Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hadde vært kult om paladins og warriors også kunne fått 2-3000 armor og 600ap fra våpen også.

7941253[/snapback]

Jeg får nærmere 50% av base damagen min rett fra våpen jeg. Det tilsvarer 1700 attackpower... så tja... Jeg vil egentlig ikke bytte ut 1100 atp mot 2-3000 armor.

7941380[/snapback]

 

Mulig akkurat det ikke var beste sammenligningen.. Men håper da noen tar poenget. Tenk om du fikk 600ap og 3000 armor fra en robe da.. (en passiv item, slik som staff er for druids)

7943112[/snapback]

Joa, skulle gjerne hatt 350spelldamage og 3000 armor på staffen til warlocken min :) Snakker vi AR som ligner mail + soul link eller? ^_^

7943828[/snapback]

 

Hadde faktisk ikke blitt overrasked om noe slikt hadde skjedd.. :(

7944077[/snapback]

bare vent, blizzard overasker alltid :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som har noen tips til hvor jeg kan dra? er så utrolig kjedelig og langtekelig å trene opp alle disse skillsa på normal måte:P

7932486[/snapback]

Dra til Blastet Land, finn en Servant of Allistarj og deng løs til du har oppnådd ønsket weapon-skill.

7932569[/snapback]

 

Har prøvd det der i en liten stund nå, funker fint, moben dør ikke. Men problemet er at det tar uhorvelig lang tid å levle. Når jeg kommer over 250 så tar det drit lang tid å få opp skill. Er det fordi mobben er for lav level (54) ? hvis ja, finnes det noen andre mobs av samme type bare i høyere level?

Lenke til kommentar
Finnes noen som kiter en Servant of Allistarj til kongen i IF /sw. lar han få aggro, og denger løs mens de er afk :) vær på skole /jobb etc. anbefales med ett våpen av forskjellig type though, om det ikke er 2h.

 

vet ikke om dette er lov da :p men men :)

7945885[/snapback]

Ja det er ganske morsomt med alle de lvl 20 folka som står og soser rundt med lvl 54 mobs, har kite sånne til SW før. Men det er ikke lovlig da. Etter en time ca kommer det alltid en eller annen GM og .despawner dem. :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg må bare spørre. Hva betyr imba? :p

 

Level 36 med mage'en min, 40 er akk så nært, men også nokså fjernt....

Skulle ønske jeg kunne spille så mye, mye mer, men først jobb, så trening, så ditt, så datt. Ender opp med usle to timers spilling før jeg må i seng for å få de nødvendige 6 timers søvn. Slikt er ikke bra for progresjonen min mot 60!!

Det er nesten så jeg savner å være arbeidsledig, da jeg stod opp klokken 14, så på MacGyver, spilte data fra klokken fire til åtte, spiste, og så spilte data fra halv ni til fem om morgenen. Om ikke annet, så gikk det unna i det spillet jeg spilte da.

Men i kveld blir det 37. I morgen kommer jeg på god vei mot 38, søndag klarer jeg 38 og litt inn i 39. Innen neste torsdag har jeg forhåpentligvis en død hest mellom beinene!

Endret av zuperMensch
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Level 36 med mage'en min, 40 er akk så nært, men også nokså fjernt....

Skulle ønske jeg kunne spille så mye, mye mer, men først jobb, så trening, så ditt, så datt. Ender opp med usle to timers spilling før jeg må i seng for å få de nødvendige 6 timers søvn.

:D Kjenner meg igjen der, har så mye annet å gjøre, så rekker jo aldri å spille nesten. Tok meg ca. 1 år å blir lvl 60.

 

Men egentlig så er det jo ganske greit, da blir du ikke avhengig som alle andre tydeligvis blir, og du blir ikke lei med ne gang heller.

Lenke til kommentar
Imbalanced, altså ubalansert.

7946908[/snapback]

Ahhh... Jeg trodde det var en type armor eller noe slikt, men det samsvarte ikke helt med hvordan det ble omtalt :p

 

 

:D Kjenner meg igjen der, har så mye annet å gjøre, så rekker jo aldri å spille nesten. Tok meg ca. 1 år å blir lvl 60.

Men egentlig så er det jo ganske greit, da blir du ikke avhengig som alle andre tydeligvis blir, og du blir ikke lei med ne gang heller.

7946914[/snapback]

 

Du har rett i det :) Jeg slet en annen char til 40, men så fant jeg ut at jeg mye heller ville spille en Mage, så da ble det alt om igjen.

Lenke til kommentar

Yup, det stemmer. Om du har søkt etter Synths en eller annen gang, får du plutselig en ad som sier "FREE SYNTHS HERE!!" så må du klikke deg gjennom 12 linker som plasserer 20 tracking cookies i browseren din.

 

Det står vel i vilkårene til Gmail at de har lov å sende deg søkebasert reklame, og du MÅ klikke accept for å joine der i det hele tatt.

Det er derfor det er gratis å bruke, akkurat som at TV2 er gratis pga reklamen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...