Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Negrand er fantastisk ja. Men de forbanna Ring of Blood questene holder på å drive meg gal. Fordi hvis man dør, selv uten å release, så får man failed og alle andre får completed. Og jeg er tank. Og jeg døde ca. 10 ganger uten å klare å komme videre, selv om mobben hadde 2% helse og alle de andre overlevde. Tror jeg må skaffe meg 5 healere som kan stå og holde meg oppe.

Lenke til kommentar
Grøss, soppskogen er et forferdelig sted, jeg dro tilbake til Hellfire etter å ha fullført to-tre quest der.

7812711[/snapback]

 

 

Makan :omg:

 

Zangarmarsh er jo det peneste stedet i spillet! (Ja, jeg har vært i Nagrand/New STV.)

 

Aldri nytt så mye av quester på et sted!

Bare synd det etterhvert tok slutt...

 

Det var helt himmelsk å være der og queste, slappe av med syrerock og stæsj... :love:

Lenke til kommentar

Er det noen som har spilt pvp i dem siste dagene og ikke fått honor update?

Jeg stod på 188 honor i tre dager, og på char screen skulle jeg på dem tre dagene ha 3025. Posta flere tickets, og i dag da fikk jeg en oppdattering på usle 1185.

Spiller BG i 30-39. En RL kamerat jeg har spilt med fikk heller ikke update på tre dager.

 

GM svarte siste gangen at vi ikke kunne stole på det som står der på honor du har tjent inn på en dag. Når jeg spilte med magen før TBC fikk jeg da alltid det jeg skulle ha, det var aldri feil.

Noen som har opplevd noe slikt?

 

 

Edit: Ser ut til at dem tok meg særiøst likevel. Nå fikk jeg 2,2k jeg manglet.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
Zangramarsh (sp?) er en helt ok plass, men likte Hellfire bedre..Terrokar er greit også da, bortsett fra at det er så jævlig med adds i den helvetes bloodelf-campen.

Orc-campen også. Helvete med ulver som løper rundt.

 

Uansett hvor mørkt, og dystert Zangramarsh er (Noe jeg ikke syns den er i hele tatt), bør dere hvertfall kunne nyte den flotte musikken. Fordi det område har omtrent den herligste musikken jeg har hørt i WoW.

Lenke til kommentar
Uansett hvor mørkt, og dystert Zangramarsh er (Noe jeg ikke syns den er i hele tatt), bør dere hvertfall kunne nyte den flotte musikken. Fordi det område har omtrent den herligste musikken jeg har hørt i WoW.

7817381[/snapback]

Kanskje jeg bør gi stedet en ny sjanse, da, for jeg hørte på radio da jeg var der.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Ja, når Draenei begynner å bli 60-70 så blir de uslålig. Med insta healing+class healing.

 

 

Btw, noen som har hørt en sang som går sånn:

(melodi: Another Brick in the Wall)

We dont want no, blood elf pallies!

 

 

En kamerat av meg som sang den til meg.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...