Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

ehm, det her ble jo bare tull. jeg spiller mer enn 4 timer om dagen og har jo keybinda alt men det har absolutt ingenting med damage mitigation å gjøre.

 

men er det som du sier at det er det samme som armor value?

 

(og ja, jeg vet at plate er heftigere enn cloth amigo  :w00t:  )

7953738[/snapback]

Jeg svarte til at han påsto det tok en livstid å mestre WoW godt, men en dag å lære seg.

 

 

Forresten, så er ikke Damage Mitigation bare om armor, da utrykket som bare gjelder for armor pleies å bli skrevet "Damage Reduction". Spør du hvor mye damage reduction folk har, holder de musa over armor og skriver inn prosenttallet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da dinga jeg endelig level 60. Spilt WoW siden release, 22 dager played, første og eneste karakteren min :)

 

XP'en renner jo inn i Outlands jo!

 

Var kjekt å få satt seg ned litt igjen, var en god følelse å bli 60 egentli. Nå gjenstår vel "bare" 70 da... Tar meg sikkert et år :innocent:

Endret av MrSkatun
Lenke til kommentar
Haha du må være den treigeste noensinne! Men det er det som er så fint med wow, man spiller i sitt eget tempo, og man henter ut av spillet det man legger i det! Kos deg på vei mot 70 ;)

7953998[/snapback]

Takk skal du ha! :)

 

Er dette jeg liker med spillet, er så opptatt på fritiden, at når jeg først setter meg ned for å spille litt, spiller jeg for å kose meg; Tar noen små quests kanskje, prater med folk i guilden, kanskje PvPer jeg litt en sjelden gang.

Lenke til kommentar

XP'n renner inn i Outlands ja, du får kjapt 10-15000XP og 2-5 gold for hver quest i startområdet. For ikke å snakke om alt det fete gearet. Får masse gear med +dmg bonus, har bytta ut nesten alt jeg hadde fra Old world. (Er Mage)

Men så trenger man 495000 for 62 :p

Og sikkert det dobbelte til 63. Det fine er at man kan kjøpe nye skills hos trainer for hver level frem til 70.

 

Når sant skal sies, følte jeg egentlig ingenting når jeg dinga til 60. Det føltes helt likt som 10 minutter før. "Mere grind frem til 61 *sukk*" var det første jeg tenkte. Så kom jeg på: EPIC MOUNT. 100% runspeed!

Lenke til kommentar
Kanskje 50% av servern er skandinavisk, 40% er portugisere og de resterende 10% er fra andre land =p

 

Edit: Tror det er fordi Burning Blade ble sett på som den uoffesielle norske servern, og alle fra BB migrerte til GB senere.

7953257[/snapback]

 

merket det! Set tette folk fra GB rundt om i sigs og når jeg treffer dem i bg osv

Lenke til kommentar
Ironisk nok Sindrelol, så var vi på vei til Karazhan i dag vi også, uten å få med mer enn 6 guildies, ingen randoms som ville joine. Er så dritlei av slappe members som ikke gjør prequests. Har nok folk på 70, men de gidder ikke ofre seg litt for guildet...

7954025[/snapback]

Si ifra neste gang dere trenger mager, så er jeg med jeg.

 

Btw, hva er reset-tiden på Karazhan? 3 dager?

Lenke til kommentar
Litt enig med Dj_Dark, jeg hadde også trodd at XP'en skulle nå godt over 1 mill, basert på økningen fra 60 -> 61

7955451[/snapback]

 

Akkurat. På en måte er det jo bra at det var mindre, men trodde det skulle være enda litt "vanskeligere" å nå 70..

7955460[/snapback]

synes det er hardt nok jeg, level 67 og sliter så evig med motivasjonen :)

Lenke til kommentar
Litt enig med Dj_Dark, jeg hadde også trodd at XP'en skulle nå godt over 1 mill, basert på økningen fra 60 -> 61

7955451[/snapback]

 

Akkurat. På en måte er det jo bra at det var mindre, men trodde det skulle være enda litt "vanskeligere" å nå 70..

7955460[/snapback]

synes det er hardt nok jeg, level 67 og sliter så evig med motivasjonen :)

7956280[/snapback]

 

Jeg sitter å koser meg med områdene som er. Nagrand, BEM og NS er jo fine/kule steder!

Lenke til kommentar
Litt enig med Dj_Dark, jeg hadde også trodd at XP'en skulle nå godt over 1 mill, basert på økningen fra 60 -> 61

7955451[/snapback]

 

Akkurat. På en måte er det jo bra at det var mindre, men trodde det skulle være enda litt "vanskeligere" å nå 70..

7955460[/snapback]

synes det er hardt nok jeg, level 67 og sliter så evig med motivasjonen :)

7956280[/snapback]

Jeg hadde samme problemet fra 63->66, men da jeg dro til Blade's Edge og Netherstorm løsnet det opp, og jeg levlet fortere enn jeg hadde gjort noen andre levels etter 60.

 

Ikke gi opp sink :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...