Jørgen Sørheim Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Netherstorm -> Area 52. Huset øst for "vertshuset". Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 En kompis av meg som av og til liker å se på mens jeg pvper har samlet masse klipp fra øyeblikk i min PvP karriere som jeg ikke er så veldig stolt over og lagd en liten film for å erte meg. vel vel.. Shitty priest kanskje litt internt.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 En kompis av meg som av og til liker å se på mens jeg pvper har samlet masse klipp fra øyeblikk i min PvP karriere som jeg ikke er så veldig stolt over og lagd en liten film for å erte meg. vel vel..Shitty priest kanskje litt internt.. 7827735[/snapback] Så han fyrte liksom opp fraps uten at du merka det, og sendte klippa fra din pc til sin? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Finnes det en side til WoW hvor man kan søke etter spillere og få opp informasjon om dem? Altså om folk som ikke har laget profiler. Er litt nysgjerrig på folk jeg har mistet kontakten med, se om de fremdeles spiller. Med informasjon mener jeg siste aktivitet, level, guild etc.. noe ala dette. Ellers har en venn av meg begynt å spille igjen på samme server, og jeg har fått "ånden" over meg! I går var det endelig kjekt å spille igjen, til tross for død og fordervelse i Hillsbrad. Endret 30. januar 2007 av zuperMensch Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Warcraft Realms har slik informasjon, men det ser ut til at siden er nede for øyeblikket. Endret 30. januar 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Da venter jeg i åndeløs spenning. Takk, takk. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Epic flygemount, /flex /flex. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Epic flygemount, /flex /flex. 7831862[/snapback] Rare foreløpig. 5k blir litt i meste laget, selv for meg. 7814341[/snapback] Oida, det gitt fort, gitt. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 En kompis av meg som av og til liker å se på mens jeg pvper har samlet masse klipp fra øyeblikk i min PvP karriere som jeg ikke er så veldig stolt over og lagd en liten film for å erte meg. vel vel..Shitty priest kanskje litt internt.. 7827735[/snapback] Så han fyrte liksom opp fraps uten at du merka det, og sendte klippa fra din pc til sin? 7830677[/snapback] Nei, jeg frapsa ting jeg trodde skulle være bra. Han klippa og laget filmen her hos meg mens jeg så på. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Warcraft Realms er nøyaktig hva jeg er ute etter! *fornøyd* Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 En kompis av meg som av og til liker å se på mens jeg pvper har samlet masse klipp fra øyeblikk i min PvP karriere som jeg ikke er så veldig stolt over og lagd en liten film for å erte meg. vel vel..Shitty priest kanskje litt internt.. 7827735[/snapback] Siden du er på Frosthisper kan vel jeg få lov til og ganke deg? Lenke til kommentar
YkseN Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 hvorfor blir de som er lvl 70 nå kalt no lifers? fordi de bare spiller? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 hvorfor blir de som er lvl 70 nå kalt no lifers?fordi de bare spiller? 7833490[/snapback] Fordi de har avansert ti nivåer på kort tid, går jeg ut ifra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Evt. 70 nivåer på kort tid Ser alt for mange 70 draenei shamans og blood elf palas nå for tiden Lenke til kommentar
Minus Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ja, hvordan er det egentlig med shamaner og paladiner nå for tiden? Føler at 'alle' sier du skal spille opp enten en shaman eller paladin. Må jo bli forferdelig mange av de til slutt. :o Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Kom over en film med en litt nice warlock shadowbolt crit. LINK Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 En kompis av meg som av og til liker å se på mens jeg pvper har samlet masse klipp fra øyeblikk i min PvP karriere som jeg ikke er så veldig stolt over og lagd en liten film for å erte meg. vel vel..Shitty priest kanskje litt internt.. 7827735[/snapback] Siden du er på Frosthisper kan vel jeg få lov til og ganke deg? 7833460[/snapback] Jada! Fritt fram Bare /wave først. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 når jeg dinger 60 tenkte jeg å bytte ut enchanting for alchemy, og tenkte å powerlevle Alch etter denne guiden. noen som vet sånn ca hva det koster for alle mats til sammen som blir brukt i guiden? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 når jeg dinger 60 tenkte jeg å bytte ut enchanting for alchemy, og tenkte å powerlevle Alch etter denne guiden. noen som vet sånn ca hva det koster for alle mats til sammen som blir brukt i guiden? 7835839[/snapback] Er ikke helt sikker etter TBC men regner med det er rundt 100g vel. Det som er rart er at f.eks Briarthorn er mye mye dyrere enn f.eks Sungrass Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 når jeg dinger 60 tenkte jeg å bytte ut enchanting for alchemy, og tenkte å powerlevle Alch etter denne guiden. noen som vet sånn ca hva det koster for alle mats til sammen som blir brukt i guiden? 7835839[/snapback] Er ikke helt sikker etter TBC men regner med det er rundt 100g vel. Det som er rart er at f.eks Briarthorn er mye mye dyrere enn f.eks Sungrass 7835976[/snapback] 100 g er jo ingenting man klarer vel å tjene litt penger på 300/300 alch... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå