Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff... ser ut at jeg må levle Druiden opp i LW igjen. Jeg hadde dette, men så ble det glemt og jeg skiftet selvfølgelig. Akkurat i dette øyeblikket er jeg Herb/Alc.

 

Men, så oppdaget jeg dette

http://www.thottbot.com/?set=574

Et übert-tanking gear. Er det lurt å skifte? :p Herb/Alc min er ikke noe særlig høy lv siden jeg klarte og glemme denne også(200 Alc, 170 Herb). Er det lurt å satse på LW igjen? Og må jeg ha LW for å kunne bruke disse?(Guilden sa det...(Husket ikke om det var riktig >_< ) Og hvis jeg bestemmer meg for å skifte, hvordan linje burde jeg ta?

Endret av Lednar
Lenke til kommentar
Excellent tanking set for 70 druids who will be tanking bosses in the lvl70 instances. It lets you stack your Defense and Stamina into these items, and gives you a lot more freedom in your other slots.

 

Already crafted this 3 times for other druids.

Trenger ikkje ha LW sjølv står det no der iallefall.

Edit: Men må visst det for å få bonusen. Hmm.

Endret av TheOneAsk
Lenke til kommentar

+20str har fint lite å si på tankegear. Om det hadde vært +20sta/agi/def, så hadde det vært noe helt annet, men str gjør deg ikke til en bedre tank.

 

Jeg må også si at jeg ikke var noe særlig imponert over hva man tjente på herb/alchemy. Kan selvfølgelig hende at ting blir bedre når folk slutter å tenke over at 1g på 70 ikke er det samme som 1g på 60.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Kor masse du tener på herb då?

Synts prisane er ok der eg spelar. La nett ut 20 terocone til 26g.

:hmm: Så mye ja. Må sjekke prisene på min server.

 

edit: Shit! 40g :green:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Afaik finnes det ikke AH i Shattrath og jeg tar meg som regel ikke bryet til å dra til SW

 

 

EDIT; Bankcharen min er jo i SW.. :hmm:

8021242[/snapback]

Nei, hadde det vært AH der hadde det ikke vært noe vits å dra tilbake til Azeroth :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ja, det er jo sant.

 

 

Men lurer på en ting angående herbs, har ganske mange så bør jeg selge en del på AH nå eller vente? Kommer prisene til å stige?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Tjener? :p Bruker alt Herb jeg får til Alcy. Noe som gjør at ingenting eller lite blir solgt på AH. Så nei, tjener ikke noe særlig på det. Meste av gullet mitt får jeg fra Questing/Instancer.

8021659[/snapback]

Selger nesten alt av herbs, så ligger fortsatt på 300 i alchemy jeg. :/

 

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...