Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

når jeg dinger 60 tenkte jeg å bytte ut enchanting for alchemy, og tenkte å powerlevle Alch etter denne guiden. noen som vet sånn ca hva det koster for alle mats til sammen som blir brukt i guiden? :hmm:

7835839[/snapback]

Er ikke helt sikker etter TBC men regner med det er rundt 100g vel. Det som er rart er at f.eks Briarthorn er mye mye dyrere enn f.eks Sungrass

7835976[/snapback]

 

100 g er jo ingenting :) man klarer vel å tjene litt penger på 300/300 alch...

7836017[/snapback]

Desverre tjener du faktisk fint lite på Alch med mindre du har herb i tillegg. Jeg har for øyeblikket 350 alch og 350 herb. Funker fett for og buffe seg selv litt. Men jeg har vel aldri tjent nevneverdige summer på det. (kanskje jeg tjener litt på at jeg for gratis socket gems av en venn av meg i bytte mot pots.)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som vet da hva som er det mest innbringende crafting-yrke er da? gidder ikke

levle opp et gathering-yrke...

btw, jeg hadde mining før i ganske høy level men byttet det med enchanting, men så ble jo enchanting nerfet. hvis jeg tar tilbake mining, vil jeg ha same skill-level som før?

7836134[/snapback]

nei.

Lenke til kommentar

Om man kunne transmutet primal shadow/life til earth/fire/water/mana, så hadde nok alchemy vært gode greier. Sånn som det er nå, ser jeg ikke mye poeng i å levle opp alchemy på de to charene jeg har det på. Like greit å bare selge herbs på AH og ha en annen gathering-profession. Kunne selv godt tenkt meg å ha mining i tillegg til herbalism.. det er mange veins jeg flyr forbi på superdupermounten min. :/

Lenke til kommentar
noen som vet da hva som er det mest innbringende crafting-yrke er da? gidder ikke

levle opp et gathering-yrke...

btw, jeg hadde mining før i ganske høy level men byttet det med enchanting, men så ble jo enchanting nerfet. hvis jeg tar tilbake mining, vil jeg ha same skill-level som før?

7836134[/snapback]

nei.

7836165[/snapback]

bah :( atm har jeg ingen gathering-yrker. hadde mining/engineering, og fikk engi opp til 300. tok vekk mining til fordel for disenchanting, men der dreit jeg på leggen... kanskje det blir farming og levle opp enchanting istedet :hmm:

Lenke til kommentar
Om man kunne transmutet primal shadow/life til earth/fire/water/mana, så hadde nok alchemy vært gode greier. Sånn som det er nå, ser jeg ikke mye poeng i å levle opp alchemy på de to charene jeg har det på. Like greit å bare selge herbs på AH og ha en annen gathering-profession. Kunne selv godt tenkt meg å ha mining i tillegg til herbalism.. det er mange veins jeg flyr forbi på superdupermounten min. :/

7836238[/snapback]

Jeg HATER alle innleggene dine. Du virker som om du har neverending med resurser i det spillet. som om du bare får en forsyning på en rundt 10k gull i måneden eller noe :hrm:
Lenke til kommentar
Heh, lider ikke akkurat noen nød, det er jo bare å finne ut hva folk trenger, og så skaffe det på et eller annet vis. Før BC var det gode penger å tjene på f.eks. thorium widgets til Darkmoon faire, tjente gjerne 2-3x det jeg la ut på materialer. Det er jo klart at det blir penger av sånt når man har gjort det i halvannet år.

7836466[/snapback]

Jeg har faktisk prøvd dette i en periode og jeg tjente litt på det, men herregud og kjedelig det var. :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Møter av og til en del noobs som obv har ebay-a characteren sin, lurer da på hvor mye en lvl 60 random koster? En helt vanlig en ca :)

7837943[/snapback]

Tenkte å si at du kunne sjekke ebay selv. :p Men var jo ingen chars der. :S Heller ikke på QXL og finn.no

 

Men her er det hvertfall mange til salgs, så du kan jo ta en titt her:

 

http://www.ebur.dk/trade/index.php

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...