Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Pleier account management å være nede når det er fiksing på serverene?

7989854[/snapback]

Ja, ofte nede den. :p Men er vel mer normalt at hovedsiden er nede, og acc. management funker.

 

 

 

Jeg spilte sammen med en kamerat i Nagrand i går forresten, jeg på min 66 druid, og han på sin 66 mage.

Da kommer det plutselig en 70 BE Pala springende forbi og angriper meg. Mage'n kommer for å hjelpe, men da kom det enda en 70 pala!

Men det endte faktisk med at vi tok de ganske så lett! :green: Vi hadde nesten fult med hp også.

Lenke til kommentar

Amaryl, en 70 Nelf Paladin gjorde hvertfall en grundig jobb med meg i går i Arathi. Så all ære til han/henne for den fantastiske bedriften med å drepe en 39 mage. Jeg hevnet meg på kameraten hans/hennes som sto triumferende i bakgrunnen mens jeg ble sprettet opp og most til grøt, en 33 Dwarf hunter.. *grøsse*. Det knitret godt i forkullede dvergebein etter jeg var ferdig.

Lenke til kommentar
Amaryl, en 70 Nelf Paladin gjorde hvertfall en grundig jobb med meg i går i Arathi. Så all ære til han/henne for den fantastiske bedriften med å drepe en 39 mage. Jeg hevnet meg på kameraten hans/hennes som sto triumferende i bakgrunnen mens jeg ble sprettet opp og most til grøt, en 33 Dwarf hunter.. *grøsse*. Det knitret godt i forkullede dvergebein etter jeg var ferdig.

7990058[/snapback]

 

Sikker på at du ikke tenker på en annen rase?

Night Elf kan ikke bli paladin.

 

Flisespikkeri egentlig, men jeg kjeda meg på jobb. :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
en 70 Nelf Paladin

7990058[/snapback]

:!:

 

Så jævla gøy med de som har så sinnsyk selvtillig og begynner å ganke deg, for så å bli most tilbake xD

7990087[/snapback]

Hehe, ja. Jeg tenkte jeg skulle bli eid, skjønner ikke hvorfor de gikk så lett ned.

Lenke til kommentar
en 70 Nelf Paladin

7990058[/snapback]

:!:

 

Så jævla gøy med de som har så sinnsyk selvtillig og begynner å ganke deg, for så å bli most tilbake xD

7990087[/snapback]

Hehe, ja. Jeg tenkte jeg skulle bli eid, skjønner ikke hvorfor de gikk så lett ned.

7990119[/snapback]

 

En 70 warr peisa på meg da jeg hadde 50% hp igjen og CD på flere spells.. Tok han nesten.. Han peisa seff på med pots.. Etter det fikk jeg de jeg skulle i Botanica med til å corpse han og de andre rundt der.. De forsvant ja..

Lenke til kommentar

Så utrolig morsomt igår. Det var en level 60 UD rogue som kjeda seg i Badlands. Han drev å ganka kompisen min en 10-12 ganger, så han ropte på meg for hjelp. Jeg er level 70 rogue, så det var ikke noe stress.

 

Dere skulle sett fyren prøvde å komme seg unna de 15-17 gangene han fikk igjen.

Skulle likt å se trynet hans, når han sappa kompisen min og gikk rundt der "sååå kul" så blir han wtf-eid av en level 70 rogue, haha.. Lo meg i hjel av det. Holdt vel på i en times tid å ganke fyren.. Venter fortsatt på post på wow-europe forumet om en skikkelig whine, gleder meg enormt nå :D

 

PS: Er 10 level høyre = kan se han i stealth. :D

Lenke til kommentar
Så utrolig morsomt igår. Det var en level 60 UD rogue som kjeda seg i Badlands. Han drev å ganka kompisen min en 10-12 ganger, så han ropte på meg for hjelp. Jeg er level 70 rogue, så det var ikke noe stress.

 

Dere skulle sett fyren prøvde å komme seg unna de 15-17 gangene han fikk igjen.

Skulle likt å se trynet hans, når han sappa kompisen min og gikk rundt der "sååå kul" så blir han wtf-eid av en level 70 rogue, haha.. Lo meg i hjel av det. Holdt vel på i en times tid å ganke fyren.. Venter fortsatt på post på wow-europe forumet om en skikkelig whine, gleder meg enormt nå :D

 

PS: Er 10 level høyre = kan se han i stealth. :D

7990210[/snapback]

Kom til å tenke på Jeremy fra Pure Pwnage når jeg leser posten din :p

 

And then like.... I killed teh rogue like 20 times and then he like, vanished and I like perceptioned and I like killed him 20 times more right... And he was like so cool and everytin and getting owned by me and stuff...

 

:tease:

Lenke til kommentar
Så utrolig morsomt igår. Det var en level 60 UD rogue som kjeda seg i Badlands. Han drev å ganka kompisen min en 10-12 ganger, så han ropte på meg for hjelp. Jeg er level 70 rogue, så det var ikke noe stress.

 

Dere skulle sett fyren prøvde å komme seg unna de 15-17 gangene han fikk igjen.

Skulle likt å se trynet hans, når han sappa kompisen min og gikk rundt der "sååå kul" så blir han wtf-eid av en level 70 rogue, haha.. Lo meg i hjel av det. Holdt vel på i en times tid å ganke fyren.. Venter fortsatt på post på wow-europe forumet om en skikkelig whine, gleder meg enormt nå :D

 

PS: Er 10 level høyre = kan se han i stealth. :D

7990210[/snapback]

Kom til å tenke på Jeremy fra Pure Pwnage når jeg leser posten din :p

 

And then like.... I killed teh rogue like 20 times and then he like, vanished and I like perceptioned and I like killed him 20 times more right... And he was like so cool and everytin and getting owned by me and stuff...

 

:tease:

7990222[/snapback]

 

Hehe, joa.. Men det var drit skøy, hvertfall den første gangen når han snek seg rundt om i Uldaman og sappet han ene fyren. :p Tenker bare på FPS-doug når jeg dreper andre, hadde vært så fett å bare hatt en fyr som klikka mentalt fordi han ble drept, hoho :lol:

Lenke til kommentar
En 70 warr peisa på meg da jeg hadde 50% hp igjen og CD på flere spells.. Tok han nesten.. Han peisa seff på med pots.. Etter det fikk jeg de jeg skulle i Botanica med til å corpse han og de andre rundt der.. De forsvant ja..

7990155[/snapback]

 

 

Ah, men du spiller warLOCK, han spilte warRIOR, og du tapte? du burde nesten skamme deg her :!:

Lenke til kommentar
Hihi, min første PvP-kamp med belfadinen. Jeg er 28, roguen er 35 og angriper meg på båden på vei tilbake fra Booty bay. Det ender med at roguen hopper av båten @15-20% hp eller så.

 

Corpsemaker er skaffet, Pendulum of Doom ligger i banken.. ah, det er kjekt å være tilbake i Azeroth. :)

7992548[/snapback]

Welcome back :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...