Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dinga 52 for litt siden, og nu er det bare 8 lvler igjen :) . Men hvor mye sølv dropper gost i winterspring så ca.? Selv om jeg ikke skal da dit helt ennu så kunne det hvert en nyttig opplysning. Jeg har hvert en del å grinda elit i searing gorge de som man finner rett ut fra kampen og til venstre, de dropper rundt 9-15 sølv og noe magewear cloth.

Er nok lettere tjente penger og kjøre SM graveyard solo enn det er å bruke lang tid på noen elites.

Lenke til kommentar

hmm, et par spm jeg har her (føler ikke at det er verdt en egen post for dette spm)

jeg driver å level`er en UD Priest på dunemaul (er lei av PvE og vil ha litt action etter å ha spilt på PvE siden februar)

spm er vell egentlig, er det tøft å PvP`e med en Priest ?, hvis vi tar "eie" fakoren med Priest Vs Rogue, hvem er best ?

ser jo for meg millioner av HK med bruk at DoT`s med priesten, i BG og andre raids, men jeg er mer ute etter 1vs1 PvP`ing.

mine tanker er: Rogue = eier alt uten at man trenger skills, mens Priest = eier alt, men man trenger skills..hehe (ble dette innlegget litt snålt, eller skjønte dere greia?)

Lenke til kommentar
hmm, et par spm jeg har her (føler ikke at det er verdt en egen post for dette spm)

jeg driver å level`er en UD Priest på dunemaul (er lei av PvE og vil ha litt action etter å ha spilt på PvE siden februar)

spm er vell egentlig, er det tøft å PvP`e med en Priest ?, hvis vi tar "eie" fakoren med Priest Vs Rogue, hvem er best ?

ser jo for meg millioner av HK med bruk at DoT`s med priesten, i BG og andre raids, men jeg er mer ute etter 1vs1 PvP`ing.

mine tanker er: Rogue = eier alt uten at man trenger skills, mens Priest = eier alt, men man trenger skills..hehe (ble dette innlegget litt snålt, eller skjønte dere greia?)

Man trenger så absolutt "skills" om man vil spille en rogue i lvl 60.

Lenke til kommentar

Man trenger så absolutt "skills" om man vil spille en rogue i lvl 60.

Har du sett world of roguecraft 2?

"Rogues have it pretty tough you know"

Lenke til kommentar

Har nettopp sett noen SYKESYKE våpen som regnes å være de beste PVP våpenene. Jeg trykket dem samtidig som jeg holdt inne ctrl og da får jeg jo se dem på meg. Og disse var SVÆR. Og utrolig god og tøffe.

Mount til 90 g var der også . Dvs. 100% speed mount bare til 90. Hvordan få dette? Jo.. Du må være av høyeste rang... Warlord.

På deathwing så finnes det bare 4 stykker med den ranken.

Sjukt! 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...