Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

En 70 warr peisa på meg da jeg hadde 50% hp igjen og CD på flere spells.. Tok han nesten.. Han peisa seff på med pots.. Etter det fikk jeg de jeg skulle i Botanica med til å corpse han og de andre rundt der.. De forsvant ja..

7990155[/snapback]

 

 

Ah, men du spiller warLOCK, han spilte warRIOR, og du tapte? du burde nesten skamme deg her :!:

7990440[/snapback]

 

Jeg var på 50% her, han starta med charge og med 100%. Jeg så han ikke med en gang heller xD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En 70 warr peisa på meg da jeg hadde 50% hp igjen og CD på flere spells.. Tok han nesten.. Han peisa seff på med pots.. Etter det fikk jeg de jeg skulle i Botanica med til å corpse han og de andre rundt der.. De forsvant ja..

7990155[/snapback]

 

 

Ah, men du spiller warLOCK, han spilte warRIOR, og du tapte? du burde nesten skamme deg her :!:

7990440[/snapback]

 

Jeg var på 50% her, han starta med charge og med 100%. Jeg så han ikke med en gang heller xD

7993384[/snapback]

du skal være veldig trøtt om du ikke ser en stor jævel av en warrior(så sant det ikke var en gnom) charge deg, tbh.

Lenke til kommentar
Du sitter vel og ser på skjermen konstant du da så kan komme med en så dum påstand. Vist han snudde seg litt for å ta noe, leste på ett quest. ett eller annet. Så er det vanskelig og se selv om det er en stor ku som kommer..

7993723[/snapback]

 

Ikke alle sitter å ni stirrer på skjermen hele tida, går gjerne 5 sek ut fra wow for å lese på msn, eller om jeg spiser.

Lenke til kommentar

Den eneste gangen jeg PVP på en PVE-server (like ikke battlegrounds), prøvde jeg å ta en Paladin. Er selv frost-spec mage (61). Det gikk hysterisk dårlig, han eide meg på 10 sekunder. Glemte å bruke sheep, ble bare helt satt ut når alle freeze-effektene ikke funket (han startet med Freedom of Movement eller hva pokker denne sealen heter)..jeg kobla ikke, så jeg sto bare som en tosk og spammet frostbolts på han..ble slakta. Har jo skjønt i ettertid at jeg kunne sheepet han, og det er en cooldown på Freedom-spellen hans, så fort den gikk ut ville jeg eid han.

 

Men han har jo alle disse slemme seals og judgements han tar meg på avstand med også.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Nå skjedde det noe ekstremt merkelig.

 

Jeg slåss med frost-magen min, hadde full kontroll over kampen. Mobben dør, hvorpå JEG dør et millisekund etterpå. I Combat Log står det "Frostbite hits you for 2407 hp".

 

Hva i alle dager? Frostbite er jo en talent som skal funke på mobbene, ikke på meg selv..har aldri skjedd før nå.

Lenke til kommentar
Nå skjedde det noe ekstremt merkelig.

 

Jeg slåss med frost-magen min, hadde full kontroll over kampen. Mobben dør, hvorpå JEG dør et millisekund etterpå. I Combat Log står det "Frostbite hits you for 2407 hp".

 

Hva i alle dager? Frostbite er jo en talent som skal funke på mobbene, ikke på meg selv..har aldri skjedd før nå.

7995219[/snapback]

Kanskje mobben hadde spellen Reflect?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...