Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Raskt lite spørsmål her. Spiller nå en Night Elf druid.

Hvordan kan jeg få byttet språk fra common til Darnassian?

 

Fikk switcha language på Tauren min en gang, men husker ikke hva jeg gjorde.

7823031[/snapback]

Jeg vil herved anbefale Lore AddOn.

Med den kan du ved å klikke på en knapp på UI'en skifte språk. Du kan snakke mange språk, blant annet Dark Iron, Demonic, Druidic, Eredun, Thelassian, Titan, Tier og mange fler. Inkludert rasespråk og common og orcish.

Lenke til kommentar
Guildmaster har lagd en flott video om guilden vår. Tenkte dele den med dere.

 

link

7822873[/snapback]

Skrudde av med engang jeg hørte musikken. ALDRI bruk Requiem for a Dream, Thomas Newman, Dick Dale & His Del-Tones - Misirlou eller Tomoyasu Hotei - Battle Without Honor Or Humanity. Finnes ingenting som er blitt overbrukt så mye, og ingenting som sier 'amatør' raskere. Prøv å se 5 lokal-tv innslag, jeg garanterer deg at minst én av sangene vil dukke opp.

Lenke til kommentar
hvor er det letteste å farme for epic-våpen jeg kan selge på AH?

er level 50...

7824773[/snapback]

Det finnes ikke et lett sted og farme epic weapons. Hvis du skal ha penger bør du opphold deg et par timer på AH om dagen.

7824789[/snapback]

btw, har det kommet ny Auctioneer-addon?

 

og kan noen kanskje linke til nyeste Titan panel? har ikke brukt addons siden 2.0 :hmm:

Lenke til kommentar
Guildmaster har lagd en flott video om guilden vår. Tenkte dele den med dere.

 

link

7822873[/snapback]

Skrudde av med engang jeg hørte musikken. ALDRI bruk Requiem for a Dream, Thomas Newman, Dick Dale & His Del-Tones - Misirlou eller Tomoyasu Hotei - Battle Without Honor Or Humanity. Finnes ingenting som er blitt overbrukt så mye, og ingenting som sier 'amatør' raskere. Prøv å se 5 lokal-tv innslag, jeg garanterer deg at minst én av sangene vil dukke opp.

7824062[/snapback]

 

Sikkert sant det du sier. Ikke vet jeg, ser ikke så mye på wow filmer egentlig.

Poenget med filmen var å vise hvor vi var, og hva vi har fått til sammen. Ikke meningen at det skulle være en film som slo an til en "Oscar nominasjon " eller noe.

Guildnavnet vårt Evolution er bakgrunnen for filmen, og drømmen som GM og kona hans hadde. Den drømmen fikk dem oppfylt.

Faktisk så jeg den uten lyd på jobben da jeg posta den her, viste ikke hvordan musikken var i det hele tatt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...