skaarj- Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...p=1#post5251435 Den har nok det Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Merkelig heh, fant ikke de trådene der nei. Rart det har vært så lite snakk om det også... Lenke til kommentar
Remotec Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Får ikke logget inn på Stomscale. Står bare connecting, og etter 15 sekunder står det bare unable to connect. Nedtur. Noen tips? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 haumarush up and running Lenke til kommentar
farke Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Telenorkunder vil nok ha problemer med oppkobling mot WoW og øvrige Blizzard-servere (og de fleste andre utenlandske servere) i kveld. Det er problemer med trafikken mot sådanne. Lenke til kommentar
N* Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 juhuu! jeg begynner å få feilmeldinger og bugs allerede før jeg har patchen er ferdig innstallert fryd og glede! mon tro hva som venter når patchen er ferdig lastet ned, og jeg kan spille. kanskje bluescreen eller noe annet snadder? kanskje jeg må reinstallere hele suppa? jaja, det kan vel umulig slå de tidligere patchene.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ehh.. hvor skal jeg queste i level 34 - som alliance? Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ehh.. hvor skal jeg queste i level 34 - som alliance? Stranglethorn vale Arathi Highlands/Soutshore Desolace Tror jeg husker det meste. Kan vel snart ta deg turer til SM nå? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 0.01 Kb/s I gennomsnitt yeah! Skjønner ikke hva som er galt. Holder på å laste ned patchen. Har 2000kb/s linje, ingen andre applikasjoner eller nedlastning, brannmurene er av... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Er ferdig med det jeg klarer i STV, samme gjelder Arathi/Southshore.. Orker ikke Deso Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Grinde ogres i Alterac til du dinger 37, så er det avgårdekåre til Badlands. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Woops. Quotet noe fra noen sider tilbake. :| Endret 12. oktober 2005 av pronoob Lenke til kommentar
.V. Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 /Cast Moonkin /dance Så får vi se hva guildet sier neste gang jeg skal til MC.... Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 noen andre som ikke får levert arathi resource crates? jeg hadde en jeg ikke gadd å levere før patchen (pga jeg ikke kommer ut i arathi men i orgrimmar ><) når jeg prøver å snakke med npcen som man leverte til før er ikke ikonet der mer Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hva er AP kort for i wow sammenheng? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Attack power og i noen tilfeller armor (points). Lenke til kommentar
royale Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 yeah!! fikk spaulders of valor ! og så tokk vi siste boss, og så droppa det Valor chest, og jeg og en annen warrior rollet, så vant jeg, men alle de andre syntes at han andre kunne få det siden han ikke fikk spaulders, nei sa jeg og ninja lootet :D:D:D Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 yeah!! fikk spaulders of valor !og så tokk vi siste boss, og så droppa det Valor chest, og jeg og en annen warrior rollet, så vant jeg, men alle de andre syntes at han andre kunne få det siden han ikke fikk spaulders, nei sa jeg og ninja lootet :D:D:D Vil ikke kalle det ninja, dere rolelt jo, og du vant, uansett var du drit heldig, ,er ikkje mange som får 2 valor på et run. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå