Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen svare? Jeg har fått en account fra en kompis på msn. Siden min gamle ble hacket og banned, så fikk jeg en fra han, som han hadde fått fra en svensk kompis som hadde sluttet. Tingen er at når jeg skal endre subscription på account managment får jeg opp dette; Greetings! The ability to add a payment has been turned off on this account. This could be due to a payment issue that is being investigated or to a permanent closure of this account (check your account status). If you believe that this could be related to a payment issue, could you please contact our Billing Support team via www.wow-europe.com/en/support/with the following information:

 

1. How many account are you paying for with this card?

2. Have you tried to enter your payment method with just one card?

3. Is your bank based in a country other than the one in which you are residing?

 

 

Hva skal jeg gjøre? Skal jeg ringe inn til Blizzard? HVa skal jeg si? Er dette lov?

Lenke til kommentar
Har planlagt å ta et real-life WoW pic i dag... Dreiv å lagde en spøk at det med guilden og de bad meg gjøre det..

 

Stikker ned på jobben og kjøper et par skillingsboller (conjured cinnamon rolls) og en sånn Tine Mana greie og late som jeg er en mage! ^^

7853741[/snapback]

 

Wow..du tar nerding til et helt nytt nivå. Gratulerer.

Lenke til kommentar
Har planlagt å ta et real-life WoW pic i dag... Dreiv å lagde en spøk at det med guilden og de bad meg gjøre det..

 

Stikker ned på jobben og kjøper et par skillingsboller (conjured cinnamon rolls) og en sånn Tine Mana greie og late som jeg er en mage! ^^

7853741[/snapback]

 

Wow..du tar nerding til et helt nytt nivå. Gratulerer.

7853788[/snapback]

 

 

Når be det å lage en spøk til til nerding. ? Gå å ta deg en pille.

Lenke til kommentar

Koser meg med å være administrator på guildforumet. Jeg har satt opp filtre som bytter ut noen ord med andre ord. En i guildet, en hårete dverg, heter la oss si Frank. Hver gang noen sier frank i en post blir det 'Frank (my lover boy', og når det kommer til 'Druids' byttes det ut med 'Greenpeace supporter'. Det er veldig morsomt å se resultatet i ellers seriøse emner. :wee:

Lenke til kommentar
Isj. Jeg har drevet en hel dag og grindet XP for å komme fra 55 til 56 i EPL. Nå er jeg LEI. Dvs, har vært på besøk hos en kompis noen timer også.

 

Vil også til outlands!

7860362[/snapback]

 

Vil også dit. Men levler ufattelig treigt..

 

2d12hrs played og bare level 36 :(

Lenke til kommentar
Isj. Jeg har drevet en hel dag og grindet XP for å komme fra 55 til 56 i EPL. Nå er jeg LEI. Dvs, har vært på besøk hos en kompis noen timer også.

 

Vil også til outlands!

7860362[/snapback]

 

Vil også dit. Men levler ufattelig treigt..

 

2d12hrs played og bare level 36 :(

7862266[/snapback]

vel trøst deg med at når du har 60 days played blir du bare lei deg når du tenker over hvor lenge det faktisk er.
Lenke til kommentar
Isj. Jeg har drevet en hel dag og grindet XP for å komme fra 55 til 56 i EPL. Nå er jeg LEI. Dvs, har vært på besøk hos en kompis noen timer også.

 

Vil også til outlands!

7860362[/snapback]

 

Vil også dit. Men levler ufattelig treigt..

 

2d12hrs played og bare level 36 :(

7862266[/snapback]

vel trøst deg med at når du har 60 days played blir du bare lei deg når du tenker over hvor lenge det faktisk er.

7862280[/snapback]

Eller 136 og fremdeles 63. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...