Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det en side til WoW hvor man kan søke etter spillere og få opp informasjon om dem? Altså om folk som ikke har laget profiler. Er litt nysgjerrig på folk jeg har mistet kontakten med, se om de fremdeles spiller.

Med informasjon mener jeg siste aktivitet, level, guild etc..

noe ala dette.

 

Ellers har en venn av meg begynt å spille igjen på samme server, og jeg har fått "ånden" over meg! I går var det endelig kjekt å spille igjen, til tross for død og fordervelse i Hillsbrad. :)

Endret av zuperMensch
Lenke til kommentar
En kompis av meg som av og til liker å se på mens  jeg pvper har samlet masse klipp fra øyeblikk i min PvP karriere som jeg ikke er så veldig stolt over og lagd en liten film for å erte meg.  :blush: vel vel..

Shitty priest

kanskje litt internt..

7827735[/snapback]

 

Så han fyrte liksom opp fraps uten at du merka det, og sendte klippa fra din pc til sin? :ermm:

7830677[/snapback]

Nei, jeg frapsa ting jeg trodde skulle være bra. Han klippa og laget filmen her hos meg mens jeg så på.

Lenke til kommentar
En kompis av meg som av og til liker å se på mens  jeg pvper har samlet masse klipp fra øyeblikk i min PvP karriere som jeg ikke er så veldig stolt over og lagd en liten film for å erte meg.  :blush: vel vel..

Shitty priest

kanskje litt internt..

7827735[/snapback]

Siden du er på Frosthisper kan vel jeg få lov til og ganke deg?

7833460[/snapback]

Jada! Fritt fram :) Bare /wave først.

Lenke til kommentar
når jeg dinger 60 tenkte jeg å bytte ut enchanting for alchemy, og tenkte å powerlevle Alch etter denne guiden. noen som vet sånn ca hva det koster for alle mats til sammen som blir brukt i guiden? :hmm:

7835839[/snapback]

Er ikke helt sikker etter TBC men regner med det er rundt 100g vel. Det som er rart er at f.eks Briarthorn er mye mye dyrere enn f.eks Sungrass

7835976[/snapback]

 

100 g er jo ingenting :) man klarer vel å tjene litt penger på 300/300 alch...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...