DJ_Dark Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 En 70 warr peisa på meg da jeg hadde 50% hp igjen og CD på flere spells.. Tok han nesten.. Han peisa seff på med pots.. Etter det fikk jeg de jeg skulle i Botanica med til å corpse han og de andre rundt der.. De forsvant ja.. 7990155[/snapback] Ah, men du spiller warLOCK, han spilte warRIOR, og du tapte? du burde nesten skamme deg her :!: 7990440[/snapback] Jeg var på 50% her, han starta med charge og med 100%. Jeg så han ikke med en gang heller xD Lenke til kommentar
Sink Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 En 70 warr peisa på meg da jeg hadde 50% hp igjen og CD på flere spells.. Tok han nesten.. Han peisa seff på med pots.. Etter det fikk jeg de jeg skulle i Botanica med til å corpse han og de andre rundt der.. De forsvant ja.. 7990155[/snapback] Ah, men du spiller warLOCK, han spilte warRIOR, og du tapte? du burde nesten skamme deg her :!: 7990440[/snapback] Jeg var på 50% her, han starta med charge og med 100%. Jeg så han ikke med en gang heller xD 7993384[/snapback] du skal være veldig trøtt om du ikke ser en stor jævel av en warrior(så sant det ikke var en gnom) charge deg, tbh. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Man er ikke alltid like fokusert mens man spiller WoW, da. Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Du sitter vel og ser på skjermen konstant du da så kan komme med en så dum påstand. Vist han snudde seg litt for å ta noe, leste på ett quest. ett eller annet. Så er det vanskelig og se selv om det er en stor ku som kommer.. Endret 21. februar 2007 av bjorns_1 Lenke til kommentar
knux Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Du sitter vel og ser på skjermen konstant du da så kan komme med en så dum påstand. Vist han snudde seg litt for å ta noe, leste på ett quest. ett eller annet. Så er det vanskelig og se selv om det er en stor ku som kommer.. 7993723[/snapback] Ikke alle sitter å ni stirrer på skjermen hele tida, går gjerne 5 sek ut fra wow for å lese på msn, eller om jeg spiser. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Den eneste gangen jeg PVP på en PVE-server (like ikke battlegrounds), prøvde jeg å ta en Paladin. Er selv frost-spec mage (61). Det gikk hysterisk dårlig, han eide meg på 10 sekunder. Glemte å bruke sheep, ble bare helt satt ut når alle freeze-effektene ikke funket (han startet med Freedom of Movement eller hva pokker denne sealen heter)..jeg kobla ikke, så jeg sto bare som en tosk og spammet frostbolts på han..ble slakta. Har jo skjønt i ettertid at jeg kunne sheepet han, og det er en cooldown på Freedom-spellen hans, så fort den gikk ut ville jeg eid han. Men han har jo alle disse slemme seals og judgements han tar meg på avstand med også. Endret 21. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Dette er vell en flott plass for ett spørsmål som ikke fortjener en egen tråd Her ern: ^^ Jeg har sett folk ta "saltoer/loops" med sin gryphon mount. Hvordan er dette mulig? PS: Jeg spurte karen hvordan han gjorde det og han sa " Its a secret!". *Sinna..* Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Blessing of Freedom, og det er ikke et seal, men en 8 (?) sekunders buff. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 OK så hvis jeg hadde husket å sheepe han og ventet, er det lang cooldown på den buffen? Men han har jo fortsatt de fæle sealsene og judgement som dealer tung damage rundt lvl 60. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Fikk et fint whisper før jeg logga av. Synes det egentlig var rimelig funny. :!: New gold begging tacs: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Hahahaha, den der var så bra at jeg faktisk hadde gitt fyren en gold. Han skal ha for smiskinga "You look so strong and powerful" Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg syns denne var litt festlig.. Effektiv reklame, trengte bare å si det en gang.. Lenke til kommentar
YkseN Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg syns denne var litt festlig.. Effektiv reklame, trengte bare å si det en gang.. 7995024[/snapback] ikke verst, litt heldig kanskje?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Nå skjedde det noe ekstremt merkelig. Jeg slåss med frost-magen min, hadde full kontroll over kampen. Mobben dør, hvorpå JEG dør et millisekund etterpå. I Combat Log står det "Frostbite hits you for 2407 hp". Hva i alle dager? Frostbite er jo en talent som skal funke på mobbene, ikke på meg selv..har aldri skjedd før nå. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Dette er vell en flott plass for ett spørsmål som ikke fortjener en egen tråd Her ern: ^^ Jeg har sett folk ta "saltoer/loops" med sin gryphon mount. Hvordan er dette mulig? PS: Jeg spurte karen hvordan han gjorde det og han sa " Its a secret!". [...] 7994484[/snapback] Ingen som kan svare? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Nå skjedde det noe ekstremt merkelig. Jeg slåss med frost-magen min, hadde full kontroll over kampen. Mobben dør, hvorpå JEG dør et millisekund etterpå. I Combat Log står det "Frostbite hits you for 2407 hp". Hva i alle dager? Frostbite er jo en talent som skal funke på mobbene, ikke på meg selv..har aldri skjedd før nå. 7995219[/snapback] Kanskje mobben hadde spellen Reflect? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Frostbite gjør vel ikke skade... men reflect høres logisk ut. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Går det ann å migrere uten å betale med visa/mastercard/o.l? På en måte kjøpe et gamecard (migrationcard?) også gjøre på samme måte, eller må jeg få mamma til å betale for meg? Tamt å ikke ha eget bankkort enda Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg er 99,99% sikker på at du må ha et slags kort for å migrere - og da ikke gamecard/migrationcard. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 du skal være veldig trøtt om du ikke ser en stor jævel av en warrior(så sant det ikke var en gnom) charge deg, tbh. 7993580[/snapback] Vel? Jeg stod med ryggen til? Var opptatt med quest osv.. Det er ikke alltid man har 100% fokus vettu.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå