DaXoN Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 vis jeg har 110 i lp skill hvor kan jeg trene denne opp fort? et sted med mange bokser? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Lockpick guide Funker for både Horde og Alliance. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Noen som har lagt merke til at når du zoomer helt ut på på in-game kartet ser det ut til at Northrend er blitt lagt til. Trykker man på Azeroth er det selfølgelig borte. Kanskje det kommer i en ny expansion en gang. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 I dag fant jeg ut hvor utrolig glad jeg er i meleehunters som blir med i instances for å skaffe gull til mounten sin. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 har vært glad i de lengge jeg Lenke til kommentar
Pug Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Da nådde jeg endelig level 70 og flying mount Så var det bare å bli attuned og skaffe seg epic flying mount da :/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Er lvl 67 og er oppe i 1150g nå Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Noen som har lagt merke til at når du zoomer helt ut på på in-game kartet ser det ut til at Northrend er blitt lagt til. Trykker man på Azeroth er det selfølgelig borte. Kanskje det kommer i en ny expansion en gang. 7900634[/snapback] Northrend er en selvskreven kandidat til utvidet content i wow Det burde ikke være en overraskelse. Lenke til kommentar
andiss Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Syntes BC var skuffende ... " sigh " Lenke til kommentar
Pug Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Syntes BC var skuffende ... " sigh " 7903693[/snapback] Oi oi, det er alltid like spennende å lese slike utfyllende innlegg som begrunner posterens mening Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Syntes BC var skuffende ... " sigh " 7903693[/snapback] Slutt å spille, registrer deg hos I hate wow Lev lykkelig med hotteenlickyouc***forfree.com resten av ditt liv. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Vurderer å begynne igjen. Savner alle drømmene, alle visjonene og de gode øyeblikkene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Er snart 68 nå jeg Skal borte i helgen, så mye rested da Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Da har jeg kosespilt meg opp til lv 63 og blitt der et par uker. På tide å bli lvl 64 idag. Hvordan får man den geitebukklignende mounten? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Man blir exalted med Kurenai eller nolifer PvP-saken midt i Nagrand i en dag. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 geitebukklignende mounten er vel den du får tak i med rep i Nagrand selv dinget jeg nettopp 70, artig artig! Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Geita er Kurenai reputation: ) Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 noen som har ett program som kan oppdage keyloggers? fant nettopp ut at en av accountene mine hadde blitt helt tømt for ting :< Lenke til kommentar
Veta Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg dinga 40 for noen dager siden og har endelig fått mount for første gang!^_^ Da var det bare å levle til neste høydepunkt: 60. Og angående det lurte jeg på en ting: Blir det lett å skaffe seg lvl 60-guild nå som BC har kommet? For når jeg dinger 60 har jeg lyst til å raide MC, BWL og slikt, og ta en liten pause fra levelingen. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Og angående det lurte jeg på en ting:Blir det lett å skaffe seg lvl 60-guild nå som BC har kommet? For når jeg dinger 60 har jeg lyst til å raide MC, BWL og slikt, og ta en liten pause fra levelingen. 7910456[/snapback] Det varierer vel fra server til server, men jeg regner med at det er tilnærmet umulig på de fleste servere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå