Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler folk å ikke gjøre quests i hulen ved Raven's Wood i BEM. Evt. gjøre dem og ikke dø :)

 

Verdens lengste corpserun! På den annen side kan du kjøpe Orb of the Blackwhelp http://www.wowhead.com/?item=31337 der, hvis du er 1337 nok da :p

 

Anbefaler heller å stikke innom Thoshley's Station. En gnome camp med flightpoint og mange morsomme quests (60, 69) - Alliance, obviously.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar
kor d ann aa kopiere WoW fra en maskin tl en anna med TBC?

8018778[/snapback]

Skjønner ikke helt hva du mener... Men det går fint å overføre mappa med wow-installasjonen fra en maskin til en annen.

8018785[/snapback]

d jeg mente men du hadde en annen formulering :p

8018800[/snapback]

Ok, skjønte ikke helt den der "med TBC?" delen på slutten av spørsmålet :wee: Men det var vel med TBC installert du mente.

Lenke til kommentar

Jeg har 280 skills i mining, og tenkte jeg skulle få 300 før jeg begynner å levle i Outlands, så lurte jeg på hvor jeg burde gå, og evt. hva jeg burde mine for å skille opp miningen min.

 

Edit: Mener å huske det var 300+ for Fel Iron i Hellfire Peninsula, men en venn av meg sier det er 280+. Hadde jo vert greit med 280, da kunne jeg jo ha levla skill der samtidig som jeg kom meg kjapt opp i level.

Endret av MrSkatun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...