Carl M Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Litt latterlig når priests vil være DPS, shamans vil være DPS, og Paladins også vil være DPS. Hvem faen skal heale gruppa da? 7935245[/snapback] Priest main healer, shaman og paladin offhealer, offtanker og gjør dps, druid tanker og warrior dpser, lett. 7935664[/snapback] Må strengt talt si at en paladin kan heale like bra som en priest om ikke bedre. Forbanna bullshit når jeg joiner en gruppe der folk bare sier "looking for last, dps, random class" og som jeg joiner. Når jeg da kommer inn i denne gruppen, er det første jeg leser en paladin som utbryter "OK, nå kan priesten heale og jeg kan gjøre dps i stedet". Forbanna crap. Har dog ikke noe i mot å heale, men synes jeg burde få mine avbrekk en gang i blant også. 7937616[/snapback] Da står du på krava og sier at du joinet i den tro at du skulle få lov til å dpse og da får det fanden salte meg være slik og! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Hmm, har engineering i 180 og lurer på om jeg bør droppe det til fordel for noe annet. Er det noe som virkelig er verdt å ha engineering for? * Gnomish Death Ray * Parachute Cloak * Repair Bot * Ultrasafe Gadgetzan transporter * Gnomish Mind Control Cap Er det stort mer det er verdt å gå Engineering for? Er det verdt å ofre engineering til fordel for noe annet? Mining er det ikke aktuelt å bytte ut, pengemasking 3k Endret 13. februar 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Repair bots er vel ganske ettertraktet i raids og grenades er ikke dumt for PvP, bortsett fra det du har nevnt kan jeg ikke komme på noe i farten. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 har ikke satt meg inn i det, men det er MYE nytt i TBC, så ville sjekka det først. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Da beholder jeg Engineering litt til. Koster jo litt å levle det opp, men når jeg tenker over det er det nesten bare Leatherworking eller et annet gatheringproffesion igjen. Er Rogue, hvis det skulle være til nyttig info. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Gnomish Poultryizer. i rest my case Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 {You have entered 60 Bosses Chat} {BaronRivendare has come online} {Gandling}: what's up. {BaronRivendare}: hey. {Gandling} : what you doin {BaronRivendare} : nothin just ridin my horse. Are you lagging? {Gandling} : dont think so {Gandling} : y {BaronRivendare} : havent seen any mobs in three days. think i'm dc'd but just dont know it. {Gandling} : oic {Gandling} : same {BaronRivendare} : bored. u wanna do a me run? {Gandling} : lol {Gandling} : at least you get more time with the baroness lol {BaronRivendare} : lol yeah {BaronRivendare} : she can definitely take more than 45 minutes if she wants to {Gandling} : o_O {Drakkisath has come online} {BaronRivendare} : 'Sup Drak {Gandling} : wb {Gandling} : dc'd? {Drakkisath} nah thought I heard someone coming in downstairs. {Drakkisath} was nef and rend fighting again. {Drakkisath} they usually stop if people come over. nef thinks its funny when rend gets pwned and goes back to sitting on his throne. {Drakkisath} brb snack {Drakkisath has gone offline} {Gandling} SCHOOL IS IN SESSION {BaronRivendare} wtf {Gandling} Sorry, just trying to keep up the routine. {Ysida Harmon} DON'T WORRY ABOUT ME. JUST SLAY THIS ABOMINATION AND RID THE WORLD OF HIS FILTH FOREVER {BaronRivendare} stfu there isnt even anyone here {Gandling} damn, caps, jeez {BaronRivendare} sry {Gandling} think im gonna go to my alchemy lab {Gandling} brew up some 'refreshments' to pass the time {BaronRivendare} lol kk {Gandling has gone offline} {BaronRivendare} /sigh {BaronRivendare} /silly {BaronRivendare} /silly {BaronRivendare} /silly {BaronRivendare} /flirt {Ysida Harmon} can i go? {BaronRivendare} stfu {Nefarian has come online} {Nefarian} WTF {Nefarian} where's drak {BaronRivendare} gettin a snack {Nefarian} Is it Tuesday? {BaronRivendare} naw man its Saturday {Nefarian} you laggin {BaronRivendare} nope same problem tho {Nefarian} damn {Majordomo Executus has come online} {EliteGuard has come online} {EliteGuard has come online} {EliteGuard has come online} {EliteGuard has come online} {Healer has come online} {Healer has come online} {Healer has come online} {Healer has come online} {Majordomo Executus} : hey {EliteGuard} hey {EliteGuard} hey {EliteGuard} hey {EliteGuard} hey {Healer} hey {Healer} hey {Healer} hey {Healer} hey {MajordomoExecutus} jesus christ shut up you're driving me crazy with that {Majordomo Executus} all damn day {EliteGuard} sry {EliteGuard} sry {EliteGuard} sry {EliteGuard} sry {Healer} sry {Healer} sry {Healer} sry {Healer} sry {EliteGuard is now being ignored} {Healer is now being ignored} {MajordomoExecutus} rag told me to ask you guys if you're all laggin' {Nefarian} nah {Drakkisath has come online} {BaronRivendare} no i'm goin real fast {Drakkisath} that's what the baroness says {Nefarian} PWNED {MajordomoExecutus} haha ss'd. {BaronRivendare} ass {Drakkisath} dammit i'm bored. where are all the mobs? {Ragnaros has come online} {Nefarian} hey rag. {Ragnaros} TASTE THE FLAMES OF SULFURON {MajordomoExecutus} wtf