Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

yeah!! fikk spaulders of valor !

og så tokk vi siste boss, og så droppa det Valor chest, og jeg og en annen warrior rollet, så vant jeg, men alle de andre syntes at han andre kunne få det siden han ikke fikk spaulders, nei sa jeg og ninja lootet :D:D:D:D

Det er ikke ninjalooting, men likevel ganske frekt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
håper e ton for advarsel for det :p

får advarsel for å skrive at man slipper sms språk som: (noe piss).

WoW: snart 34 med locken på haumarush :p .

en annen ting er 10-19 bg eier :D . skal lvle presten min der :wee:

5000402[/snapback]

"Ohnoes, ban e-ton plx plx!"

Regner med at du ikke mente det heeelt seriøst, men viss ikke: sjekk din egen signatur. :p

Lenke til kommentar
håper e ton for advarsel for det :p

får advarsel for å skrive at man slipper sms språk som: (noe piss).

WoW: snart 34 med locken på haumarush :p .

en annen ting er 10-19 bg eier :D . skal lvle presten min der :wee:

5000402[/snapback]

"Ohnoes, ban e-ton plx plx!"

Regner med at du ikke mente det heeelt seriøst, men viss ikke: sjekk din egen signatur. :p

5002830[/snapback]

banz teh trlol

:tease:

begynner å ta detg igjen pååuseriøsistet snart :D .

anyway, har insomniax kommet med ny versjon?

Lenke til kommentar

Ok. Må bare slippe ut litt damp.

Random groups kan være et helvete.

Skulle være med å hjelpe noen i RFD i overigår. 42Hunter, 42Warrior, 42Shaman, 40Rogue og meg (44druid)

Det som først skjedde var at de ble enige om at shamanen skulle være healer, og jeg skulle være damagedealer. Latterlig? Ja. Jeg er restospecced, og gjør LITE skade i catform. Jeg forklarte det til dem, og da var det en som svarte tilbake: "WTF? druids cant heal!"

Vel. forklar det til 2000healcritten min :)

Vi løp inn i instancen (med meg som main healer nå), jeg buffa, og warrioren charger 5 mobs. Ja, det er riktig, jeg hadde akkurat buffa = 0 mana.

Jeg slenger på en manapotion, og healer warrioren son hadde latterlig lite hp.

Han får nesten full hp, og jeg får aggro av 3 mobs. (warrioren bare slo på én, og hunterpeten tok én.)

Det i seg selv er greit, men jeg har ikke mana, og ingen tar mobsa av meg. Jeg shapeshifter til cat, og cowerer, men det er ikke nok.

Både jeg og shamanen dauer, og det blir en lang corpserun.

Jeg snakker et lite alvorsord med gruppa på den løpeturen, og resten av instancen humpa og gikk. Ble en vanskelig healejobb for meg :/ men vi klarte det til slutt :)

Kom bare til å tenke på det nå, for nesten det samme skjedde med meg idag. Dog ikke med så inkompetente spillere, men ikke langt unna :p

Lenke til kommentar

Det er virkelig ikke noe poeng i å bruke tid på sånne grupper. At tanken (og resten av gruppen) har en viss forståelse for hvordan aggro fungerer, er alfa og omega.

Aggro på healer = ingen healing til gruppen.

Aggro på tank = healing til alle, og nok rage til at at tanken kan vedlikeholde aggro.

Mages som kan sheepe, rogues som kan sappe og warlocks som banisher er også en fryd å spille med.

Lenke til kommentar

Det stemmer. Var i en gruppe i Zul'Farrak her om dagen, og der var det flinke folk. Deilig å spille med. Holdt aggro, rogue som sappa, og bare fryd og gammen. Aldri har en instance gått så greit.

Bare synd serveren ble restarta midt i første bossen. Alle hadde ~full hp, og han var på 40%. Piece of cake.

edit: leif.

Endret av BurTMastA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...