Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har tenkt å trene opp alle weapon skills til maks, men det er så utrolig kjedelig som hunter å trene opp f.eks. dagger og swords, for det tar så lang tid.

Derfor tenkte jeg: Å kjøpe meg 1 grått item av hvert våpen, og stikke til evada mobs og stå og slå på de til jeg har maks skill:P

Dro til shadowmoon valley og gikk inn i de ruinsene helt øst, for der var det mange evade mobs nå jeg gjorde quest, men det ser ut som om blizzard har fiksa det for de evada ikke lenger..

Er det noen som har noen tips til hvor jeg kan dra? er så utrolig kjedelig og langtekelig å trene opp alle disse skillsa på normal måte:P

Lenke til kommentar
Hva er shamans rolle i raid nå? Vi får vår første shaman til 70 i kveld, og selv påstår de at de ikke skal heale, men at de har bedre damage enn rogues, og mye fine buffs. Selv er jeg gammeldags, og har heller aldri raidet med Horde.

7932412[/snapback]

Kommer egentlig an på hva guildet vil. I min guild kjører vi 3 faste shammy's.

1 enchantment, 1 elemental, 1 restro. Funker kjempe fint.

Lenke til kommentar
Well jeg trente jo fist skill med rogue og duel whielda...( gir jo skill 2x da..)

og drepte mobs i STV siden de har passelig med hp og skader lite tilbake...

jeg fikk bruk for det senere siden det er mange bra fist weapon ute nå...

7932512[/snapback]

Det som er problemet med detter er at mobsa dør, jeg vil ikke at de skal dø, jeg vil forflytte meg minst mulig. Så, er det noen som vet om noen evade mobs i outlands?

Lenke til kommentar
Hva er shamans rolle i raid nå? Vi får vår første shaman til 70 i kveld, og selv påstår de at de ikke skal heale, men at de har bedre damage enn rogues, og mye fine buffs. Selv er jeg gammeldags, og har heller aldri raidet med Horde.

7932412[/snapback]

Jeg skifter guild om jeg ikke får spille nuker/melee dps. Nekter plent å heale.

Så fucking waste når vi har mer ranged dps enn mages, og bedre melee dps enn rogues.

Og heftige buffs som +3%hit/crit og 10%ap også.

Lenke til kommentar

7932412[/snapback]

Så fucking waste når vi har mer ranged dps enn mages, og bedre melee dps enn rogues.

7932748[/snapback]

Druid: "i tank better then warriors, and my cat does more dmg then teh rogue!!"

shaman: "i r dps, not haelz"

priest: "my new shadow telents does more dmg then mages and warlocks! "

Tipper både horde og alliance skal raide med paladiner som mainhealer fra nå av eh? :ermm:

Lenke til kommentar
glemte de.....

hmmm....kunne være en ide....men jeg gidder ikke å ha mace på roguen min a gitt....

Rogue med mace??....hvem gidder det??

7932582[/snapback]

I mangel av noe bedre alternativ er maces helt supert for rogues. Kjørte selv Mass of McGowan/Cruel Hand of Timmy helt til jeg fikk tak i Brutality Blade fra Molten Core. Selvfølgelig foretrekker jeg sverd og fist weapons foran mace spec, det gir jo mye mer damage i PvE, men om jeg finner en main hand mace som er en oppgradering av hva jeg har akkurat da, nøler jeg ikke med å respecce combat maces :)

For Hemo spiller det jo ingen rolle hva du bruker av maces, swords og fist weapons, der er det bare å velge det med mest max/min damage...

Lenke til kommentar

7932412[/snapback]

7932748[/snapback]

Er dette ved bruk av str og agi totem?

Hvor mye utgjør agi og str i % til shamans forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...