Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol, gå å heng deg eller noe sånt. Greit nok at warriors er den mest nerfa classen i spillet, men paladins er søren ikke langt ifra.

Andre knappen burde stått Warlocks, Hunters, Shadowpriests, you name it... DRUIDS!

7941030[/snapback]

Ahaha... "gå å heng deg eller noe sånt."? :wee:

Paladins er jammen meg ikke nerfa. Dere skulle blitt det ja, men neida :< Ekke greit å bli 2hitta av en klasse som kan gjøre seg udødelig i x antall minutter, stun som varer i en halv evighet og i tillegg kan heale seg opp fra 5% til 100% hp utallige ganger ;<

7941111[/snapback]

Hei, mitt navn er Loldruid, jeg har 12000HP og 70% damage migration. Jeg kan mangle for 1000+ hvert 6 sec, og når jeg vil kan jeg skifte til cat form og mangle for over 2000 hvert 6 sec.

Hei, mitt navn er loladin, crusader striken min critter 300 på loldruid.

La oss se..

Udødelig : Forbearance anyone?

Stun : 6sekund er helt greit, det gir bittelitt tid til å stikke av fra noen classer, å vent.. alle andre classes har speedincrease...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
aha så det er ikke noe vits i å lete etter en som trener da

7941555[/snapback]

Nei. Les litt om klassen din i håndboken. Det står mye nyttig der. Han sier at sminke (rouge) ikke kan bruke mail. Det kan heller ikke ROGUE som classen egentlig heter. Normalt å ta feil mellom de to.

Lenke til kommentar
Hadde vært kult om paladins og warriors også kunne fått 2-3000 armor og 600ap fra våpen også.

7941253[/snapback]

Jeg får nærmere 50% av base damagen min rett fra våpen jeg. Det tilsvarer 1700 attackpower... så tja... Jeg vil egentlig ikke bytte ut 1100 atp mot 2-3000 armor.

7941380[/snapback]

Mulig akkurat det ikke var beste sammenligningen.. Men håper da noen tar poenget. Tenk om du fikk 600ap og 3000 armor fra en robe da.. (en passiv item, slik som staff er for druids)

Med tanke på fanboy tingen så er jeg ikke glad i paladin-classen lengre, den er helt fucked for tiden.

Shaman :love: .

Lenke til kommentar
Han er også en av de mest erfarne paladinene som aktivt deltar i diskusjoner. Alle klassene har sine fanboys her, heldigvis er Per-Stian en av de som greier å holde seg nogenlunde saklig til tider.

Skrekkeksempelet er jo mr burst-damage-pvp-rogue-fu-pve.

7942877[/snapback]

Har en viss anelse om hvem det er du prater om.

Per-Stian har peiling på Paladin, og syns nesten synd på han..

Lenke til kommentar
Hadde vært kult om paladins og warriors også kunne fått 2-3000 armor og 600ap fra våpen også.

7941253[/snapback]

Jeg får nærmere 50% av base damagen min rett fra våpen jeg. Det tilsvarer 1700 attackpower... så tja... Jeg vil egentlig ikke bytte ut 1100 atp mot 2-3000 armor.

7941380[/snapback]

Mulig akkurat det ikke var beste sammenligningen.. Men håper da noen tar poenget. Tenk om du fikk 600ap og 3000 armor fra en robe da.. (en passiv item, slik som staff er for druids)

7943112[/snapback]

Joa, skulle gjerne hatt 350spelldamage og 3000 armor på staffen til warlocken min :) Snakker vi AR som ligner mail + soul link eller? ^_^

Lenke til kommentar

7941253[/snapback]

7941380[/snapback]

7943112[/snapback]

Joa, skulle gjerne hatt 350spelldamage og 3000 armor på staffen til warlocken min :) Snakker vi AR som ligner mail + soul link eller? ^_^

7943828[/snapback]

Hadde faktisk ikke blitt overrasked om noe slikt hadde skjedd.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...