caps {BaronRivendare} o_O {Nefarian} you dont have to put on your show, there arent any mobs around {Ragnaros} where the hell is everyone {Level 64 human warrior has come online} {Nefarian} niiiiiice {Nefarian} Im not even gonna use my skellies {BaronRivendare} same {Level 64 human warrior has killed Drakkisath} {Nefarian} .... {BaronRivendare} wt... {Level 64 human warrior has killed BaronRivendare} {Nefarian} jesus {MajordomoExecutus} /inspect {MajordomoExecutus} wtf he's wearing greens! {Level 64 human warrior has killed Majordomo Executus} {Ragnaros} BY FIRE BE PUR} {Level 64 human warrior has killed Ragnaros} {Nefarian} omg {Nefarian has gone offline} {Level 64 human warrior} lol noobz {Level 66 night elf hunter has come online} {Level 64 human warrior} 2 minutes 34 seconds, beat it {Level 66 night elf hunter} oh i will {Level 66 night elf hunter} what are all these healers and elites doing here? (Copyright, Buzzfreedom) Taken from http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=68557211&sid=1 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 I går dinga jeg 60 /played 20 days, 19 hours, 47 minutes. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 I går dinga jeg 60 /played 20 days, 19 hours, 47 minutes. 7939129[/snapback] Slowpoke Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Jepp. Men så er jeg RP mann også. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Jepp. Men så er jeg RP mann også. 7939155[/snapback] HEHEHEHEHE, hadde 26 dager played når jeg dinga 60. Og jeg er langt ifra rp mann. Men WoW var mitt første MMORPG spill og jeg raida XR/Tarren Mill 24/7, oh teh good ol' days Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Wuut? Ny patch? Liten, men uansett Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Jeg hadde litt over 15 days played når jeg dinga 60 for et par dager side (i Outlands). Har aldri raidet en eneste gang. For det meste spilt alene og sammen med real life-kompiser. Nærmeste jeg har vært en instance var vel å bli slept gjennom WC og Monestary av en 60-kompis når jeg var rundt 20. Noen ganger går det både to og tre uker mellom hver gang jeg er logga inn. Spilte i nesten 2 år før jeg fikk min første lvl 60, altså. Denne magen har sittet i Desolace som pensjonist i nesten ett år før jeg plukka han opp igjen når TBC kom ut. Har en haug med alts rundt 30-40 som jeg har gitt opp når jeg ble lei av å queste i samme sonene om og om igjen. Endret 14. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg hadde litt over 15 days played når jeg dinga 60 for et par dager side (i Outlands). Har aldri raidet en eneste gang. For det meste spilt alene og sammen med real life-kompiser. Nærmeste jeg har vært en instance var vel å bli slept gjennom WC og Monestary av en 60-kompis når jeg var rundt 20. Noen ganger går det både to og tre uker mellom hver gang jeg er logga inn. Spilte i nesten 2 år før jeg fikk min første lvl 60, altså. Denne magen har sittet i Desolace som pensjonist i nesten ett år før jeg plukka han opp igjen når TBC kom ut. Har en haug med alts rundt 30-40 som jeg har gitt opp når jeg ble lei av å queste i samme sonene om og om igjen. 7940075[/snapback] Akkurat som meg Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Det er morsomt ettersom det er sant - Hvordan Blizzard lager patchene. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Det er morsomt ettersom det er sant - Hvordan Blizzard lager patchene. 7940990[/snapback] Lol, gå å heng deg eller noe sånt. Greit nok at warriors er den mest nerfa classen i spillet, men paladins er søren ikke langt ifra. Andre knappen burde stått Warlocks, Hunters, Shadowpriests, you name it... DRUIDS! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Det er morsomt ettersom det er sant - Hvordan Blizzard lager patchene. 7940990[/snapback] Lol, gå å heng deg eller noe sånt. Greit nok at warriors er den mest nerfa classen i spillet, men paladins er søren ikke langt ifra. Andre knappen burde stått Warlocks, Hunters, Shadowpriests, you name it... DRUIDS! 7941030[/snapback] Er ikke sansynlig at en som hakker på en annen med et gigantisk våpen skal vinne over en som bruker skjold og dagger.. Skulle jeg hengt meg er det kun pga nerfs på min egen klasse. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Ehm.. Hvem bruker daggers? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Det er morsomt ettersom det er sant - Hvordan Blizzard lager patchene. 7940990[/snapback] Lol, gå å heng deg eller noe sånt. Greit nok at warriors er den mest nerfa classen i spillet, men paladins er søren ikke langt ifra. Andre knappen burde stått Warlocks, Hunters, Shadowpriests, you name it... DRUIDS! 7941030[/snapback] Ahaha... "gå å heng deg eller noe sånt."? Paladins er jammen meg ikke nerfa. Dere skulle blitt det ja, men neida :< Ekke greit å bli 2hitta av en klasse som kan gjøre seg udødelig i x antall minutter, stun som varer i en halv evighet og i tillegg kan heale seg opp fra 5% til 100% hp utallige ganger ;< Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Ehm.. Hvem bruker daggers? 7941075[/snapback] Alle klasser unntatt paladins Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå