Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er fortsatt ikke level 60 jeg. (59) Har spilt WoW i 2 år nå, 20 days played eller no sånt, liker å bare logge innpå, kanskje PvPe litt, utforske nye områder, prate litt i guild-chat, prate med kjente og generelt bare kose meg med spillet.

Skal sies at nå har jeg ikke spilt på en måned heller da, så savner spillet litt :(

Lenke til kommentar
Er fortsatt ikke level 60 jeg. (59) Har spilt WoW i 2 år nå, 20 days played eller no sånt, liker å bare logge innpå, kanskje PvPe litt, utforske nye områder, prate litt i guild-chat, prate med kjente og generelt bare kose meg med spillet.

Skal sies at nå har jeg ikke spilt på en måned heller da, så savner spillet litt :(

7880085[/snapback]

Beundringsverdig å et så avbalansert og behagelig forhold til spillet! :)

Lenke til kommentar
Du finner ikke noe bra på arcane før Pom(Som krever 21 poeng, altså level 31) Så vent til du er litt høyere level, fortsett å putte på fire. Så respecer du senere når du føler du har igjen nok poeng å fordele på både arcane og fire :thumbup:

7879388[/snapback]

Okei, det var det jeg trodde selv. Det er så mye snacks under Fire-talentene, jeg har ikke særlig lyst å begynne med tøysegreier under Arcane nå mens jeg levler for harde livet.

Lenke til kommentar
Noen andre som har merket at mange quest rewards gir spell crit, men svært få gir spell hit? Er kjedelig for meg som affliction lock ihvertfall.

7880081[/snapback]

Det er ganske likt for melee klassene også.. trolig litt mer AP stats da, og ikke bare crit.. Og nå som blizz har lagt til noen nye "of the invoker" o.l. stats på items..synes jeg det dropper hele tiden.. ^^

Lenke til kommentar
Hvilken irc servere brukere dere til wow? noen spesielle? :)

7880051[/snapback]

irc.quakenet.org er vel den de fleste spillere bruker.

7881818[/snapback]

jammen da har jeg jo kutte ned til 1 million channels.

Noen som har en spesiell å anbefale innenfor den serveren da?

7881829[/snapback]

Kansje navnet på serveren din

Lenke til kommentar
#eu-druid i think.

Om noen på Grim Batol har tenkt seg til karazhan, vil jeg gjerne være med. Dagobah - 70 NE-Druid. Speccer gjerne resto om det trengs. Har også en holy pala, Kajaret, som vil være med!

7883150[/snapback]

karazhan er vel ikke akkurat pugable ennå, vet at guilden hadde sin første tur dit i går kveld etter folk hadde fått fiksa seg key osv, fikk ned en boss :) royal blood har cleara instancen afaik og skal starte på 25manns denne uka eller noe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...