Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Dette er vell en flott plass for ett spørsmål som ikke fortjener en egen tråd :p

 

Her ern: ^^

 

Jeg har sett folk ta "saltoer/loops" med sin gryphon mount.

Hvordan er dette mulig?

 

PS: Jeg spurte karen hvordan han gjorde det og han sa " Its a secret!".

 

[...]

7994484[/snapback]

Ingen som kan svare?

7995239[/snapback]

 

Det er vel litt tricky og forklare, og jeg vet ikke helt sikkert, men jeg kan jo prøve..

 

Man flyr bortover, og holder inne høyre muse-knapp, så drar man den sakte bakover, så det ser ut som du får en halvsirkel, når du har fått den halvsirkelen (flyr rett opp) drar du musa til høyre/venstre så du snur rundt ganske fort, og lager en halvsirkel på vei ned. Vet ikke om du helt skjønte det, men det hvertfall sånn jeg TROR de gjør det. Har aldri prøvd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driver og farmer "Black Dragonscale" i Burning Steppes fortiden men der er så sinnsykt mangen allies der. 5-6stk, alle lvl 60 hunters! De er ALLTID der:D Så, jeg kunne ikke dy meg så jeg drepte en av de mens han var opptatt med en drage. Han resset mens jeg var opptatt - men han gjor ingenting! Så jeg drepte han en gang til, og så tok jeg kompisen i samme slengen. De gjor ingenting tilbake. WTF? :p Jeg er lvl 58, btw.

Lenke til kommentar
Nå skjedde det noe ekstremt merkelig.

 

Jeg slåss med frost-magen min, hadde full kontroll over kampen. Mobben dør, hvorpå JEG dør et millisekund etterpå. I Combat Log står det "Frostbite hits you for 2407 hp".

 

Hva i alle dager? Frostbite er jo en talent som skal funke på mobbene, ikke på meg selv..har aldri skjedd før nå.

7995219[/snapback]

Din noobjokk, det var vel tilfeldigvis ikke mot en naga? ^^

Lenke til kommentar
Driver og farmer "Black Dragonscale" i Burning Steppes fortiden men der er så sinnsykt mangen allies der. 5-6stk, alle lvl 60 hunters! De er ALLTID der:D Så, jeg kunne ikke dy meg så jeg drepte en av de mens han var opptatt med en drage. Han resset mens jeg var opptatt - men han gjor ingenting! Så jeg drepte han en gang til, og så tok jeg kompisen i samme slengen. De gjor ingenting tilbake. WTF? :p Jeg er lvl 58, btw.

8003397[/snapback]

Det var nok ikke Bots det nei :tease:
Lenke til kommentar
Jeg hater å få gruppe til Shadow Lab.. Jeg kommer meg aldri til Kharazan..

8003479[/snapback]

 

 

Been there, done that. Har nettopp tvunget 4 guild members til å føre meg gjennom den - Som du skrev ovenfor har jeg fått random grupper, som virker som helt greie grupper "on the paper" men når de skal spille klarer de jo fader meg ikke trykke på knappene sine engang - INGEN kommer forbi første boss (i de gruppene jeg har vært i)

Lenke til kommentar

Prøvde Sunken Temple for første gang, var veldig uoversiktelig :hmm: tok alle de småbossene på hver sin "plattform", så begynte å drepe alle mobs i det store rommet. endte med at 2 måtte gå, og hele gruppa var nysgjerrige på hva som var ned hullet i midten, så alle hoppet og døde :p

 

prøvde å lese på Jame's guide til ST, men uoversiktlig.

Lenke til kommentar
Jeg hater å få gruppe til Shadow Lab.. Jeg kommer meg aldri til Kharazan..

8003479[/snapback]

 

 

Been there, done that. Har nettopp tvunget 4 guild members til å føre meg gjennom den - Som du skrev ovenfor har jeg fått random grupper, som virker som helt greie grupper "on the paper" men når de skal spille klarer de jo fader meg ikke trykke på knappene sine engang - INGEN kommer forbi første boss (i de gruppene jeg har vært i)

8003863[/snapback]

Ja virker som hele insntansen har en forbannelse over seg ^^
Lenke til kommentar

Skjønner ikke dere som hater shadow lab.. er jo en av de kuleste, og leteste som er.. Det som er viktig er CC.. hvis dere ikke klare dette blir det sinnsykt vanskelig.. Sliter litt innimellom til å skaffe gruppe til instances osv, men det ordner seg som regel. Klarte endelig Black Morass i dag, så da er man attuned til Karazhan :)

Lenke til kommentar

Kjørte gruppe som var sykt effektivt i dag i Coilfang.

 

Shaman (meg, dps) - Paladin (retri, light judger) - Priest (shadow, vampiric embrace) - Druid (tank, lotp) og Mage (sheep + dps).

 

Altså ingen healere, raskeste gruppa jeg har vært i ever, og det uten at det er ekstreme level forskjeller. 2x 62, 60 (meg), 64 og 63. Syk healing sammenlagt gjennom disse små tingene.

 

Annet :

 

- Dinga endelig level 60 og kunne begynne å queste på ordntlig i Hellfire Peninsula.

- Nådde honored med HH og har mange, mange quest igjen.

- Epic elekk i dag, på tide, lei av å knøle rundt på den trege elefanten jeg sleit med i 20 levler.

Lenke til kommentar
Jeg hater å få gruppe til Shadow Lab.. Jeg kommer meg aldri til Kharazan..

8003479[/snapback]

 

 

Been there, done that. Har nettopp tvunget 4 guild members til å føre meg gjennom den - Som du skrev ovenfor har jeg fått random grupper, som virker som helt greie grupper "on the paper" men når de skal spille klarer de jo fader meg ikke trykke på knappene sine engang - INGEN kommer forbi første boss (i de gruppene jeg har vært i)

8003863[/snapback]

 

 

Kjørte relativt smooth gjennom Shadow Lab med 2 prot warrs, 2 hunters (en av de var meg) og en priest. PUG vel å merke. Eneste problemet var den andre hunteren som maste på meg konstant med whispers om hvordan jeg skulle spille (kalte meg tilogmed "NOOB" i whisper, og ropte på meg i caps i /p) fordi jeg ikke brukte serpent sting (som suger) akkurat når han ville det.

Selv brukte han aldri pet, og jeg gjorde ca. 4x så mye damage som han.

 

Til slutt ble jeg lei og postet dmg report i party chat, noe jeg vanligvis aldri gjør.

Da holdt han kjeft en stund, men tror du faen ikke han begynte å sutre igjen etterhvert :wallbash:

 

Nåja, fikk key fragmenten min hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...