Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste IRL-kompisen jeg har på serveren (Kul-Tiras, horde) er lvl 70 og raider Kharazan med guildet sitt hver gang han er online. Kjedelig for meg, da.

 

Kan ikke bli med, for de er en gammel sammensveisa hardcore-gruppe som har raida alt som er å raide på farmstatus i evigheter. Jeg har knapt vært innom BRD.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Shadow Lab er nok ganske lett ja, hvis du får en gruppe som vet hva de skal og som gidder å fokusere litt. Dette har jeg fortsatt ikke fått og har blitt stående stille i attunement prosessen! :(

8005844[/snapback]

Så den er sånn rundt lvl 66? :hmm: Vet ikke om jeg gidder hvis det er så vanskelig.

Lenke til kommentar
Shadow Lab er nok ganske lett ja, hvis du får en gruppe som vet hva de skal og som gidder å fokusere litt. Dette har jeg fortsatt ikke fått og har blitt stående stille i attunement prosessen! :(

8005844[/snapback]

Så den er sånn rundt lvl 66? :hmm: Vet ikke om jeg gidder hvis det er så vanskelig.

8005974[/snapback]

 

Shadow lab er 70.

Er egentlig ikke så vanskelig som folk skal ha det til, eneste som kan være litt kjipt er de to 5-pullene før andre bossen og selve andrebossen. Resten er eezmode :)

Lenke til kommentar
Shadow Lab er nok ganske lett ja, hvis du får en gruppe som vet hva de skal og som gidder å fokusere litt. Dette har jeg fortsatt ikke fått og har blitt stående stille i attunement prosessen! :(

8005844[/snapback]

Så den er sånn rundt lvl 66? :hmm: Vet ikke om jeg gidder hvis det er så vanskelig.

8005974[/snapback]

 

Shadow lab er 70.

Er egentlig ikke så vanskelig som folk skal ha det til, eneste som kan være litt kjipt er de to 5-pullene før andre bossen og selve andrebossen. Resten er eezmode :)

8005992[/snapback]

De pullene er jo direkte jævlige uten en god gruppe. Du må jo nesten ha sheep.

Og når man har mage er det få personer som tar inn en lock. :(

Lenke til kommentar

Tok meg et par turer i gamle instancer i går, da jeg kjedet meg.

 

Startet med Maraudon sammen med broren min (68 paladin). Fikk "endelig" scepteret etter to år. Hele greia var barnemat.

 

Ellers tok vi også en tur i BRD. 70 druid, 68 paladin og meg (64 paladin). Hadde ingen problemer. Det gikk faktisk lettere enn forventet.

 

Hvordan tror dere sjansene er for å klare Stratholme o.l. med denne sammensetningen? Kanskje lurt å vente til alle tre er level 70?

 

ops... Complexion som skrev denne - men fra feil bruker >.<

Endret av privinius
Lenke til kommentar
Shadow lab er 70.

Er egentlig ikke så vanskelig som folk skal ha det til, eneste som kan være litt kjipt er de to 5-pullene før andre bossen og selve andrebossen. Resten er eezmode :)

8005992[/snapback]

 

Fatter ikke hvordan du klarer å gjøre Blackheart the Inciter vanskelig. Og de pullsa før han er jo så enkle som bare det hvis gruppa har hodet med seg.

Lenke til kommentar
Er i shadow lab nå, med en god gruppe, men den er i ferd med å kollapse siden alle slenger dritt. Rougen mente Warr ninja, noe han ikke gjorde, og mages whiner om rødt gear..

8006947[/snapback]

Jeg var netopp i shadow lab også med en god gruppe. kom til siste boss da tank

og healer (som var brødre) måtte stikke og spise, de kom ikke tilbake...... HATER DEN INSTANCEN

Lenke til kommentar
Hvordan tror dere sjansene er for å klare Stratholme o.l. med denne sammensetningen? Kanskje lurt å vente til alle tre er level 70?

8006455[/snapback]

 

En paladin på level 67 soloet Strat, så skal vel ikke være så veldig vanskelig.

8007816[/snapback]

 

Okay, det høres oppmuntrende ut. Takk :)

8007833[/snapback]

 

Her er forresten filmen av det om du trenger tips:

 

http://video.google.com/videoplay?docid=73...84&q=solo+baron

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...