Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
jeg dro til shadowmoon for å levle crossbow skill, stelte meg oppå en mur og begynte å skyte på mobs, jeg skada de første skuddet og så begynte den å evade fordi jeg var på muren, men da fikk jeg ikke skill, hvorofr deT?

 

Har blizzard fiksa den buggen?

7933393[/snapback]

Den tror jeg de fiksa for leeenge siden.

Lenke til kommentar
jeg dro til shadowmoon for å levle crossbow skill, stelte meg oppå en mur og begynte å skyte på mobs, jeg skada de første skuddet og så begynte den å evade fordi jeg var på muren, men da fikk jeg ikke skill, hvorofr deT?

 

Har blizzard fiksa den buggen?

7933393[/snapback]

Jepp, man får ikke våpenskill av å angripe "evade'ende" mobs lenger.

Lenke til kommentar
Hva er shamans rolle i raid nå? Vi får vår første shaman til 70 i kveld, og selv påstår de at de ikke skal heale, men at de har bedre damage enn rogues, og mye fine buffs. Selv er jeg gammeldags, og har heller aldri raidet med Horde.

7932412[/snapback]

 

Jeg skifter guild om jeg ikke får spille nuker/melee dps. Nekter plent å heale.

 

Så fucking waste når vi har mer ranged dps enn mages, og bedre melee dps enn rogues.

 

Og heftige buffs som +3%hit/crit og 10%ap også.

7932748[/snapback]

 

Druid: "i tank better then warriors, and my cat does more dmg then teh rogue!!"

shaman: "i r dps, not haelz"

priest: "my new shadow telents does more dmg then mages and warlocks! "

 

 

Tipper både horde og alliance skal raide med paladiner som mainhealer fra nå av eh? :ermm:

7932768[/snapback]

paladins; "i can dps better then any other class, can also tank better than warrior\dr00ds"

 

NOES VI STÅR IGJEN UTEN HEALERS!

Lenke til kommentar

Resto Shammys kan være fantastiske healers. Kjenner én som kan soloheale i alle de nye 5 man instancene. Og de kan gjøre ganske god skade, som betyr at det kommer helt ann på encounteret. I Karazhan bør Shamanen være Resto selv om han sikkert kan kjøre dps av og til, og i 25 man instancene kan man sikkert ha én dps og en healer fordi noen ganger er det bedre at begge healer, andre ganger at begge gjør skade og av og til er det bedre begge gjør det de er speccet til.

 

Men det er litt tidlig å si.

Lenke til kommentar
Litt latterlig når priests vil være DPS, shamans vil være DPS, og Paladins også vil være DPS. Hvem faen skal heale gruppa da?

7935245[/snapback]

 

godt spørsmål!! skjønner dei alle, healing e kjedelig visst du kun heala! men spill etter den speccen du har! (mitt tips:P) :thumbup:

Lenke til kommentar

Skulle vært som i Anarchy Online. Der hadde Mind Controller-klassen (slags hunter) en egen healing-bot som healet både han og gruppa si. Kunne spawne den istedet for dps-bot. Seff ikke så bra heals som er ekte healer, men. Bedre enn ingenting.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Litt latterlig når priests vil være DPS, shamans vil være DPS, og Paladins også vil være DPS. Hvem faen skal heale gruppa da?

7935245[/snapback]

Priest main healer, shaman og paladin offhealer, offtanker og gjør dps, druid tanker og warrior dpser, lett.

7935664[/snapback]

 

Må strengt talt si at en paladin kan heale like bra som en priest om ikke bedre. Forbanna bullshit når jeg joiner en gruppe der folk bare sier "looking for last, dps, random class" og som jeg joiner. Når jeg da kommer inn i denne gruppen, er det første jeg leser en paladin som utbryter "OK, nå kan priesten heale og jeg kan gjøre dps i stedet". Forbanna crap. Har dog ikke noe i mot å heale, men synes jeg burde få mine avbrekk en gang i blant også.

Lenke til kommentar
Må strengt talt si at en paladin kan heale like bra som en priest om ikke bedre.

7937616[/snapback]

 

Tja. Har selv en Holy/disc priest og en Holy Paladin og vil si at Priests helt klart er både enklere og har bedre forutsetninger når det kommer til å heale. Ferdigheter og talents har selvsagt noe å si. Men, paladins har 2 healing spells (3 hvis holy) og der begge har casting tid (holy shock er instant tough) mens priests har flere heals, hots og aoe heals + ikke minst shield. Hvis en priest kan å bruke rette spells til rett tid så kan han, så lenge han har mana/ikke aggro holde gruppa i livet i evigheter.

Endret av Zenzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...