Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:hmm: Blir liksom ikke så tøft når den ikke er lvl 1 lengre. Så har jeg en stilig Tuxedo, så tror jeg dropper Festive dress'n. :p

7978544[/snapback]

Aha, jo kan si meg enig i det med level på bank chars, men tenkte jeg sku gjør noe litt ''orginalt'' å gå for level istedenfor 2, men så ble jo det dobbel ding på dress hunting i går da, så pyttsann. :p

Men Tuxedo på bank chars er jo max digg etter min mening, så du kan trygt glemme pimp/pink dressen. :)

Endret av Dewd
Lenke til kommentar
pfft, min dvergbank ser kul nok ut i tuxedo. Og min snøballbank kler dressen fra moonglade, den til 5 g eller no :D

7978589[/snapback]

Haha, ja bank chars bør jo se noenlunde bra ut, så der gjør du vertfall ting rett. :D

Er faktisk kjedelig å se bank chars som kommer med vanlig level 1 utrustning eller er komplett nakne, no style/class what so ever. :whistle:

Lenke til kommentar
Min ser faktisk helt lik ut som han ene på AH i SW ^^ Har mange snøballer også :p

7978666[/snapback]

haha, jeg og en guildie var så smarte å fylte opp en char med snøballer. Tror det var 1440 stk :)

Folk ble pisst når vi okkuperte han fyren i 30 min jo :(

 

øyvind, hvordan item bruker du da på han? eventuelt henne?

Endret av chokke
Lenke til kommentar

<3 Snille Game Masters. Jeg hadde problemer med å komme meg inn i Karazhan tidligere i dag, så kontakta jeg en GM, etter litt om og men så fikset vi problemet og 30 minutter senere hadde jeg fått mail ingame. Da trodde jeg det var gold spam, som det vanligvis bruker å være, så jeg tenkte ikke så mye over det.

 

Når vi var ferdige i Karazhan, tok jeg så hs og skulle til å slette begge mailene jeg hadde fåt, da jeg la merke til at de hadde et underlig avsender navn (ikke chineese tull) og at de inneholdt items i begge mailene. Trodde så det var en C.O.D scam, men så så jeg litt nærmere, der jeg merke til at det var Collecters edition nether whelpen i ene mailen og Murcy (som du får hvis du har vært på blizzcon) i den andre =D

 

Bilder:

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

d1nz9.jpg

 

d2qz7.jpg

 

post-48015-1171917424_thumb.jpg

 

post-48015-1171917464_thumb.jpg

 

post-48015-1171917484_thumb.jpg

Endret av egzeth
Lenke til kommentar
Endelig hjemme og tid for etterlengted questing. Kveldsmat spist, nydusjet og godt plantet i stolen med beina rett ut på en krakk. En hel helg med rested XP, halvveis til 39, kan nesten smake hesten. Og så er Defias Brotherhood nede.

Da går jeg til sengs.

7979960[/snapback]

Ouch :(

 

Surt det ja.

Lenke til kommentar
Endelig hjemme og tid for etterlengted questing. Kveldsmat spist, nydusjet og godt plantet i stolen med beina rett ut på en krakk. En hel helg med rested XP, halvveis til 39, kan nesten smake hesten. Og så er Defias Brotherhood nede.

Da går jeg til sengs.

7979960[/snapback]

 

Jeg føler med deg gutt :cry:

7979995[/snapback]

hva med meg? jeg var 2 bars fra 70 med 4 quest og levere så går den forbanna serveren ned. Det er pain.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...