Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Sink: synes det er hardt nok jeg, level 67 og sliter så evig med motivasjonen :)

 

----------------------------------------

 

Der beskrev du min sitasjun på prikken - Bare at jeg er level 68. Jeg spilte fra kl 14.40 til 22-23 hver kveld. Med stopp kun for å spise/dass/hjelpe til i RL. Nå spiller jeg kanskje 2-3 timer om dagen, mista motivasjonen helt når jeg så hvor stygt det nye gearet er i level 70. (ja, det er viktig for meg) Det er jo helt latterlig - T1/T2 er bare byttet ut farger å stats på. Håper for gudsskyld Blizzard forandrer på dette etterhvert, for de nye level 70 itemsene er rett og slett stygge..

 

PS: Igår så jeg level 67 Green Item Plate boots som var HELT like de du får i level 3 fra starting sonene. Ler av Blizzard.

Endret av TheoB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sink: synes det er hardt nok jeg, level 67 og sliter så evig med motivasjonen :)

 

----------------------------------------

 

Der beskrev du min sitasjun på prikken - Bare at jeg er level 68. Jeg spilte fra kl 14.40 til 22-23 hver kveld. Med stopp kun for å spise/dass/hjelpe til i RL. Nå spiller jeg kanskje 2-3 timer om dagen, mista motivasjonen helt når jeg så hvor stygt det nye gearet er i level 70. (ja, det er viktig for meg) Det er jo helt latterlig - T1/T2 er bare byttet ut farger å stats på. Håper for gudsskyld Blizzard forandrer på dette etterhvert, for de nye level 70 itemsene er rett og slett stygge..

 

PS: Igår så jeg level 67 Green Item Plate boots som var HELT like de du får i level 3 fra starting sonene. Ler av Blizzard.

7957514[/snapback]

 

 

Bare blue-gear som ser ut som de gamle tierene.. Epic-settene har sitt eget kule (imo) look :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Fy faen så kjipt det er å installere WoW og tbc. Kjøpt ny pc, så det må fikses. I tillegg kommer patchene :ohmy:  :no:  :cry:

7964310[/snapback]

:!: Kanskje du får spilt litt på søndag. Kanskje!

Lenke til kommentar

Burde jeg begynne og samle opp mats til Warlock-mount queste el bare gi faen i queste og kjøpe mount. Har planer om og skaffe meg en epic wolf, men man får vell riding skill når man har tatt warlock queste?

 

Servern jeg spiller på er ganske ny så har aldri sett Elixir of shadow power på AH, og arcanite bars ligger på rundt 30G. Forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...