Sink Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Engineering grenades, da? 7922829[/snapback] Det er OK imo. Edit; samme med bandages Endret 11. februar 2007 av Sink Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Engineering grenades, da? 7922829[/snapback] Folk har skillet opp høy engi-skill, så la oss få bruke den ene tingen som faktisk er bra med engineering :!: Det krever også en viss skill å treffe med en granat, det er ikke som en instant potion som healer deg. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 I urettferdige kamper er health potion greit. Feks, 1 vs 2. Eller hvis noen angriper deg mens du har lite hp. Hvis man bruker potion i duel er man patetisk. Mana potion synes jeg er greit uansett. 7922801[/snapback] For eksempel den mana steinen som mage kan conjure synes jeg er ok å bruke i duell, siden det er en del av klassen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Så Healthpotions er fyfy, mana potions/gems og grenades og bandages er ok? F.eks hvis du er alchemist? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Spørsmålet er hvor mye du gidder å kaste bort i en duel - for ja, alt av consumeables er bortkasta i en duel. Jeg bare ler av paladins med Lay of Hands eller mages Flask of Supreme Power. Nei, Gates of Ironforge holder jeg meg generelt unna. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det er jo klassisk da. Paladins som bare dueler en gang i timen, roguer som må vente 5 min osv.. Jeg synes det er greiest med best av 3 om man skal duele noen, da må de i alle fall ha noen ting på CD's. (Som druid er det stort sett innervate som er noe problem) Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg har et quest i shadowmoon hvor jeg må drepe 5 mobs, mens jeg har på meg en tabard. Når jeg har på meg denne får jeg en discuse. Det som er problemet er at hvis folk som hjelper meg ikke har questet så får jeg ikke killiet hvis jeg ikke får killing blow. Så det jeg lurer på er hva er killing blow? hvordan får jeg det, sånn at jeg får killet? Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg har et quest i shadowmoon hvor jeg må drepe 5 mobs, mens jeg har på meg en tabard. Når jeg har på meg denne får jeg en discuse. Det som er problemet er at hvis folk som hjelper meg ikke har questet så får jeg ikke killiet hvis jeg ikke får killing blow. Så det jeg lurer på er hva er killing blow? hvordan får jeg det, sånn at jeg får killet? 7928606[/snapback] Killing Blow er vel når du har det "drepende slaget" på mob'en. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Det siste slaget før han dør EDIT; Litt sen Endret 12. februar 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Så Healthpotions er fyfy, mana potions/gems og grenades og bandages er ok? F.eks hvis du er alchemist? 7924406[/snapback] Healthpotion/Manapotion/Healthstone/Grenades/Bandage er alle uakseptable i duel spør du meg. Mana gem må vel kunne brukes, men burde ikke duellen vært over lenge før magen er oom? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hvorfor skal mana gem være ok, men ikke healthstone? Alt av consumeables som ikke kan summones er lame imo. 30 min cooldowns er også idiotisk. Tøft med warriors i dobbelt så bra gear som mååå poppe recklessness for å drepe deg, ja. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hvorfor skal mana gem være ok, men ikke healthstone? Alt av consumeables som ikke kan summones er lame imo. 30 min cooldowns er også idiotisk. Tøft med warriors i dobbelt så bra gear som mååå poppe recklessness for å drepe deg, ja. 7929702[/snapback] Fordi Healthstone koster en Soul Shard. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hvorfor skal mana gem være ok, men ikke healthstone? Alt av consumeables som ikke kan summones er lame imo. 30 min cooldowns er også idiotisk. Tøft med warriors i dobbelt så bra gear som mååå poppe recklessness for å drepe deg, ja. 7929702[/snapback] imo er stort sett lov dog, liker ikke at folk bruker recklessness\shieldwall osv. mana gems\healtstones er lov. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Er det mulig å få +12 stamina på bracers? Eller er 9 fortsatt max? Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Er det mulig å få +12 stamina på bracers? Eller er 9 fortsatt max? 7930048[/snapback] Jepp det er mulig å få +12.. Bare se her Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Så en morsom bug i kveld. Jeg skulle mounte, samtidig var det en horde som også gjorde det, da jeg kikka tilbake for å se så løp horden like fort som en 60% mount, og med bena på bakken. Aldri sett sånt før. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det kalles sprint. (Rank 2). Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Tenkte jeg skulle dele noen WoW tegneserier med dere Looking For Group og Heroes of WoW Noen som vet om noen andre som er verdt å ta en titt på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Noen som vet om noen andre som er verdt å ta en titt på? 7931212[/snapback] Chidori sine er jo ganske morsomme. http://www.theflamingruby.net/chi/ Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det kalles sprint. (Rank 2). 7930917[/snapback] Tror det var warlock. Hva er sprint? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå