennom skjermen min, finnes det?

8035881[/snapback]

 

#4281 +(24330)- [X]

 

<Zybl0re> get up

<Zybl0re> get on up

<Zybl0re> get up

<Zybl0re> get on up

<phxl|paper> and DANCE

* nmp3bot dances :D-<

* nmp3bot dances :D|-<

* nmp3bot dances :D/-<

<[sA]HatfulOfHollow> i'm going to become rich and famous after i invent a device that allows you to stab people in the face over the internet

 

bash.org

Lenke til kommentar

Da har jeg startet smått opp igjen med WoW igjen. Skal levle litt på roguen min som for øyeblikket er blitt lvl 31=) Har slettet alle folkene jeg har hatt kontakt med, siden alle IRL vennene mine nesten har sluttet.. De som fortsatt spiller har jeg ingame ofc. Skaffet meg et guild nettopp. Har aldri hatt det så jævlig gøy før. Sitter og ler av de dumme romanierne i guildet, siden guildet nesten bare består av dem. Haha de mener at de er de beste i verden ( rumanierne) og at alle de mest imba spillerne er derfra.. spør dem " How you know that?" får til svare " cuz im here, and im from romania" De er så ødelagte hele gjengen at det er jævlig gøy og høre på dem=)

Lenke til kommentar
Noen som vet hva laveste level mob hvor en epic kan droppe?

 

Altså, hvilken level er minimum på en mob (NPC) for at det er 0.1% sjangse for at den skal droppe en epic item?

8047338[/snapback]

Laveste epicen man kan få er vel 35-36. Regner med at de dropper fra leve39+ mobs.

8047522[/snapback]

 

Tror faktisk det er 30+, mener å huske at noen her linka til det. At mobs fra lvl 30+ kan droppe epic!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...