wise™ Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 wow-europe suger max, den er alltid nede på kveldstider - Det er sikkert et par hundre tusen folk der, men da burde de jammen få fikset siden sin til å funke deretter. De har tross alt en spillerbasis på snart 8 millioner (?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Pleier account management å være nede når det er fiksing på serverene? 7989854[/snapback] Ja, ofte nede den. Men er vel mer normalt at hovedsiden er nede, og acc. management funker. Jeg spilte sammen med en kamerat i Nagrand i går forresten, jeg på min 66 druid, og han på sin 66 mage. Da kommer det plutselig en 70 BE Pala springende forbi og angriper meg. Mage'n kommer for å hjelpe, men da kom det enda en 70 pala! Men det endte faktisk med at vi tok de ganske så lett! Vi hadde nesten fult med hp også. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Gjett om de ble eid, haha. Power levla til 70 for å mislykke i å ganke. Så bra Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Amaryl, en 70 Nelf Paladin gjorde hvertfall en grundig jobb med meg i går i Arathi. Så all ære til han/henne for den fantastiske bedriften med å drepe en 39 mage. Jeg hevnet meg på kameraten hans/hennes som sto triumferende i bakgrunnen mens jeg ble sprettet opp og most til grøt, en 33 Dwarf hunter.. *grøsse*. Det knitret godt i forkullede dvergebein etter jeg var ferdig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Så jævla gøy med de som har så sinnsyk selvtillig og begynner å ganke deg, for så å bli most tilbake xD Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Amaryl, en 70 Nelf Paladin gjorde hvertfall en grundig jobb med meg i går i Arathi. Så all ære til han/henne for den fantastiske bedriften med å drepe en 39 mage. Jeg hevnet meg på kameraten hans/hennes som sto triumferende i bakgrunnen mens jeg ble sprettet opp og most til grøt, en 33 Dwarf hunter.. *grøsse*. Det knitret godt i forkullede dvergebein etter jeg var ferdig. 7990058[/snapback] Sikker på at du ikke tenker på en annen rase? Night Elf kan ikke bli paladin. Flisespikkeri egentlig, men jeg kjeda meg på jobb. :!: Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) selvfølgelig er serverne nede EDIT: glemte at det var onsdag Endret 21. februar 2007 av mr_james Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Ja? Det er maintenance, akkurat som de siste 2 årene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 en 70 Nelf Paladin 7990058[/snapback] :!: Så jævla gøy med de som har så sinnsyk selvtillig og begynner å ganke deg, for så å bli most tilbake xD 7990087[/snapback] Hehe, ja. Jeg tenkte jeg skulle bli eid, skjønner ikke hvorfor de gikk så lett ned. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Sikker på at du ikke tenker på en annen rase? Night Elf kan ikke bli paladin. Flisespikkeri egentlig, men jeg kjeda meg på jobb. :!: 7990101[/snapback] Da var det vel Human, tenker jeg Amaryl var navnet, hvertfall. På Defias Brotherhood. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 en 70 Nelf Paladin 7990058[/snapback] :!: Så jævla gøy med de som har så sinnsyk selvtillig og begynner å ganke deg, for så å bli most tilbake xD 7990087[/snapback] Hehe, ja. Jeg tenkte jeg skulle bli eid, skjønner ikke hvorfor de gikk så lett ned. 7990119[/snapback] En 70 warr peisa på meg da jeg hadde 50% hp igjen og CD på flere spells.. Tok han nesten.. Han peisa seff på med pots.. Etter det fikk jeg de jeg skulle i Botanica med til å corpse han og de andre rundt der.. De forsvant ja.. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Så utrolig morsomt igår. Det var en level 60 UD rogue som kjeda seg i Badlands. Han drev å ganka kompisen min en 10-12 ganger, så han ropte på meg for hjelp. Jeg er level 70 rogue, så det var ikke noe stress. Dere skulle sett fyren prøvde å komme seg unna de 15-17 gangene han fikk igjen. Skulle likt å se trynet hans, når han sappa kompisen min og gikk rundt der "sååå kul" så blir han wtf-eid av en level 70 rogue, haha.. Lo meg i hjel av det. Holdt vel på i en times tid å ganke fyren.. Venter fortsatt på post på wow-europe forumet om en skikkelig whine, gleder meg enormt nå PS: Er 10 level høyre = kan se han i stealth. