Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Finnes noen som kiter en Servant of Allistarj til kongen i IF /sw. lar han få aggro, og denger løs mens de er afk :) vær på skole /jobb etc. anbefales med ett våpen av forskjellig type though, om det ikke er 2h.

 

vet ikke om dette er lov da :p men men :)

7945885[/snapback]

 

 

post-82028-1171561575_thumb.jpg

 

 

Sånn går det når GM'ene tar seg en dag fri :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min gruppe og en horde-gruppe hjelper hverandre med Ring of Blood, men så kommer det en 70 UD warlock og dreper oss (spesielt meg, healeren), hver runde... Blir så jævla frustrert over slike idioter.

7951053[/snapback]

 

Hadde en sånn en vi og..

 

Var en feraldrood 70 horde som stealthet helt til vi begynte på bossen. Etterhvert hyra vi inn en fra guilden som bare tok han xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
OMG, det er kjedelig å være level 70! Har ikke gjort noe vettugt enda, bare hopper rundt og venter på at guilden er klar for Karazhan :<

7952276[/snapback]

Treg guild du har da. :D

Lenke til kommentar

Ja, de er litt treige, men de fleste er 68-69 nå.

Trenger også 1 priest, 1 druid og en paladin til, men det virker helt komplett umulig å finne for tiden. /who druid 67-70- Fant 3 druids uten guild, og de ventet på svar fra andre guilder. Ca, det samme resultatet med de andre classene.

 

Edit: wooot, klarte å finne en druid nå netopp! :w00t:

Endret av Sindrelol
Lenke til kommentar

OK, har et par spørsmål til de av dere som har langt over snittet peiling på WoW. Sånn jeg ser det, er WoW et spill man lærer seg på en kveld, men som tar en livstid å mestre til fingerspissene.

 

Jeg har med tiden satt meg relativt godt inn i de fleste game mechanics etc, men jeg lurte på om noen kan forklare og utdype "damage mitigation" for meg, hva det gjør, hvorfor, hvem det påvirker og hvordan.

 

På forhånd takk

 

Haxxpaxx baby

Lenke til kommentar
OK, har et par spørsmål til de av dere som har langt over snittet peiling på WoW. Sånn jeg ser det, er WoW et spill man lærer seg på en kveld, men som tar en livstid å mestre til fingerspissene.

 

Jeg har med tiden satt meg relativt godt inn i de fleste game mechanics etc, men jeg lurte på om noen kan forklare og utdype "damage mitigation" for meg, hva det gjør, hvorfor, hvem det påvirker og hvordan.

 

På forhånd takk

 

Haxxpaxx baby

7953569[/snapback]

Det handler bare å ta seg tid til å sette opp bindings og faktisk PRØVE å mestre det, i stedet for å bare løpe rundt og f.eks spamme sinister strike som rogue, bare fordi det er enklest og fungerer bra. Hvis du binder alle PvP skills du trenger og faktisk prøver å bli vandt til det, og spiller rundt 4 timer med PvP hver dag, blir du fort god.

Lenke til kommentar

Damage mitigation er vel forsåvidt et ganske bredt uttrykk da, men de fleste mener armor når de skriver damage mitigation.

Armor er da en stat stort sett alt gear har (plate har mest, cloth har minst) som reduserer hvor mye fysisk skade du tar (ranged/melee, men ikke magic). Du får også litt armor fra agility.

 

Armor scaler med level, så om du sloss mot en lvl65 mob så vil skaden hans være betydelig mer redusert enn en lvl70 mobs skade.

 

Armor er en stat du stort sett bare trenger å tenke på om du er tank (warrior/druid/paladin), men det er jo nyttig for stort sett alle.

 

 

Edit:

 

Man kan også si at damage mitigation er alt som reduserer damagen du tar (over tid) i forhold til hva fienden "egentlig" ville gjort. Dette inkluderer da parry, dodge, block, resilience, defense, resistance osv.

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar

Uansett, damage mitigation er helt enkelt skade som blir fjernet fra fysiske angrep. Om et slag opprinnelig er på 1000 skade og du har 50% damage mitigation vil du få inn 500. Det er slik jeg har forstått det ihvertfall! Til mer armor en har, til mer fjerner man.

Endret av -NeoRag-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...