Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahaha, ble jumpa av en level 30 rogue nå (jeg er 32 warrior) så måtte han potte og bruke bandage for å vinne, haha.. Jeg hadde mob på meg også. Ler av sånne, haha :D

8014927[/snapback]

 

:hmm: Men du dauet, ikke sant? Samme hvordan han vinner, så lenge du er dævvvv :)

8015438[/snapback]

 

Døde ja, men når han hopper på meg mens jeg sloss + har lite liv burde han jo klare meg ganske enkelt. Og dessuten var han veeeldig nære å dø. Så tok han nesten når han bandasjerte + potta. :)

Lenke til kommentar

uff, var i black morass og gjorde den opening the black portal eventen. kanskje ikke helt perfekt gruppe(og ingen hadde vært der før og visste hvordan ting funka) men etter litt prøving og feiling kom vil til den som legger debuffs på target på samme måte som 2. bossen i aq20 og fankriss i aq40 om jeg ikke husker helt feil.

og vi greide aldri tankswitchen der >_< feral dr00d og furywarr, warrioren greide aldri å ta agro fra druiden(druiden slutta agromoves på 3debuffs)

 

gruppa bestod av:

-feraldr00d som tank

-furywarr

-hunter

-hunter

-priest(meg)

 

neste gang jeg stikker drit blir det med et annet gruppeoppsett >_<

Lenke til kommentar

Sist gang jeg gjorde The Black Morass, hadde vi denne gruppa:

 

Warrior (prot)

Druid (resto)

Warlock

Shadow priest (meg) <--med soul stone

Mage

 

 

På andre bossen starta warrioren å tanke, jeg nuka fra starten av, etter 3-4 debuffs slutta warrioren og generere threat, jeg "tanka" til jeg daua og warrioren fikk aggro. Brukte SS etter det.

 

Har brukt den taktikken et par ganger, og har funka bra for meg/oss.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hvilken sone etter Nagrand? :hmm:

8014242[/snapback]

blade's edge.

8014379[/snapback]

Jepp. Men er lvl 68 nå, så tror jeg stikker til Netherstorm eller Shadowmoon heller, for Blade's Edge Mountains sugde. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...