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Så utrolig morsomt igår. Det var en level 60 UD rogue som kjeda seg i Badlands. Han drev å ganka kompisen min en 10-12 ganger, så han ropte på meg for hjelp. Jeg er level 70 rogue, så det var ikke noe stress. Dere skulle sett fyren prøvde å komme seg unna de 15-17 gangene han fikk igjen. Skulle likt å se trynet hans, når han sappa kompisen min og gikk rundt der "sååå kul" så blir han wtf-eid av en level 70 rogue, haha.. Lo meg i hjel av det. Holdt vel på i en times tid å ganke fyren.. Venter fortsatt på post på wow-europe forumet om en skikkelig whine, gleder meg enormt nå PS: Er 10 level høyre = kan se han i stealth. 7990210[/snapback] Kom til å tenke på Jeremy fra Pure Pwnage når jeg leser posten din And then like.... I killed teh rogue like 20 times and then he like, vanished and I like perceptioned and I like killed him 20 times more right... And he was like so cool and everytin and getting owned by me and stuff... Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Så utrolig morsomt igår. Det var en level 60 UD rogue som kjeda seg i Badlands. Han drev å ganka kompisen min en 10-12 ganger, så han ropte på meg for hjelp. Jeg er level 70 rogue, så det var ikke noe stress. Dere skulle sett fyren prøvde å komme seg unna de 15-17 gangene han fikk igjen. Skulle likt å se trynet hans, når han sappa kompisen min og gikk rundt der "sååå kul" så blir han wtf-eid av en level 70 rogue, haha.. Lo meg i hjel av det. Holdt vel på i en times tid å ganke fyren.. Venter fortsatt på post på wow-europe forumet om en skikkelig whine, gleder meg enormt nå PS: Er 10 level høyre = kan se han i stealth. 7990210[/snapback] Kom til å tenke på Jeremy fra Pure Pwnage når jeg leser posten din And then like.... I killed teh rogue like 20 times and then he like, vanished and I like perceptioned and I like killed him 20 times more right... And he was like so cool and everytin and getting owned by me and stuff... 7990222[/snapback] Hehe, joa.. Men det var drit skøy, hvertfall den første gangen når han snek seg rundt om i Uldaman og sappet han ene fyren. Tenker bare på FPS-doug når jeg dreper andre, hadde vært så fett å bare hatt en fyr som klikka mentalt fordi han ble drept, hoho Lenke til kommentar
likferd Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 En 70 warr peisa på meg da jeg hadde 50% hp igjen og CD på flere spells.. Tok han nesten.. Han peisa seff på med pots.. Etter det fikk jeg de jeg skulle i Botanica med til å corpse han og de andre rundt der.. De forsvant ja.. 7990155[/snapback] Ah, men du spiller warLOCK, han spilte warRIOR, og du tapte? du burde nesten skamme deg her :!: Lenke til kommentar
............... Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 ny i wow, kan noen nevne noen andre norske wow sider og forum? takker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 ny i wow, kan noen nevne noen andre norske wow sider og forum? takker 7990589[/snapback] wownorge.net Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hihi, min første PvP-kamp med belfadinen. Jeg er 28, roguen er 35 og angriper meg på båden på vei tilbake fra Booty bay. Det ender med at roguen hopper av båten @15-20% hp eller så. Corpsemaker er skaffet, Pendulum of Doom ligger i banken.. ah, det er kjekt å være tilbake i Azeroth. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hihi, min første PvP-kamp med belfadinen. Jeg er 28, roguen er 35 og angriper meg på båden på vei tilbake fra Booty bay. Det ender med at roguen hopper av båten @15-20% hp eller så. Corpsemaker er skaffet, Pendulum of Doom ligger i banken.. ah, det er kjekt å være tilbake i Azeroth. 7992548[/snapback] Welcome back Lenke til kommentar
psyches Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Noen som gamer på Kazzak her? 67 Mage "Nessil" Alliance Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå