Arinomi Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 hvor i all verden er det? 7839283[/snapback] Nord for Durotar. Alle verdige medlemmer av Horde kan hele Kalimdor ut og inn Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Azshara kan nevnes. 7837844[/snapback] hvor i all verden er det? 7839283[/snapback] Ta en titt på dette kartet. http://www.kaldorei.com/worldmap/ Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Noen osm har link til gode fraps? Ty på forhånd Edit: nvm, et kjapt søk på google gav meg fraps.com Endret 31. januar 2007 av Hazzie88 Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Da har man gått på en totalsprekk, og TBC er nå på vei i posten. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Kan noen svare? Jeg har fått en account fra en kompis på msn. Siden min gamle ble hacket og banned, så fikk jeg en fra han, som han hadde fått fra en svensk kompis som hadde sluttet. Tingen er at når jeg skal endre subscription på account managment får jeg opp dette; Greetings! The ability to add a payment has been turned off on this account. This could be due to a payment issue that is being investigated or to a permanent closure of this account (check your account status). If you believe that this could be related to a payment issue, could you please contact our Billing Support team via www.wow-europe.com/en/support/with the following information: 1. How many account are you paying for with this card? 2. Have you tried to enter your payment method with just one card? 3. Is your bank based in a country other than the one in which you are residing? Hva skal jeg gjøre? Skal jeg ringe inn til Blizzard? HVa skal jeg si? Er dette lov? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 kan du ikke si at din ble bannet og sønnen din har fått en av en kamerat? det gjorde brutter'n til en av venna.. vet ikke hva mer han gjorde og hva som skjedde Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Har planlagt å ta et real-life WoW pic i dag... Dreiv å lagde en spøk at det med guilden og de bad meg gjøre det.. Stikker ned på jobben og kjøper et par skillingsboller (conjured cinnamon rolls) og en sånn Tine Mana greie og late som jeg er en mage! ^^ Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Har planlagt å ta et real-life WoW pic i dag... Dreiv å lagde en spøk at det med guilden og de bad meg gjøre det.. Stikker ned på jobben og kjøper et par skillingsboller (conjured cinnamon rolls) og en sånn Tine Mana greie og late som jeg er en mage! ^^ 7853741[/snapback] Wow..du tar nerding til et helt nytt nivå. Gratulerer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det var ment som en spøk, men folk ville faktisk se det.. Siden det bare er meg og en annen som er norske i guilden og som har tilgang på "utstyret" så ble det meg.. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Har planlagt å ta et real-life WoW pic i dag... Dreiv å lagde en spøk at det med guilden og de bad meg gjøre det.. Stikker ned på jobben og kjøper et par skillingsboller (conjured cinnamon rolls) og en sånn Tine Mana greie og late som jeg er en mage! ^^ 7853741[/snapback] Wow..du tar nerding til et helt nytt nivå. Gratulerer. 7853788[/snapback] Når be det å lage en spøk til til nerding. ? Gå å ta deg en pille. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Koser meg med å være administrator på guildforumet. Jeg har satt opp filtre som bytter ut noen ord med andre ord. En i guildet, en hårete dverg, heter la oss si Frank. Hver gang noen sier frank i en post blir det 'Frank (my lover boy', og når det kommer til 'Druids' byttes det ut med 'Greenpeace supporter'. Det er veldig morsomt å se resultatet i ellers seriøse emner. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 omfg. hver gang jeg beveger meg nær jagged edge i Blade's edge mountain, synker FPSen min til 7,9 - 8,1. Med en gang jeg fjerner meg, kommer den opp igjen til 70. Sært. Og gjør det jævlig å drepe Rema Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Isj. Jeg har drevet en hel dag og grindet XP for å komme fra 55 til 56 i EPL. Nå er jeg LEI. Dvs, har vært på besøk hos en kompis noen timer også. Vil også til outlands! Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ikke pvp på Throne of the elementals Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ikke pvp på Throne of the elementals 7861812[/snapback] takk for tipset Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Isj. Jeg har drevet en hel dag og grindet XP for å komme fra 55 til 56 i EPL. Nå er jeg LEI. Dvs, har vært på besøk hos en kompis noen timer også. Vil også til outlands! 7860362[/snapback] Vil også dit. Men levler ufattelig treigt.. 2d12hrs played og bare level 36 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Isj. Jeg har drevet en hel dag og grindet XP for å komme fra 55 til 56 i EPL. Nå er jeg LEI. Dvs, har vært på besøk hos en kompis noen timer også. Vil også til outlands! 7860362[/snapback] Vil også dit. Men levler ufattelig treigt.. 2d12hrs played og bare level 36 7862266[/snapback] vel trøst deg med at når du har 60 days played blir du bare lei deg når du tenker over hvor lenge det faktisk er. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Isj. Jeg har drevet en hel dag og grindet XP for å komme fra 55 til 56 i EPL. Nå er jeg LEI. Dvs, har vært på besøk hos en kompis noen timer også. Vil også til outlands! 7860362[/snapback] Vil også dit. Men levler ufattelig treigt.. 2d12hrs played og bare level 36 7862266[/snapback] vel trøst deg med at når du har 60 days played blir du bare lei deg når du tenker over hvor lenge det faktisk er. 7862280[/snapback] Eller 136 og fremdeles 63. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Er det noe AH i Outlands? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Nei. Det er heller ingen class trainers i Outlands. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå